Uutinen

Telian asiakkaat suosivat verkkoasiointia – yli 80 prosenttia asioinneista tapahtuu netissä

Telian asiakkaat suosivat verkkoasiointia – yli 80 prosenttia asioinneista tapahtuu netissä
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Telian kuluttaja-asiakkaat ovat löytäneet kasvavissa määrin Minun Telia nettipalvelun ja Minun Telia -sovelluksen. Liittymiä ja palveluita halutaan hallinnoida juuri silloin, kun se itselle sopii. Tällä hetkellä jo yli 80 prosenttia asiakaspalvelun kaikista asioinneista tapahtuu verkkopalveluissa.

 

Minun Telia palvelee asiakkaita verkkosivuillamme ja älypuhelimen sovelluksena. Palvelun avulla voit hallinnoida omia liittymiäsi ja palveluitasi kellonajasta riippumatta. Lisäksi Minun Teliassa voit selata ja maksaa laskujasi tai tilata uusia lisäpalveluja. Telian chat on verkkopalvelussa apuna vuoden jokaisena päivänä - 24/7.

 

"Meille on tärkeää, että asiakkaan asiointi kanssamme on helppoa ja sujuvaa. Asiakkaat odottavat meiltä kattavia ja toimivia verkkopalveluita, joiden avulla ostaminen, palveluiden hallinta ja ylipäätään kaikenlainen asiointi onnistuu helposti, nopeasti ja turvallisesti. Olemme panostaneet merkittävästi verkkoasioinnin kehittämiseen merkittävästi ja tämä on myös tulevaisuudessa yksi tärkeimmistä kehityskohteista”, kertoo Telian kuluttaja-asiakaspalvelusta vastaava johtaja Pauliina Rintamäki.

 

Viimeisten vuosien aikana asiointien määrä Minun Telian verkkopalvelussa ja Minun Telia -sovelluksessa on kasvanut valtavasti.

 

"Meillä palvellaan kuluttaja-asiakkaita monikanavaisesti, verkkopalveluiden lisäksi puhelimitse ja kivijalkamyymälöissä. Asiakkaiden käyttäytyminen on kuitenkin muuttunut ja ostokset halutaan tehdä yhä enemmän suoraan verkkokaupasta ja palveluita hallita sovelluksella. Tällä hetkellä jo yli 80 prosenttia asiakaspalvelutapahtumista hoituu verkossa”, sanoo Rintamäki.

 

Puhelinpalvelusta enemmän voimaa verkkoasiointiin

 

Telia muuttaa 16.5 alkaen kuluttaja-asiakkaiden puhelinpalvelun aukioloaikoja. Jatkossa asiakaspalvelun tavoittaa puhelimitse arkipäivisin klo 9:00 - 17:00.

 

”Asiakkaamme asioivat toki edelleen puhelimitse. Volyymit ovat kuitenkin siirtyneet merkittävässä määrin verkkopalveluihin, joissa meillä on kuukausitasolla jopa 1,5 miljoonaa asiointikertaa. Asiakaspalvelumme tukee netissä tapahtuvaa ostamista ja asiointia ja hoitaa myös verkkopalvelujen kautta tulevat yhteydenotot sujuvasti”, kommentoi Pauliina Rintamäki

 


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa