28-04-2014 18:15
29-04-2014 08:47
02-07-2014 11:06
03-07-2014 14:57
Niinamari kirjoitti: Kyllähän meiltä asiakkaille soitellaan ja kysellään liittymäkuulumisia 🙂 Jos on vaikka jotain päivitystarvetta tms. niin hoidetaan siinä samalla.
jukkakukka kirjoitti: En ymmärrä, miten voisin enää luottaa Soneraan operaattorina, jos ei näin yksinkertaisia asioita saada tallennettua järjestelmään niin, ettei väärät puhelinnumerot pääse lähtemään markkinointitarkoituksissa eteenpäin? Ja mitä Sonera tekee tämän asian selvittämiseksi?
03-07-2014 15:05
tonyboy kirjoitti: [quote="Niinamari":3o88ttvf]Kyllähän meiltä asiakkaille soitellaan ja kysellään liittymäkuulumisia 🙂 Jos on vaikka jotain päivitystarvetta tms. niin hoidetaan siinä samalla.
jukkakukka kirjoitti: En ymmärrä, miten voisin enää luottaa Soneraan operaattorina, jos ei näin yksinkertaisia asioita saada tallennettua järjestelmään niin, ettei väärät puhelinnumerot pääse lähtemään markkinointitarkoituksissa eteenpäin? Ja mitä Sonera tekee tämän asian selvittämiseksi?
03-07-2014 17:50
olkitu kirjoitti: - Netti toimii hyvin, oikein hyvin... Eli tässä asiassa kunnia Soneralle, että toteuttu nopean laajakaistan joka ei pätki.
03-07-2014 18:04
tonyboy kirjoitti: [quote="olkitu":1ho3hdes]- Netti toimii hyvin, oikein hyvin... Eli tässä asiassa kunnia Soneralle, että toteuttu nopean laajakaistan joka ei pätki.
03-07-2014 18:35
jukkakukka kirjoitti: Tästä samasta numerosta soitettiin minulle tänä aamuna ja ihan samoissa asioissa. Ongelma vain on siinä, että numeroni on salainen ja siinä on kaikki mahdolliset markkinointikiellot ja estot! Kun kysyin soittajalta, mistä hän oli numeron saanut, tämä toivotti hyvää päivän jatkoa ja sulki puhelimen. Suomeksi sanottuna löi luurin korvaan. Tulen todellakin vaatimaan Soneralta selvityksen siitä, mistä ja miten sekä kenen toimesta numeroni on markkinointifirmalle joutunut sekä huomautuksen moiselle "asiakaspalvelijalle" hänen käytöksestään. Nämä vaikkapa sitten Kuluttajasuojaviraston kautta.
En ymmärrä, miten voisin enää luottaa Soneraan operaattorina, jos ei näin yksinkertaisia asioita saada tallennettua järjestelmään niin, ettei väärät puhelinnumerot pääse lähtemään markkinointitarkoituksissa eteenpäin? Ja mitä Sonera tekee tämän asian selvittämiseksi?
03-07-2014 19:40
olkitu kirjoitti: Onhan sekin, oletko suostunut markkinointiin? Siis aika usein jos tahtoo halvemman paketin tulee suostua tiettyihin markkinointi sääntöihin
07-07-2014 20:01
KatjaN kirjoitti: Hei jukkakukka !
Tämä asia olikin jo lähetetty eteenpäin selvitettäväksi. [...] Sinuun ollaan yhteydessä kun saamme lisätietoja.