Soneran puhelinmyynti vanhoille asiakkaille [OPT OUT]

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 7 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Mikä siinä on niin hemmetin vaikeaa? Joka ikinen viikko minulle soittaa joku puhelinmyyjä haluten myydä minulle muutoksia nykyiseen sopimukseeni. Kaikki markkinointiestot on liittymääni/puhelinnumerooni kytkettynä, Robinson, markkinointiviestinnän esto omilta sivuilta, jne... Tuon lisäksi ilmoitan jokaviikkoiselle puhelinmyyjälle, että "EI TARVITSE SOITTAA. Voitko laittaa jonkun merkin siitä sinne asiakasrekisteriin". Mutta ei. Ei ei ei, EI EI EI mene jakeluun!

On se kumma, jos asiakas haluaa tieten tahtoen maksaa liittymästään täyden hinnan ilman HÄNELLE TARPEETTOMIA lisäpalveluita niin eikö sen pitäisi sitten kelvata Sonerallekin? USKOKAA NYT JA ILMOITTAKAA SIITÄ MYÖS NOILLE CALL CENTER- ALIHANKKIJOILLENNE!

Ei minulla muuta Soneraa vastaan ole, netti toimii niinkuin lupaakin jne. Alkaa tämä asiakkuus vaan kyrsiä tuon yhden vaivaisen ongelman takia: EN HALUA MINKÄÄNLAISIA MARKKINOINTISOITTOJA LIITTYEN NETTIYHTEYTEENI.

Ihan oikeesti kohta menee monivuotinen asiakkuus poikki jos tuo YKSINKERTAINEN asia ei pian korjaannu.

7 kommenttia

Moikka JarnoF!

Täältä löytyikin jo lisätietoja tästä asiasta ja markkinointiestot, mutta laitoin nyt vielä lisäohjeita, ettei sinua saa tavoitella lainkaan.

Kaikesta huolimatta mukavaa talvenjatkoa sinne 🙂
Niinamari kirjoitti:
Moikka JarnoF!

Täältä löytyikin jo lisätietoja tästä asiasta ja markkinointiestot, mutta laitoin nyt vielä lisäohjeita, ettei sinua saa tavoitella lainkaan.

Kaikesta huolimatta mukavaa talvenjatkoa sinne :)

Kiitos Niinamari. Katsotaan auttaako. Monta kertaa yritetty. Monta kertaa petytty.

Jos se yhtään helpottaa, et ole yksin tämän ongelman kanssa. Soneralla on ollut jo vuosien ajan suuria ongelmia markkinointikieltojen noudattamisen suhteen, eikä niitä nähtävästi ole edelleenkään korjattu. Tälläkin palstalla on asiasta lukuisia kokemuksia.

Myös omaan kokemukseeni pohjautuen pidän valitettavasti todennäköisenä, että joudut vielä pettymään tavalla tai toisella. Suosittelen, että olet yhteydessä kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan, mikäli liittymäsi kuuluu kuluttajansuojan piiriin (ts. ei ole taloyhtiön yhteislaajakaista), tai vaihtoehtoisesti tietosuojavaltuutetun toimistoon mikäli yhteydenotot vielä jatkuvat.

Juu enpä usko, että tämänpäiväisilläkään toimilla olisi mitään vaikutusta tilanteeseen. Olen näistä niin monta vuotta jaksanut satunnaisesti valittaa, ASPAan, foorumille, niille puhelinmyyjille, ym. ym. ym. Sama kakka jatkuu aina ja aina vaan.

No katsotaan vaikka pari viikkoa ja odotetaan ihmettä! 😃
Heh. Tänään pärähti postiluukusta "Enemmän loistoetuja. Vähemmän harmaata arkea". (Osoitelähde: Soneran internet- ja matkapuhelinpalveluiden asiakasrekisterit)

@Niinamari tai joku muu mode:
Tarkastaisitteko vielä, että Soneran asiakasrekisteriin on merkitty myös osoitteellinen suoramarkkinointikielto minun osaltani?
JarnoF: Ok, hyvä jotta hihkaisit! Laitetaan tästä eteenpäin, jottei jatkossa näitäkään.

Kivaa päivää sinne 🙂
Niinamari kirjoitti:
JarnoF: Ok, hyvä jotta hihkaisit! Laitetaan tästä eteenpäin, jottei jatkossa näitäkään.

Kivaa päivää sinne :)


Jep jep. Taas tuli suoramainontaa postiluukusta:

"Enemmän vauhtia ja viihdettä. Vähemmän vitkastelua."
(Osoitelähde: Soneran internetpalveluiden asiakasrekisteri)


@Niinamari: Laitatko vähän isommilla fonteilla sinne asiakasrekisteriin, että ei tarvi lähetellä mainoksia!

Vastaa