Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1194 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Yömyynti 12.7. klo 21 alkaen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olettehan jo huomanneet että tänään starttaa verkkokaupassamme Yömyynti klo 21 alkaen. Laitteet ja lisätarvikkeet myydään ilman alv:ia. Valikoima on vielä tarkoin varjeltu, joten kannattaa olla sivustolla kärppänä paikalla heti yhdeksältä. Yömyynti päättyy 13.7. klo 08:59.

 

Shoppailun iloa ja hyviä löytöjä 🙂

 

Yömyynti.PNG

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
38 vastausta
yarchum
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pahasti näyttää siltä, että yömyyntinne jää vähän tyngäksi, kun ei kauppaanne ole ensimmäisen puolen tunnin aikana saanut yhteyttä lainkaan...

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1782 custom-general.kudos
  • 2269 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@yarchum kirjoitti:

Pahasti näyttää siltä, että yömyyntinne jää vähän tyngäksi, kun ei kauppaanne ole ensimmäisen puolen tunnin aikana saanut yhteyttä lainkaan...


Tämä ei tullut itselleni yllätyksenä. Verkkokauppa kaatui suuresta kävijämäärästä. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta esimerkiksi näin kävi aikoinaan uudistuneelle VR:lle Hymiö Erittäin onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Tsirpy
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

voi voi, pahasti tökkii...... ei mitään toivoa päästä sivuille 😞 😞 😞

jakas
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

yep does not work. Good Night !Kissa, onnellinen

Kossikka
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sivustolle ei pääse ollenkaan.

miksulitre
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei tunnu sivusto toimivan, ei... yritä nyt sitten tilata kun yömyyntiin tai yleensäkään Telian kauppaan ei pääse!? Saisi Telia laittaa yömyynnin uusiksi sivuston takkuamisen vuoksi, luulisi noin ison firman sivusto kestää isommatkin kävijämäärät?

max_maron
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei pienintäkään mahdollisuutta edes katsella tarjouksia, tilaamisesta puhumattakaan.

Kohta 2h yrittänyt päästä katseleen, mutta ei aukene kaupan sivut kuin joskus osittain, useimmiten ei lainkaan.

MikkeNikke
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikä ihmeen yömyynti? Yomyynti sivusto heittää vain error viestiä joten taitaa olla Telian palvelinylläpitäjät nukkumassa. Kannattanee harkita yömyynnin klo 9 lopetusajan jatkamista ainakin puolella päivällä tai yrittää huomenna klo 21 uudelleen.

 

Matti_Pohjola
Telialainen
Telialainen
  • 4 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi,

 

olen Telian asiakaspalvelussa töissä. Menin äsken asiakkaana Yömyynti-sivuille ja huomasin saman. Tein viasta hetki sitten vikailmoituksen eli ongelman selvitys on aloitettu.

 

Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta joilta jäi ainakin alkuyön edulliset laitteet ja liittymät hankkimatta. Toivotaan, että ongelma saadaan pian korjattua 🙂

 

Pidän teidät ajan tasalla kun saan lisätietoa.

 

T: Matti Pohjola

Telia asiakaspalvelu