Asiakaspalvelu-chat ym.

  • 14 October 2021
  • 1 kommentti
  • 30 katselukertaa

Kunniamerkki +5

Voisiko Telia panostaa chatin ylläpitoon varsinkin päiväaikaan ja lisätä resursseja, liian usein tulee ilmoitus chatin ruuhkaisuudesta. Asiakkaita usein jonossa about 20 joten nopeasti ei ainakaan saa asioita sen kautta hoidettua. Samoin myös viestikeskuksen kautta laitettuun viestiinkään ei aina vastata luvatun 2 työpäivän kuluessa.. eli panostusta asiakaspalveluun, kiitos


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@miksulitre  kirjoitti:

Voisiko Telia panostaa chatin ylläpitoon varsinkin päiväaikaan ja lisätä resursseja, liian usein tulee ilmoitus chatin ruuhkaisuudesta. Asiakkaita usein jonossa about 20 joten nopeasti ei ainakaan saa asioita sen kautta hoidettua. Samoin myös viestikeskuksen kautta laitettuun viestiinkään ei aina vastata luvatun 2 työpäivän kuluessa.. eli panostusta asiakaspalveluun, kiitos




Kiitos kovasti arvokkaasta palautteesta!


Myönnettäköön että nyt viime aikoina chatissa on tosiaan päivisin ollut kovasti jonoa. Totta kai jonotilannetta ja vastausaikoja seurataan ja tilanteisiin tarvittaessa reagoidaan. Viestikeskus on myös hyvä väylä jos asialla ei ole kova kiire. 


Olethan huomannut että chat on avoinna ympäri vuorokauden? Eli jos jonotilanne näyttää sillä hetkellä pahalta eikä ole aikaa jäädä odottelemaan, kannattaa kokeilla hieman myöhemmin uudelleen. 

Vastaa