Viallisen tuotteen palautus, ei palautuslomaketta

  • 8 June 2022
  • 1 kommentti
  • 640 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Hei, 

Tilasin viime viikolla nettikaupasta kuulokkeet, jotka totesin pian viallisiksi. Kuulokkeiden mukana tuli ainoastaan lähete ja osoitetarra asiakaspalautukseen, ei minkäänlaisia ohjeita tai palautuslomaketta.

Miten nämä on tarkoitus palauttaa?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Vlln1 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Tilauksen palauttaminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, ellei toisin mainita.

Huom! Palvelu tai liittymä ei irtisanoudu, jos palautat pelkän laitteen (esimerkiksi asiakasetutabletin tai laajakaistan modeemin). Jos haluat perua myös palvelun tai liittymän, täytä laitteen palauttamisen lisäksi myös perumislomake osoitteessa telia.fi/palautus tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Laitteen palautus on tehtävä kuluttajansuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olet peruuttanut laitesopimuksen.

Laitesopimuksen peruminen ja laitteen palautus
 

Toimi näin, kun olet ilmoittanut laitesopimuksen perumisesta:

  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake (mukana tulleen saatteen viimeinen sivu) ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen.
  2. Vie paketti postiin ja kerro postin asiakaspalvelijalle palautusosoitteen yhteydessä oleva sopimustunnus. Sen avulla paketti palautuu oikeaan paikkaan.
  3. Jos palautuslomake ei ole enää tallessa, kopioi ja täytä nämä tiedot paperille ja palauta se laitteen mukana:
     
    Palauttajan tiedot:
    Asiakkaan nimi ja yhteyspuhelinnumero:
    Laitteen IMEI/sarjanumero:
    Tilinumerosi IBAN-muodossa (IBAN on 18 merkkiä pitkä ja alkaa maatunnuksella FI, esim. Telian tilinumero FI85 5000 0120 0088 25):
    Tilausnumero:
     
    Maksuton asiakaspalautusosoite on:
    Posti, E-varasto
    Sopimustunnus 619604
    Satamatie 37
    37800 Akaa

     
    Palautuksen käsittelyaika on 2–3 viikkoa. Jos sinä aikana saat muita tilaukseesi liittyviä tilausvahvistuksia, sinun ei tarvitse reagoida niihin. Tilaamasi palvelut poistetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä ja aiheettomat maksut hyvitetään laskultasi automaattisesti.

Täältä tarkemmin: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/palauttaminen#laitesopimus-laitteen-palautus 

Vastaa