Miten tehdään reklamaatio?

  • 26 February 2015
  • 22 kommenttia
  • 379 katselukertaa

Haluan hyvitystä vikatilanteesta, mikä vaatii käsittääkseni reklamaation. Miten reklamaatio tehdään? Paperipostiosoitteen löysin täältä palstalta, sekä vaihtoehtoisen tavan laittaa palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Tuosta palvelupyynnön tekemisestä haluaisin tarkempia tietoja, koska en löydä moista (reklamaatio) kohtaa.


22 kommenttia

Tervehdys @hillevii 



 



Reklamaatiot hoidetaan aina suoraan asiakaspalveluun, eli voit olla yhteydessä soittamalla 0200 17000 tai Facebookin kautta yksityisviestillä. Pitää kuitenkin huomioida, että esimerkiksi tämä Viihteessä ollut vika kesti niin vähän aikaa, että siinä ei operaattorilla ole korvausvelvoitetta olemassa. Tilanne olisi toinen, mikäli vika olisi kestänyt useita päiviä. Toki jos kyseessä on jokin muu pidempään kestänyt vikatilanne, niin ne katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?


@hillevii kirjoitti:


Eikö reklamaatiota voikaan tehdä Omien sivujen kautta?






Toki onnistuu myös sitä kautta. Käytännössä tehdään Palvelupyyntö ja sieltä viestillä asiakaspalveluun.



 





Ensin omien sivujen pääsivulta alhaalta kohta Palvelupyyntö, jonka alta löytyy Jätä palvelupyyntö



 





Sen jälkeen palvelupyyntösivulta valitaan oikea tuote ja reklamaatio on hyvä laittaa otsikon "Muita asioita" kautta.



 



Edit. Lisätty pari havainnollistavaa kuvaa

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

Hei @bostanci ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Voit tehdä reklaamaation lähettämällä sen yhteydenottopyyntö lomakkeella : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Punasiipi@  kirjoitti:


Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 



 



Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.



 



Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.



 



Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?






Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.


@Punasiipi@  kirjoitti:



@HannaMarikaL@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:


Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 



 



Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.



 



Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.



 



Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?






Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.






Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.



 



Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.



 



Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.






Hei @Punasiipi!



 



Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?


@HannaSu@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.


Hei @Punasiipi!

 

Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?


Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@Punasiipi@  kirjoitti:



@HannaSu@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:



@HannaMarikaL@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:


Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 



 



Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.



 



Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.



 



Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?






Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.






Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.



 



Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.



 



Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.






Hei @Punasiipi!



 



Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?






Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.






Jopas niitä on monta. 😯> Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua. 


@Merja_J@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.


Hei @Punasiipi!

 

Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?


Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.


Jopas niitä on monta. 😯> Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua. 


Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.

 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Punasiipi@  kirjoitti:



@Merja_J@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:



@HannaSu@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:



@HannaMarikaL@  kirjoitti:



@Punasiipi@  kirjoitti:


Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 



 



Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.



 



Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.



 



Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?






Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.






Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.



 



Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.



 



Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.






Hei @Punasiipi!



 



Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?






Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.






Jopas niitä on monta. 😯> Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua. 






Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.



 



 






Kieltämättä nyt kyllä kuulostaa kummalliselta ja asian käsittelyssä ei pitäisi näin kauan mennä. Pyytäisin sinua nyt vielä, kaikesta huolimatta, tulemaan meidän chattiin, niin päästään katsomaan asiaasi sitä kautta. Chatissa tosiaan ollaan 24/7, joten voit ottaa meihin yhteyttä, kun se sinulle parhaiten sopii. Ehdottomasti haluamme, että asiasi saadaan hoidettua kuntoon.


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaSu@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Punasiipi@  kirjoitti:

Reklamaatioita voi tehdä, vaikka miten paljon, mutta hidasta on touhu Telialla. 

 

Eilen yritin jättää jälleen yhteydenottopyynnön kahteen kertaan, mutta jostain syystä ne epäonnistuivat. Liekö punainen lamppu syttynyt jossain päin ja järjestelmä esti pyyntöni.

