Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
arkeolog_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei täällä kannata valittaa. Käyttäkää sosiaalista mediaa FB

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera kohtelee asiakkaitaan sikamaisesti.
Ei täällä kannata valittaa. Facebooksissa tavoittaa muutamalla klikkauksella useita satoja ja kun he levittävät juttua eteenpäin, niin puoli Suomea tulee tietoiseksi Soneran metkuista!!!
Sonera luulee voivansa kohdella asiakkaitaan miten haluaa. Tehdään siitä loppu. Itse aloitan tänä iltana koska Soneran asiakaspalvelun vastaukset ovat täyttä skeidaa. Yrittävät pitää asiakkaansa tyytyväisinä mutta todellisuudessa he EIVÄT TEE ASIOIDEN HYVÄKSI YHTÄÄN MITÄÄ.
14 vastausta
nobody
Vakiokalustoa ☆
  • 2 custom-general.kudos
  • 246 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitatko linkin sitten tännekin, niin pääsee seuraamaan.
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei arkeolog!
Pahoitteluni, jos asian hoito ei ole sujunut Asiakaspalvelussamme toivotulla tavalla. Tavoitteemme on aina palvella asiakkaitamme tasapuolisesti ja hoitaa asiat kerralla kuntoon. Tietojemme mukaan Asiakaspalvelustamme on soitettu sinulle ja asia on ratkaistu. Toivottavasti yhteistyömme jatkuu valoisissa merkeissä.

Mukavaa kevään odotusta!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
6ePra4Ru_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 296 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hilda kirjoitti:
Hei arkeolog!
Pahoitteluni, jos asian hoito ei ole sujunut Asiakaspalvelussamme toivotulla tavalla. Tavoitteemme on aina palvella asiakkaitamme tasapuolisesti ja hoitaa asiat kerralla kuntoon. Tietojemme mukaan Asiakaspalvelustamme on soitettu sinulle ja asia on ratkaistu. Toivottavasti yhteistyömme jatkuu valoisissa merkeissä.

Mukavaa kevään odotusta!


Kerralla kuntoon... tuo pitäisi kehystää.

Nimittäin tuttavani yritti pyytää teitä vaihtamaan osoitteensa oikeaan ja aina sieltä sanottiin, että vaihdamme sen kyllä. Laskut kuitenkin tuli väärään osoitteeseen karhukirjeet mukana. Viidennettä kertaa tuttavani ei edes kokeillut. Vaihtoi operaattoria samaan kuin minulla. Ongelmia ei ole ollut kertaakaan vielä. Ei ole minullakaan ollut, vaikka jo yli vuoden poissa Sonerasta.

Yllättävintä oli se, että asiakaspalvelu soitti ennen kuin liittymä vaihtui, että jos perut tämän siirron blaa blaa, me varmasti hoidamme asian. No eiköhän annettu yrittää jo tarpeeksi... Ei tule paluuta Soneraa. Anteeksi.
pupona_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
hpguru kirjoitti:


Kerralla kuntoon... tuo pitäisi kehystää.


Niinpä.
Itse olen taistellut kesäkuusta 2010 lähtien yrittäen saada Soneraa lopettamaan lainvastaisen sähköisen suoramarkkinoinnin.

Kerralla kuntoon. Niinpä niin.

Olen käyttänyt lukemattomia tunteja asian selvittelyyn, ja Sonera vastaa valheilla ja katteettomilla lupauksilla. Minkäänlaista korvausta he eivät rikoksistaan suostu antamaan.

Lopputulemana Sonera ilmoittaa että asia on heidän puoleltaan loppuun käsitelty (ja todennäköisesti jatkaa lain rikkomista), eikä vastaa yhteydenottoihin.

Minun Sonera, juuri sellaisena kuin Soneran markkinointi sen haluaa.

Ainoa tapa saada Soneran kanssa asiat kerralla kuntoon on olla koskaan tekemättä sitä virhettä että ryhtyy heidän asiakkaakseen, ja vahingon jo tapahduttua pyrkiä eroon kyseisestä yrityksestä heti tilaisuuden tullen.

Tämä on nyt usean vuoden kokemuksella todettu.
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pupona: Asiasi on harmillinen. Huomasin aiemmin kirjoittamistasi viesteistä, että sinulle on annettu toimintaohjeet asian tiimoilta. Emme pysty ikävä kyllä julkisella keskustelufoorumilla tilannetta tutkimaan/selvittämään sen kummemmin, jos et halua laittaa asiakasnumeroasi profiilisi tietoihin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
pupona_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Maija kirjoitti:
Hei pupona: Asiasi on harmillinen. Huomasin aiemmin kirjoittamistasi viesteistä, että sinulle on annettu toimintaohjeet asian tiimoilta. Emme pysty ikävä kyllä julkisella keskustelufoorumilla tilannetta tutkimaan/selvittämään sen kummemmin, jos et halua laittaa asiakasnumeroasi profiilisi tietoihin.


