08-03-2012 17:24
10-03-2012 07:35
12-03-2012 14:33
12-03-2012 22:42
Hilda kirjoitti: Hei arkeolog!
Pahoitteluni, jos asian hoito ei ole sujunut Asiakaspalvelussamme toivotulla tavalla. Tavoitteemme on aina palvella asiakkaitamme tasapuolisesti ja hoitaa asiat kerralla kuntoon. Tietojemme mukaan Asiakaspalvelustamme on soitettu sinulle ja asia on ratkaistu. Toivottavasti yhteistyömme jatkuu valoisissa merkeissä.
Mukavaa kevään odotusta!
12-04-2012 12:43
hpguru kirjoitti:
Kerralla kuntoon... tuo pitäisi kehystää.
12-04-2012 19:49
12-04-2012 20:33
Maija kirjoitti: Hei pupona: Asiasi on harmillinen. Huomasin aiemmin kirjoittamistasi viesteistä, että sinulle on annettu toimintaohjeet asian tiimoilta. Emme pysty ikävä kyllä julkisella keskustelufoorumilla tilannetta tutkimaan/selvittämään sen kummemmin, jos et halua laittaa asiakasnumeroasi profiilisi tietoihin.
13-04-2012 09:14
13-04-2012 10:46
Piritta kirjoitti: Hei pupona: Sinulla näkyy asiakasnumeron kohdalla vain viisi numeroa, joten noilla tiedoille emme pääse käsiksi tietoihisi ja pysty selvittämään asiaa.
Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme selvittää asiaa. Asiakasnumero / puhelinnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
16-04-2012 09:59