Hei!
Päädyin nyt tännekin kysymään kun asiakaspalveluun soittelu ja lomakkeiden täyttäminen ei tunnu auttavan. Tilasin Soneran kaapeli-tv -palvelun jo noin kuukausi sitten alkaen päivämäärällä 20.3. ja tilauksen yhteydessä ilmoitin digiboksini linkitysnumeron. Palvelun piti tulla käyttöön tuolloin viime perjantaina, mutta se ei toimi vieläkään.
Olen tehnyt myös uuden linkityspyynnön verkkolomakkeen (sonera.fi/hdlinkitys) kautta sunnuntaina ja eilen soitin aiheesta sekä aamulla että illalla asiakaspalveluun. Silti vielä nyt tiistaina linkitystä ei ole tapahtunut ja Omilla Sivuillani kaapeli-tv:n osalta lukee "Liittymäsi on tilapäisesti suljettu". Asiakaspalvelusta luvattiin soittaa minulle jos linkitykseen liittyy jokin erityinen ongelma, mutta soittoa ei ole kuulunut.
Minulla ei ole rästissä laskuja ja kaikki muut Soneran palvelut toimivat normaalisti (nettiyhteys ja mobiililiittymä). Digiboksini on tuettujen laitteiden listalla ja olen sitä aiemmin myös käyttänyt ongelmitta Elisan kaapeli-tv:n ja maksukanavien kanssa. Olen myös kokeillut tehdasasetusten palauttamista ja kaikkia mahdollisia kotiniksejä.
Mikä tässä kytkennässä kestää? Onko tässä jokin yllättävä tekninen ongelma kun olen ilmoittanut linkitysnumeron kuitenkin Soneralle jo kolme kertaa.