 

Joka päivä käyn katsomassa tiliäni toiveekkaana, jospa rahani olisivat tulleet ja joka päivä petyn.

 

Mistähän saisin reskontran numeron, niin soittaisin sinne?


Yrititkö tämän lomakkeen kautta laittaa meille viestiä ja se ei onnistunut? Minkälaista virheilmoitusta sinulle tulee? Voit myös ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta ja laittaa sieltä reklamaation. Chattiin pääset, kun kirjaudut Minun Teliaan. Reskontraan ei ole puhelinnumeroa, vaan laskutukseen liittyvät asiat käsitellään asiakaspalvelun kautta.


Eilen huomasin virheeni, jonka takia yhteydenottopyyntöni ei onnistunut. Liite ei ollut oikeassa tiedostomuodossa.

 

Chattia olen käyttänyt - aika montakin kertaa.

 

Onneksi minulla on nyt kuitenkin yhteenveto asiani hoitamattomuudesta tallessa. Helpottaa ainakin asiani eteenpäin viemisessä ensi viikolla.


Hei @Punasiipi!

 

Meille lähetettyihin yhteydenottopyyntöihin voi lisätä jpg-, gif-, png- ja bmp-tiedostoja, joiden suurin sallittu tiedostokoko on 5 Mt. Hyvä, että huomasit tuon. Saitko lähetettyä tämän yhteydenottopyynnön meille käsittelyyn?


Jätin lähettämättä. Eiköhän kymmenkunta yhteydenottoa riittäne, ainakin näin luulisi. Neljäs kuukausi sitten lähti kulumaan tänään kaupasta, josta en ole tuotetta noutanut.


Jopas niitä on monta. 😯> Onko sinulle luvattu palata asiassa vai mikä on viimeisin vastaus, jonka olet yhteydenottoihisi liityen saanut ja milloin? Jos kaupan peruuntumisesta on jo pian neljä kuukautta, olisi rahat pitäneet palautua. 


Heti alkuun luvattiin palauttaa rahat seuraavalla viikolla kaupasta. Sen jälkeen kolmen päivän kuluttua. Sitten oli joitain epämääräisiä lupauksia asian hoidosta. Syyskuussa on luvattu kaksi kertaa rahojen palautuvan kahden viikon kuluttua. Ensimmäin kaksiviikkoinen päättyi 16.9.2020. Toinen päättyy keskiviikkona tällä viikolla. Jotenkin vain on niin outoa koko touhu ollut, että ihmettelen tätä ammattitaidottomuutta. Perjantaina laitoin jo kuluttaja-asiamiehelle tiedon asiasta, koska aika monta kaksiviikkoista on kulunut rekalamaatioista jo. Kuluttajaneuvonna sivulla kerrotaan, että pitää odottaa kaksi viikkoa reklamaatiosta ennen kuin heihin kannattaa ottaa yhteyttä.

 

 


Kieltämättä nyt kyllä kuulostaa kummalliselta ja asian käsittelyssä ei pitäisi näin kauan mennä. Pyytäisin sinua nyt vielä, kaikesta huolimatta, tulemaan meidän chattiin, niin päästään katsomaan asiaasi sitä kautta. Chatissa tosiaan ollaan 24/7, joten voit ottaa meihin yhteyttä, kun se sinulle parhaiten sopii. Ehdottomasti haluamme, että asiasi saadaan hoidettua kuntoon.


Kiitos, mutta en enää jaksa chattailla asiasta. Hoitakoon kuluttaja-asiamies tämän nyt loppuun.

Ettei minusta jäisi vain vali-vali-ihmisen kuva, niin annan tähän palautteen Telian onnistumisesta.

 

Pari vuotta sitten tytär matkusti Saksaan ja heti perille päästyään laittoi tekstiviestin, ettei netti toimi. Otin yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta, eikä mennyt kuin suurinpiirtein tunti ja asia oli kunnossa ja tyttären puhelimessa netti toimi.

