"Soita numeroon 0600 13404, ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm) ja anna tuonne omat tietosi. Soittelut loppuu."
Siis asiakasmarkkinontikieltoon.
Ei lopu. Jotkut kunnioittavat sitä, jotkut eivät.
Tuo numero on maksullinen ja kielto pitää uusia säännöllisin väliajoin. Ei kiitos. xxxxx
On täysin kohtuutonta että minun pitää nähdä vaivaa ja maksaa rahaa että minua ei saa häiriköidä. xxxxx Tai kostan muulla tavalla, esim. levittelemällä vääriä huhuja netissä firmaa vastaan. Vihani on pohjaton. Kosto elää!
Sonera on ollut ainoa firma joka on piinannut minua viimeisen parin vuoden aikana. Siis miksi ei riitä että ilmoitan pelkästään Soneralle? Miksi pitää ilmoittaa vielä muualle?
Kun sain äskettäin häirikkösoiton Soneralta, niin olin äärimmäisen keskittyneessä tilassa tekemässä ohjelmakoodia. Tuo soitto katkaisi ajatukseni niin että työ keskeytyi yli tunniksi. Miettikää mitä se tuli maksamaan menetettynä tuottavuutena. (Teen töitä kotona koska toimistossa on liikaa hälyä joka häiritsee keskittymistä.)