Telia-tunnukseen kirjautuminen ei enää toimi

  • 29 August 2018
  • 2 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Kun yritän kirjautua verkkopankkitunnuksella Teliaan, saan tämän ilmoituksen:

"Pankkitunnistautuminen on tarkoitettu vain liittymien omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Teliaan:"

Yritin pari kertaa uudestaan ja sain tätä ilmoitusta:

"Telia-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue lisää ohjeita kirjautumissivulta:"

 

Kirjautuminen on ennen onnistunut ihan hyvin. Viimeksi reilu kuukausi sitten valitin toisesta ongelmasta Yhteisössä. Mahdollisesti yhteyttä tähän? https://yhteiso.telia.fi/t5/Kiinteat-nettiyhteydet-ja/Kodin-Netin-nopeuden-paivittaminen/m-p/145360#M7046

 

Chattiin en pääse kysymään apua ilman kirjautumista, enkä löytänyt Telian yhteystiedoista asiakastuen emailia.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää päivää! Tervetuloa Yhteisöön @Asdfg2.


 


Valitettavasti julkisella keskustelupalstalla ei voi käsitellä henkilökohtaisia asiakastietoja vaativia juttuja.


 


Miksipä et jättäisi Telian asiakaspalveluun yhteydenottopyyntöä taikka puhelinajanvarausta? Saat siten nopeasti hoidettua homman kotiin eikä kuluja synny sinulle. Voisinko muutoin olla avuksi? :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Asdfg2!


Voit olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimen lisäksi yhteydenottopyynnöllä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Se vastaa emailia asiakastukeen ja ohjautuu nopeammin oikeaan paikkaan.


Myös Facebookissa jos olet niin voi käsittääkseni laittaa privaviestiä Telialle : https://m.facebook.com/teliafinland

Vastaa