Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia TV:n kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli tv-liittymä ei toimi kunnolla. Joka kerta kun avaat telkkarin niin tv on pimeänä. Soitto tekniseen tukeen:irroittakaa boxin piuhat niin pitäisi toimia????? Joo,lähtee toimii mut joka päivä revitään piuhoja? Että tv toimii??? Haloo!! Lisäksi lähetykset katkee kesken. Onko muilla samoja ongelmia? Lisäksi erityismaininta minun Telia asiakaspalvelu toiminnasta. Eivät vastaa viesteihin! Silloin kun vastasivat ,ei saatu apua. Ja nyt eivät vastaa lainkaan!!!! Aivan käsittämätöntä touhua!!! Suoraan sanottuna en ole tällästä *******aa ikinä kokenut!!! Eli saisko tätä kautta jonkun linkin,josta sais oikeesti apua ja asiakaspalvelua???.

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa.

26 vastausta
SINAD
Konkari
  • 501 custom-general.kudos
  • 1076 custom-general.replies
  • 36 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Meillä ei ole kyllä koskaan häiriöitä TV-lähetyksissä. Katolla antenni ja lisäksi pari satelliittilautasta, kanavia näkyy tuhansia. Boksina VU+ Ultimo 4K. Teliaa ei varsinaisesti tarvita tähän lainkaan, paitsi jos haluan siirtää tallenteita kotoa läppärille kun ollaan reissun päällä tai jos halutaan livestriimata telkkaria kotoa sinne reissun päälle.

HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 21 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Eli tv-liittymä ei toimi kunnolla. Joka kerta kun avaat telkkarin niin tv on pimeänä. Soitto tekniseen tukeen:irroittakaa boxin piuhat niin pitäisi toimia????? Joo,lähtee toimii mut joka päivä revitään piuhoja? Että tv toimii??? Haloo!! Lisäksi lähetykset katkee kesken. Onko muilla samoja ongelmia? Lisäksi erityismaininta minun Telia asiakaspalvelu toiminnasta. Eivät vastaa viesteihin! Silloin kun vastasivat ,ei saatu apua. Ja nyt eivät vastaa lainkaan!!!! Aivan käsittämätöntä touhua!!! Suoraan sanottuna en ole tällästä *******aa ikinä kokenut!!! Eli saisko tätä kautta jonkun linkin,josta sais oikeesti apua ja asiakaspalvelua???


Hei! Onko sinulla mikä tekniikka käytössä (kaapeli, Telia TV Digiboksi Laajakaistalla-palvelu, vai Telia TV Digiboksilla-palvelu)? Jos Telia TV-palvelu, toimiiko netti normaalisti ja onhan esimerkiksi televisiotakin käytetty virrattomana (virtajohto irti ja takaisin)?  Myös HDMI-piuhat kannattaa tarkistaa ja kokeilla toista HDMI-porttia televisiossa. Sivuiltamme löytyy runsaasti ohjeita erilaisiin ongelmatilanteisiin.

Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki systeemit tarkastettu taloyhtiön yhteyksiä myöten, netti toimii ja modeemi O.k. Ainoo mikä ei toimi on Telian boxi! Ja Telia ei tee mitään! Eivät vastaa eikä ota yhteyttä vaikka pyydetään. Ei pysty ymmärtää. Ja tästä maksetaan!!

HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 21 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Kaikki systeemit tarkastettu taloyhtiön yhteyksiä myöten, netti toimii ja modeemi O.k. Ainoo mikä ei toimi on Telian boxi! Ja Telia ei tee mitään! Eivät vastaa eikä ota yhteyttä vaikka pyydetään. Ei pysty ymmärtää. Ja tästä maksetaan!!


Häiriöt korjataan kyllä aina, mikäli se jää laitteisiin tai verkkoon. Mutta jos netti toimii normaalisti, olisi tosiaan hyvä varmistaa, että ongelma ei jää esimerkiksi HDMI-piuhaan tai HDMI-porttiin. Onko digiboksi yhteydessä reitittimeen langattomasti vai ethernetpiuhalla?

Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Piuhalla. Ja niinku sanoin kaikki muu toimii. Paitsi boxi. Ehdotin boxin vaihtoa. Ei vastausta. 

HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 21 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Piuhalla. Ja niinku sanoin kaikki muu toimii. Paitsi boxi. Ehdotin boxin vaihtoa. Ei vastausta. 


Mikäli toista HDMI-piuhaa ja porttia on koitettu ja televisiotakin on käytetty virrattomana (virtapiuha irti ja takaisin), uusi digiboksi voidaan lähettää toki. Tuo oireilu vaan tosiaan viittaisi siihen, että ongelmaa olisi jossain muualla, koska yhteysongelmissa on aina jonkinlainen virhekoodi tai muunlainen herja.

Jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatissa, voidaan uusi boksi laittaa tulemaan tarvittaessa.

Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kokeillaan...mutta eniten raivostuttaa Telian surkea asiakaspalvelu!!!!Jota ei edes juurikaan ollut!

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 181 custom-general.kudos
  • 361 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Kokeillaan...mutta eniten raivostuttaa Telian surkea asiakaspalvelu!!!!Jota ei edes juurikaan ollut!


Eiköhän asia nyt selkene ja saat apua asiakaspalvelun kautta. 
Kertoisitko vielä vähän tarkemmin että mihin viesteihin et saanut vastausta? Olitko siis chatissa vai olitko lähettänyt yhteydenottopyynnön? 

Telia Yhteisön moderaattori
Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minun teliaan lukuisia viestejä. Ei vastausta. Aivan käsittämätöntä touhua!!