Kysymys

Internet yhteyden katkeaminen M2M liittymässä

  • 8 March 2024
  • 1 kommentti
  • 83 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Minulla on Jäspi / Nibe lämpöpumppu ja olen sen kytkenyt pilvipalveluunsa Telian M2M liittymää ja TPLINK 4G reititintä käyttäen.

Yhteys muodostuu ja toimii muutaman tunnin kunnes kohdelaite katoaa palvelusta. Tänään klo 13 pelasi ja klo 15 tuli ilmoitus että kohdelaite on kadonnut palvelusta.

Paikanpäälle mentäessä TPLINK reitittimen tarjoama internet pelaa tietokoneella edelleen, myös samasta kaapelista kuin kohdelaitteiston käyttämä.

Vika lienee nyt yhteydessä tai päätelaitteessa. Internet yhteyden muodostuminen sen oltua käyttämättä saattaa kestää liian kauan.

Olisiko tarjolla tapaa jolla yhteys pysyisi aktiivisena joko reittimen asetuksissa tai itse liittymässä.

Liittymä on kuitenkin tähän tarkoitukseen oleva erityisesti.

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @jannjarv ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että löysit tiesi tänne 😊

Onkohan muilla Yhteisön jäsenillä kokemusta moisesta yhdistelmästä? Jos täältä ei löydy apuja, voisit kysyä jeesiä heti arkena Yritysasiakaspalvelustamme tai sitten Telia Helpistä. Molemmat auttavat varmasti mielellään. 

Vastaa