Laskutusvirhe

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 2 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,
huomasin maksettuja laskuja tarkastellessani, että Viasat Sport -pakettiani on laskutettu liikaa. Ensimmäinen lasku (no 88430) oli ajalle 1.5.2014 - 31.10.2014. Sitten tuli toinen lasku elokuussa ( no 576), joka on ajalle 2.7.2014-31.1.2015. Eli siis heinä-, elo, syys- ja lokakuu laskutettiin kaksi kertaa. Maksoin tuolloin epähuomiossa myös toisen laskun (576).

Miten toimitaan hyvityksen kanssa?

Terveisin,

janpetpoy

6 kommenttia

Moi janpetpoy!

Hyvä kun olit tarkkana laskun kanssa. Sopimus on päivitetty kesällä ja samalla ei oltu huomattu että olit maksanut kanavia jo pikkaisen pidemmälle. Maksoit ylimääräistä tuolta neljältä kuukaudelta 79,80e, se vähennetään seuraavasta laskustasi. Jos haluat rahan mieluummin takaisin tilillesi, niin laita meille viestiä Omilta sivuilta ja siihen mukaan tilinumero IBAN-muodossa.
Moi Marjaana,

hyvä juttu, kiitos vastauksestasi. Laittelen viestiä Omilta sivuilta.

Mukavaa syksyn jatkoa,

janpetpoy
Jees, toimitaan näin. 🙂 Mukavaa talven odotusta ja viikonloppua sinulle!
Hei,

toimin kuten pyysitte ja toimitin tilitietoni. En ole kuitenkaan vielä saanut hyvitystä. Milloinkahan se on tulossa?

Ystävällisin terveisin,

Janne Pöyhönen
Hei taas!
Palautuspyyntösi oli käsitelty hetimiten, mutta inhimillisen virheen takia se ei ollut edennyt maksuun asti. Pahoittelut tästä!

Alkuperäisestä summasta 79,80e oli jo tässä välissä ehditty kuitata pois marraskuussa lähetetty lasku missä oli kaapelikortin maksu 6kk ajalta eli 17,40e. Pyysin nyt palauttamaan ne loput 62,40e tilillesi, numero oli edelleen täällä tallessa. Arvioisin, että maksuun se lähtee meiltä noin viikon kuluessa.

Pikkaisen nyt kesti, mutta kyllä tämä kuntoon saadaan. :)

Mukavaa joulunodotusta kuitenkin!
Hei,

kiitos asian selvittämisestä ja pikaisesta vastauksesta.

Hyvää joulun odotusta,

Janne

Vastaa