Kaapelinetin irtisanominen


Kunniamerkki +3

Hei, minulla on kaapelinetin 24kk sopimus. Onko sopimus mahdollista katkaista kesken sopimuskauden. Uudessa osoitteessa taloyhtiönetti ja eri operaattori.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@Antti7000  kirjoitti:

Hei, minulla on kaapelinetin 24kk sopimus. Onko sopimus mahdollista katkaista kesken sopimuskauden. Uudessa osoitteessa taloyhtiönetti ja eri operaattori.




Sopimus on mahdollista katkaista kesken sopimuskauden esimerkiksi huonon toimivuuden takia tai jos muutat alueelle, jossa samaa yhteyttä ei ole saatavilla. Toisen operaattorin tarjoama taloyhtiönetti ei kuitenkaan ole pätevä syy sopimuksen purkamiselle, jos nykyinen yhteys on myös saatavilla uudessa osoitteessa. Etkö ole ollut tyytyväinen nykyiseen kaapeliyhteyteesi? Kertoisitko tarkemmin miksi et tahdo pitää nykyistä kaapelinettiäsi?

Kunniamerkki +3

Olen oikein tyytyväinen. Jos yhteys ei ole osoitteeseen saatavilla, onko sopimus silloin mahdollista purkaa.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@Antti7000  kirjoitti:

Olen oikein tyytyväinen. Jos yhteys ei ole osoitteeseen saatavilla, onko sopimus silloin mahdollista purkaa.


 




Juurikin näin! 🙂> Emme tietenkään voi veloittaa yhteydestä, jota emme voi tarjota sinulle.

Vastaa