Ongelma uuden Boxin ja Cmore +Liiga paketin kanssa

  • 1 October 2022
  • 5 kommenttia
  • 18 katselukertaa

Minulle "myytiin" uusi Boxi kun päivitin hintoja liittymissä. En valittanut boxistani, joka toimi hyvin (noin 2.v  vanha). Vanha kuulemma huono ja uudessa satumaiset toiminnot. No nyt olen pian 2 viikkoa tapellut, boxi oli helppo asentaa ja TV toimii, tallennus yms. Tosin ei ole enää mahdollisuutta ajastaa telkkaria kääntymään illan mittaa lempiohjelmille.

Mutta Cmorella pn oikein punainen nappi kaukosäätimessä. Minulle se näyttää vain, ettei minulla ole tilausta. Samoin TV:n kotivalikokon Sovelluksissa Cmoren liila neliö kertoo saman. Ja ohjelmat ovat lukon takana kaikki.

Valikosta kohta sarjat ja ohjelmat löytyy lista cmoren ohjelmista  EI se oikeanlainen kuten aiemmin.

Telia EI vastaa puheluihin,ei soita takaisin, ei sähköpostia. Jo kymmenes chatissa oleva neuvoja käskee resetoida boxia tai yleensä sanoo,ettei kuulu heille ota HELPPI. VOISIKO JOKU TELIALTA VASTATA TÄÄLLÄ. Tai joku ystävällinen ihminen ,auttakaa mummoa. Menee hermo jo pikkuhiljaa.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +12

Heippa @Marttamuija ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Hienoa, että löysit tänne, ja toivottavasti täältä nyt ja vastaisuudessakin löytyy apuja ja uusia kiinnostavia juttuja sinulle luettavaksi.

 

Tuon boksin vaihdonhan ei toki tulisi olla kovin koukeroinen ja mutkikas tilanne, mutta nyt se ikävästi vähän siltä kuulostaa. Ensimmäisenä itselläni tuli mieleen, että näinköhän siellä on vaihdon myötä jäänyt TV-sisältöjä matkasta pois. Tilannetta en pääse täällä Yhteisössä tarkistamaan, sillä asiakastiedot ovat ulottumattomissamme tällä foorumilla. Kuitenkin kannustan sinua edelleen koettamaan asiakaspalvelussamme, chat on hyvä siihen ja kellon ympäri auki! Eli jos menet chatin (tai toki vaikka puhelimitsekin) kysymään vielä, niin kannattaa tiedustella, että onhan uudella tilauksella samat TV-sisällöt kuin ennenkin. 

Kiitos vastauksestasi. Mutta jos luit kommenttini, olen yrittänyt saada apua chatissa × monta ja monta. Vastaus on, että osta Helpin palvelu, heillä ei ole teknistä osaamista. Heidi oli hyvin ystävällinen ja yritti neuvoa mm resetointia ja töpselin irroitusta. Nämähän eivät Cmore palveluun auta kuitenkaan.

Sähköpostiin ei vastata,eikä puhelimellakaan pääse perille. Tämä oli se viimeinen paikka. Jos joku jäsen ymmärtäisi.

Seuraavaksi taidan vain kokeilla toimiiko vanha boxi( tietääkö joku)  ja seuraavaksi jätän vaan laskun maksamatta. Varmaan joku Teliasta ottaa yhteyttä. Tai kokeilen siirtymistä Elisaan, sitten varmaankin.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +12

@Marttamuija  kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mutta jos luit kommenttini, olen yrittänyt saada apua chatissa × monta ja monta. Vastaus on, että osta Helpin palvelu, heillä ei ole teknistä osaamista. Heidi oli hyvin ystävällinen ja yritti neuvoa mm resetointia ja töpselin irroitusta. Nämähän eivät Cmore palveluun auta kuitenkaan.

Sähköpostiin ei vastata,eikä puhelimellakaan pääse perille. Tämä oli se viimeinen paikka. Jos joku jäsen ymmärtäisi.

Seuraavaksi taidan vain kokeilla toimiiko vanha boxi( tietääkö joku)  ja seuraavaksi jätän vaan laskun maksamatta. Varmaan joku Teliasta ottaa yhteyttä. Tai kokeilen siirtymistä Elisaan, sitten varmaankin.


Tottahan toki luin vastauksesi, ja mieleeni ensimmäisenä väkisinkin tuli tuo mainitsemani tilanne, eli siellä olisi tilaukselle tapahtunut muutos vaihdon myötä. Toki, jos asiakaspalvelu on tämän jo tarkistanut, niin voimme sulkea sen syyn pois. 

Mietimme josko voisit ottaa meille kuvan tuosta kertomastasi lukosta, jonka takana C Moren sisällöt nyt on? Se voisi johdattaa meitä eteenpäin. Saat liitettyä näihin kommentteihin myös kuvia, ja niinkuin sitä sanotaan, usein kuva voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa. 

 Nämä näkymät tulevat kun painan kaukosäätimen Cmore punaista näppäintä TAI menen kotivalikosta vasemmasta sivusta sovelluksiin ja otan lilan Cmore neliön.

Ja asiakaspalvelu ei ole vastannut mitään. Vain chat joka ei osaa vastata teknisiin ongelmiin, eivät kuulu heille.

Kunniamerkki +7

@Marttamuija  kirjoitti:

 

 Nämä näkymät tulevat kun painan kaukosäätimen Cmore punaista näppäintä TAI menen kotivalikosta vasemmasta sivusta sovelluksiin ja otan lilan Cmore neliön.

Ja asiakaspalvelu ei ole vastannut mitään. Vain chat joka ei osaa vastata teknisiin ongelmiin, eivät kuulu heille.


Kiitos kattavista kuvista! Tuo vähän viittaisi siihen, että C Moren sovellukselle on kirjauduttu nyt sellaisella tunnuksella, jolla ei tilausta ole. Eli nyt olisi hyvä varmistaa, että tunnus, jolla kirjaudut C More-sovellukselle, on sama kuin mikä näkyy tilattuna Minun Teliassa. Helppiä on varmasti sen takia suositeltu, että he voivat monissa tapauksissa ottaa etäyhteyden tai tulla jopa paikan päälle laittamaan tilanteen kuosiin! 

Vastaa