Laskutus ja nettiyhteyden aukaisemine

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Miten saan jätettyä laskutukseen soittopyynnön kun puhelinliittymästäni ei voi soittaa maksullisiin palvelunumeroihin

1 kommentti

Hei Nunnu123 !

Soittoajan voit varata täältä http://www.sonera.fi/asiakastuki#soita- ... d=some5818 -> Jätä soittopyyntö. Tällä hetkellä vapaita aikoja ei ole, joten sitä kannattaa käydä kurkkimassa myöhemmin uudelleen.

Voit myös lähettää asiakaspalveluun viestin, johon vastaamme joko puhelimitse tai sähköpostilla haluamasi mukaan. Viestin voit lähettää Omilta Sivuilta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818 -> Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaa