Nyt on telialaisilla vilpitön mahdollisuus pitää markkinointipuhe Telia TV:n puolesta. Olen monivuotinen asiakas joka on äärimmäisen pettynyt Telia TV-palveluihin kuten:
- Telia tarjoaa digiboksin jonka toimivuus on kyseenalainen, kun se pätkii ja pitää resetoida lähes joka toinen päivä - joskus aiheuttaen sen, että digiboksin kovalevy korruptoituu ja se pitää formatoida uudestaan = menetän kaikki 500gigaa tallennuksia mitä olen keränyt sateisen päivän varalle.
- "TeliaTV" konsepti on kokonaisuutena kovin sekava esim sillä, että en voi katsoa kaikkia tilaamiani kanavia mobiilisti, on eri tallennusmetodeja eri laitteilla yms. Ja erinäinen digibokseja jolla osalla näkyy jotain kanavia ja toisella ei jne jne.
- Telia TV EPG on toiminnaltaan puutteellinen ja sarjatallennus toimii jos toimii
- Ohjelmakirjastot eivät toimi ja/tai puutteelliset kirjastot (esim.Telian kirjastossa on 83 (kahdeksankymmentäkolme) elokuvaa “huumori-osiossa”, kun taas vastaavasti Viaplay:n puolella elokuvia on 680 (kuusisataakahdeksankymmentä). Tallennetut/Kirjaston ohjelmat jäävät kesken, toimimattomat tekstitykset, en näe kaikkea haluamani live-urheilua, UHD-lähetykset puuttuvat yms
Perustelkaa minulle miksi minun kannattaisi (vanhana asiakkaana) jatkaa tätä asiakassuhdetta jos vaihtoehtona on se, että ostan kanavapakettini suoraan esim Ruudulta, Viaplay:lta yms jossa voin irtisanoa itseni silloin, kun minusta tuntuu ilman määräaikaisuutta?
Toisinsanoen: mitä lisäarvoa te Teliana tuotte minulle sen sijaan, että ostan haluamani palvelun suoraan palveluntarjoajalta? Perusteluna käy sekä taloudelliset, sisällölliset että teknilliset syyt. Mikä on teillä parempaa kun esim. teidän kilpailijoilla?