 

Iso kiitos tästä näin jälkikäteenkin!


@Punasiipi@  kirjoitti:


Ettei minusta jäisi vain vali-vali-ihmisen kuva, niin annan tähän palautteen Telian onnistumisesta.



 



Pari vuotta sitten tytär matkusti Saksaan ja heti perille päästyään laittoi tekstiviestin, ettei netti toimi. Otin yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta, eikä mennyt kuin suurinpiirtein tunti ja asia oli kunnossa ja tyttären puhelimessa netti toimi.



 



Iso kiitos tästä näin jälkikäteenkin!






Kiitos tämän mukavan kokemuksen jakamisesta vielä 😁> 

Olen tehnyt 3 kertaa  omien sivujen  kautta  reklamaation ,ei onnistu!! Ja olen tehnyt  sen tunnistautuneena   aia ,mutta  sieltä  tulee  spostia ,että se  pitää tehdä  tunnistautuneena..????? Siis  mitä  *******iä ,hermot  menee..

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

Hei @tasse100 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

 

Yleensä on tuolla onnistunut, kerro onnistuiko tuolla vai vaatiko yhä tunnistautumista.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@tasse100@  kirjoitti:


Olen tehnyt 3 kertaa  omien sivujen  kautta  reklamaation ,ei onnistu!! Ja olen tehnyt  sen tunnistautuneena   aia ,mutta  sieltä  tulee  spostia ,että se  pitää tehdä  tunnistautuneena..????? Siis  mitä  *******iä ,hermot  menee..






Olithan tunnistautunut pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella, kun tuota viestiä olit meille laittamassa? Vahvaan tunnistautumiseen vaaditaan tunnistautuminen noilla edellä mainituilla tavoilla tai sitten Telia Tunnuksella, joka luodaan verkkopankkitunnuksilla. Mikäli olet käyttänyt kirjautumiseen esimerkiksi laajakaistan tunnusta/puhelinnumeroa, niin tällöin emme pysty sinua vahvasti tunnistamaan. Tuon @kiisseli67  :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään. 🙂>

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +14

@kiisseli67@  kirjoitti:

Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Tuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Tuon @kiisseli67  :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.


Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.

 

Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

@irritus@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Kokeilitko siis laittaa reklamaatiota tätä kautti ja se ei onnistunut : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto 

Tuo on väärä osoite, eikä sitä kautta lähetettyjä viestejä käsitellä. Oikea osoite viestien lähettämiseen asiakaspalveluun on https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation.

 


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Tuon @kiisseli67  :n laittaman linkin kautta pääset kuitenkin meille viestiä laittamaan ja siitä voit suoraan kirjautua sisään.


Telia ei käsittele@kiisseli67 antaman linkin kautta lähetettyjä viestejä, olit sitten kirjautuneena tai et.

 

Oikea linkki, eli https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/new-conversation ei anna edes lähettää viestiä ilman kirjautumista, joten sen kanssa on vaikeampi joutua harhaan.


@irritus Kyllä yhteydenottopyynnön kautta lähetettyjä viestejä käsitellään Telialla, ihan vastikään lähetin esim. kuuluvuuspalautetta Telialle kaverin puolesta ja juuri tuon kautta. Siitä sain kuittauksen sähköpostiini ja vastauksen hieman myöhemmin.

Myös reklamaatio menee perille tuon kautta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +14

Heippa @tasse100! Laita palvelupyyntölomakkeen viestin alkuun otsikko "REKLAMAATIO", jolloin se on helposti tunnistettavissa Telialla.

 

Uudistettu lomakkeen versio löytyy Minun Teliasta "Laskut ja viestit" -sivulta, josta @irritus mainitsi. Siitä lomakkeesta löytyy kentät: aihe, otsikko ja viesti.

 

Saitko kirjallisen reklamaatioasian lähetettyä eteenpäin jonkin Telian asiointikanavan kautta? Vai onko tämä keskeneräinen? 🙂>

 

Lisää aiheesta:

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/

Vastaa