Soittopyyntö netistä.

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 70 katselukertaa

Kertokaahan mulle että miksi teillä on tuomonen soittopyyntö mahollisuus tuolla, ko se ei kuitenkaan koskaan toimi (ainakaan minun 2 tietokoneella ja älypuhelimella varaaminen on soittopyynnön jättäminen on mahdotonta) . Eli siis, kaikki muut klikit aukeaa ihan normaalisti, mutta jätä soittopyyntö painikkeesta ei tapahu mittään. Sitä vain lähinnä oisin halunnu mullepäin soiteltavan, ettäkö nuita tv-paketteja tässä viikonpäivät ootellu että alkais näkyhmään, joka kerta ko aspaan soittelee ja 20-30min jonottaa niin sama asia kerrotaan "alkaa illalla näkymään" ja vieläkhään yhtään KHL ottelua en telkkarista ole nähny. Olen toki ottanu jo vialplayn käyttöön, enkä niin köyhä ole että alkaisin kuluttaja-asiamiehen kautta taisteleen kanavapaketin katkasusta, ko ei ainakhaan asiakaspalvelluun soittamalla näytä onnistuvan. Mutta saattaisin joskus vielä jotaki teiltäpäin ottaa jos saisin joku ilta telkkaristaki nuita teän mainostamia ja myymiä kanavia kattella.
Ei muuta oikeastaan, hyvin toimii tuo aspan jonotus musiikki teilä, eipä paljon muu!

3 kommenttia

Moi hyvintoimii!

Siellä ei harmi kyllä ole tällä hetkellä vapaita soittoaikoja, mutta hoidetaan homma kuntoon tätä kautta :)
Eli löytyykö sinulta Kodin Netti + Sonera Viihde vai Mobiiliiviihde, jossa kanavien pitäisi näkyä? Ja KHL:n, eli Viasatin paketti, eikö näin?
Laitatko profiiliisi asiakasnumeron tai vaikka tilausnumeron, niin pääsen katsomaan tarkemmin. Kiitos!
Kaapelikortti ja siellä viasat kulta. sportti paketti ensin kytketty virheellisesti ja vaihdettu kultapaketiksi maanantaina. Pääsetkö nuilla tiedoilla etteenpäin? Asiakas numerot ja muut on kotona papereilla ja niihin pääsen käsiksi vasta illala.
Hei! Huomasin, että olitkin saanut apua Facebook-sivujemme kautta ja sitä kautta keskustelua on parempi myös jatkaa tarvittaessa. Toivottavasti kanavat alkavat nyt näkymään.

Vastaa