Kaapelinetin käyttäjätiedot


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +14

Onko nyt tosiaan niin, ettei kaapelinetin liittymän käyttäjätietoa pysty saamaan oikein tilanteessa, jossa liittymän käyttäjä on eri kuin liittymän omistaja/maksaja? Ainakin ADSL-aikoina tämä oli vielä mahdollista, mutta eikö ole enää? Liiittymä on siis tarkoitus edelleen olla täysin hallinnassani yms. mutta en itse käytä tätä vaan kyseessä on tukiasunnossa asuva lähiomainen.

Itsenäisesti tälle asialle ei voi tehdä mitään (ei löydy asetusta) ja asiakaspalvelusta olen pyytänyt korjaamaan tätä tietoa jo kaksi kertaa. Ei vaan muutu! Puhelinliittymissä on vastaava kuvio ja siellä puolella käyttäjä/luettelotiedot ovat oikein.

Postasin tämän nyt tänne koska en tiedä mitä asiaks voi enempääkään tehdä kun pyytää asiakaspalvelua korjaamaan tieto, mutta entäs kun asiakaspalvelu ei selkeästi osaa korjata sitä? Alla ympyröity tieto pitäisi siis saada kuntoon, muilta osin käyttäjätunnus ja liittymän hallinta / laskutus ennallaan.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Asiakkaat, joilla on useampi kuin yksi osoite, ovat Telian tietojärjestelmille ylitsepääsemätön ongelma. Vuosien varrella olen monta kertaa törmännyt siihen, että tällaisena vaikeana asiakkaana osoitteeni menevät Telialta väärin.

 

  • Uuden Soneran liittymän tilaaminen sotki sekä Soneran että Tele Finlandin asiakastietoni.
  • Lankapuhelinlaskuni meni ADSL2-liittymän asennusosoitteeseen.
  • Lankapuhelinliittymääni koskeva tiedote löytyi sattumalta Ethernet-liittymän asennusosoitteesta.
  • Laskuilla osoitteet vaihtuvat itsekseen, joskus oikein, yleensä väärin.
  • SIM-kortin vaihtaminen ei ensin onnistunut lainkaan, lopuksi kortti tuli väärään osoitteeseen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@SINAD  kirjoitti:

Onko nyt tosiaan niin, ettei kaapelinetin liittymän käyttäjätietoa pysty saamaan oikein tilanteessa, jossa liittymän käyttäjä on eri kuin liittymän omistaja/maksaja? Ainakin ADSL-aikoina tämä oli vielä mahdollista, mutta eikö ole enää? Liiittymä on siis tarkoitus edelleen olla täysin hallinnassani yms. mutta en itse käytä tätä vaan kyseessä on tukiasunnossa asuva lähiomainen.

Itsenäisesti tälle asialle ei voi tehdä mitään (ei löydy asetusta) ja asiakaspalvelusta olen pyytänyt korjaamaan tätä tietoa jo kaksi kertaa. Ei vaan muutu! Puhelinliittymissä on vastaava kuvio ja siellä puolella käyttäjä/luettelotiedot ovat oikein.

Postasin tämän nyt tänne koska en tiedä mitä asiaks voi enempääkään tehdä kun pyytää asiakaspalvelua korjaamaan tieto, mutta entäs kun asiakaspalvelu ei selkeästi osaa korjata sitä? Alla ympyröity tieto pitäisi siis saada kuntoon, muilta osin käyttäjätunnus ja liittymän hallinta / laskutus ennallaan.




Laajakaistaliittymissä käyttäjätieto ilman muuta pystytään myös vaihtamaan, harmi kuulla jos se ei yrityksistä huolimatta ole onnistunut! Asiakaspalvelullamme on saatavilla ohjeet tähän, eli sikäli homma kyllä saadaan sitä kautta kuntoon. Katsoinkin tästä kaapelinettiketjusta, että ilmeisesti edellisestä yhteydenotostasi käyttäjätiedon muuttamiseksi on vierähtänyt jo tovi, eli tässä kohtaa mitä todennäköisimmin ei ole mistään viiveestäkään kysymys. 


Vielä siis joudun pyytämään sinua olemaan yhteyksissä asiakaspalveluumme jotta tämän tilanne pystytään tarkistamaan ja hoitamaan loppuun asti! Chatin kautta tavoitat meidät vuorokauden ympäri, tai sitten voit kirjautua Minun Teliaan ja jättää sieltä yhteydenottopyynnön.


 


Pahoittelut vielä omasta puolestani tämä ylimääräinen vaiva, ja se ettei tieto ole lupauksista huolimatta muuttunut. 

Vastaa