Kirjautuminen Omille sivuille ei toimi

  • 15 October 2021
  • 4 kommenttia
  • 50 katselukertaa

Käyttäjätaso 7

Yritin kirjautua Omille sivuille ja ei toimi. Siis Telia-tunnus ja salasana ovat oikein , mutta kun niillä yrittää kirjautua , niin palvelu potkaisee samantien ulos.

Onko palvelussa jokin tiedossa oleva vika tai huoltokatkos??

Selaimena Firefox 93.0

 

Mobiiliappi toimii eli tunnuksissa ei ole vikaa.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@kustaa1967  kirjoitti:

Yritin kirjautua Omille sivuille ja ei toimi. Siis Telia-tunnus ja salasana ovat oikein , mutta kun niillä yrittää kirjautua , niin palvelu potkaisee samantien ulos.

Onko palvelussa jokin tiedossa oleva vika tai huoltokatkos??

Selaimena Firefox 93.0

 

Mobiiliappi toimii eli tunnuksissa ei ole vikaa.


Taisi olla vain jokin lyhytaikainen ryppy rakkkaudessa , sillä juuri kun sain viestin kirjoitetuua , niin pääsin taas Omille sivuille.


@kustaa1967  kirjoitti:
Taisi olla vain jokin lyhytaikainen ryppy rakkkaudessa , sillä juuri kun sain viestin kirjoitetuua , niin pääsin taas Omille sivuille.

Tuota kyllä sattuu, että just kun "sanoo ääneen" jonkun että tämäpä ei nyt toimi niin homma alkaakin pelittää. 😁> Vaan hyvä homma että nyt toimii. Yleistä häiriötä ei oltu havaittu, laita ilman muuta viestiä jos sama häikkä toistuu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Onko jokin häiriö meneillään, kun en pääse omille sivuille, Minun Telia sovellukseen, Viat ja häiriöt sivustolle ja mobiilivarmenne ei toimi 🤔>

 

Minun Telia sovelluksessa lukee kun yrittää kirjautua:

Meillä on ongelmia

Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudestaan.

Verkkoyhteys on katki-poikki. Yritä myöhemmin uudestaan.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@kiisseli67  kirjoitti:

Onko jokin häiriö meneillään, kun en pääse omille sivuille, Minun Telia sovellukseen, Viat ja häiriöt sivustolle ja mobiilivarmenne ei toimi 🤔>



 


Minun Telia sovelluksessa lukee kun yrittää kirjautua:


Meillä on ongelmia


Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudestaan.


Verkkoyhteys on katki-poikki. Yritä myöhemmin uudestaan.




telia.fillä on havaittu häiriö, joka on paraikaa tutkinnassa ja sitä myöden korjauksessa. Tämä vaikuttaa Minun Telian toimintaan myöskin. Toistaiseksi ei ole antaa aika-arviota siitä milloin lähtee taas toiminaan, mutta toki pyrimme mahdollisimman nopeaan ratkaisuun.

Aiheesta tehty keskustelunavaus tänne Yhteisöön, jotta saadaan näkyvyyttä ja tietoa käyttäjille eteenpäin.

Vastaa