Jos katsot profiilini tietoja tarkemmin, huomaat että siellä on asiakasnumero.
Viimeisen kuukauden aikana Sonera johti minua asiassa myös harhaan ilmoittamalla, että asiani olisi käsittelyssä reklamaatioita hoitavalla taholla, jonka jälkeen asiakaspalveluhenkilönne, joka jo aiemmin on ilmoittanut ettei aio asiaa hoitaa, ilmoitti jälleen ettei asiaa käsitellä.

En ole saanut toistuvista pyynnöistäni huolimatta Soneralta selvitystä siihen, mikä oikeuttaa yrityksenne mielestänne harjoittamaan sähköistä suoramarkkinointia kuluttajalle ilman ennaltasaatua suostumusta ja toistuvasti annetun markkinointikieltovaatimuksen vastaisesti.

Sonera on vedonnut siihen, että joku olisi nimissäni antanut suostumuksen, mutta ei suostu yksilöimään näitä tapahtumia. (Oletettavasti, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut, mutta yrityksenne ei tietenkään tahdo avoimesti myöntää rikkovansa lakia).

15.2.2012 Sonera on ilmoittanut, että "suoramarkkinointiluvat on poistettu" 14.2., minkä olette kuitenkin 22.2. lähettäneet sähköistä suoramarkkinointia.

23.2. Sonera ilmoitti sähköpostitse, että "Tietoihisi oli jälleen päivittynyt markkinointiluvat 14.2.2012
ja ne on nyt poistettu.". Tästä olen pyytänyt selvitystä lukuisia kertoja: Sonera kieltäytyy asian selvittämisestä.

Olen vaatinut korvausta lainvastaisesti lähetetystä suoramarkkinoinnista ja vuosikausia jatkuvasta häirinnästä, mihin Sonera ei suostu.

Olen vaihtoehtoisesti esittänyt asiakassuhteen purkamista ilman kuluja, johon Sonera ei suostu.

Yrityksenne pyrkimys on siis nähtävästi järjestelmällisesti häiriköidä kuluttaja-asiakasta, koska tiedätte ettei siitä ole seurauksia. Mikäli teillä olisi jonkinlaista moraalia, tai yrityksenne arvoihin kuuluisi asiakastyytyväisyys tai toimintaan asiakaspalvelu, olisi tässä ollut kohta kaksi vuotta aikaa ja lukemattomia mahdollisuuksia asian ratkaisemiseen ja hyvittämiseen asiakkaalle.

Jostakin kumman syystä koette kuitenkin hedelmällisemmäksi tavaksi asiakkaan kyykyttämisen vuodesta toiseen.

Jos joku pystyy tuota toimintaa järkisyin perustelemaan, kuulisin mielelläni näkemyksenne asiaan.
Piritta_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 156 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pupona: Sinulla näkyy asiakasnumeron kohdalla vain viisi numeroa, joten noilla tiedoille emme pääse käsiksi tietoihisi ja pysty selvittämään asiaa.

Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme selvittää asiaa. Asiakasnumero / puhelinnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
pupona_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Piritta kirjoitti:
Hei pupona: Sinulla näkyy asiakasnumeron kohdalla vain viisi numeroa, joten noilla tiedoille emme pääse käsiksi tietoihisi ja pysty selvittämään asiaa.

Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme selvittää asiaa. Asiakasnumero / puhelinnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.


Minulla on edessäni lähettämänne huijauslasku, jossa lukee Asiakasnumero -kohdassa viisi numeroa.
Laskun lähettäjä on TeliaSonera Finland Oyj; on vähintäänkin outoa jos et asiakasnumeron perusteella tietojani löydä, kun toisessa viestiketjussa, jossa kyseistä huijauslaskua käsiteltiin, on asiakaspalvelija tietoihini päässyt käsiksi.

Mitä muuta asiakasnumeron kohdalla pitäisi näkyä kuin viisi numeroa? Käsittääkseni asiakasnumero on juurikin tuo numerosarja, joka lukee laskussa kohdassa "Asiakasnumero"?
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pupona,
Asiakasnumero on ihan kohdillaan. Tietosi löytyvät kaapelitv-puolelta. Jos olet mielestäsi saanut aiheettoman laskun, on järkevintä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 020017000 tai tehdä ajanvaraus jolloin me soitamme sinulle päin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut