Uusi tallennusnäkymä on käyttökelvoton

  • 20 December 2020
  • 79 kommenttia
  • 32 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

79 kommenttia

On huomattu. Mä oon tapellut joulusta asti tallenteiden kanssa eikä mitään kompensaatiota ole edes yritetty tarjota. Varmaan kuluttajasuojan kautta saisi jotain apua, mutta en jaksa tätä byrokratiaa yhtään enempää.

Nyt oon selvittämässä oikeuttaako tällaiset viat lopettamaan sopimuksen kesken sopimuskauden?

Eipä sieltä ole muutamaan päivään mitään kuulunut.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

@tonitakala@  kirjoitti:


On huomattu. Mä oon tapellut joulusta asti tallenteiden kanssa eikä mitään kompensaatiota ole edes yritetty tarjota. Varmaan kuluttajasuojan kautta saisi jotain apua, mutta en jaksa tätä byrokratiaa yhtään enempää.



Nyt oon selvittämässä oikeuttaako tällaiset viat lopettamaan sopimuksen kesken sopimuskauden?



Eipä sieltä ole muutamaan päivään mitään kuulunut.



 






Totta, niiden kanssa on ollut ongelmia jo pidempään. Yksi häiriö kun on korjattu niin toinen on hetken päästä voinut tulla tilalle. Pahoittelut omasta puolestani. Tilanne on siis tiedossa ja parhaamme tehdään jotta homma saadaan niin sanotusti kuosiin. Korjauspäivityksiä tulee nyt onneksi aika hyvällä tahdilla, joten ehdottomasti parempaan suuntaan ollaan menossa. 

Lisää ongelmia, kun yritän tallentaa tulevan jakson ei välttämättä tallennu tai sitten se katoaa bittiavaruuteen. Toiseksi tallennetun jakson poistaminen ei onnistu. Kun tallenteita on kymmeniä ei tiedä onko tallennustila täynnä paljonko on jäljellä. Ennen oli parempi lista takaisin edes vaihtoehtona.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

Tallenteiden poistossa on tiedossa oleva häiriö parhaillaan päällä @hakore9 Aiheesta pääset lukaisemaan tarkemmin tästä. Tallennustila on muutettu rajattomaksi ja tallenteet poistuvat automaattisesti 3 kuukauden jälkeen, joten voit tallentaa niin paljon kuin tahdot haluamiasi ohjelmia. 

Vastaa