Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sotkelo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Viihde-laitteiden palautus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Olisin tiedustellut, voiko nuo viihdelaitteet palauttaa Sonera myymälään, vai pitääkö ne postittaa jonnekin? Olen muuttamassa asuntoon, jossa ei ole mahdollisuutta Soneran laajakaistaan 1.4 alkaen, niin irtisanon viihdepakettini lähiaikoina. Mietinkin, että mikä olisi helpoin tapa palauttaa nuo laitteet, asun ihan Soneran myymälän vieressä, joten helpointa ainakin minulle olisi kantaa laitteet tuonne.
28 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sotkelo,

Viihdelaitteet tulee palauttaa meille postin kautta suoraan tukkuun. Palautus on sinulle maksuton! Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voin lähettää sinulle tukun yhteystiedot vaikka tekstiviestillä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Sotkelo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No harmi. Pitää sitten pakata tavarat ja roudata ne postiin. Lisäsin tuon asiakasnumeron tietoihini.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sotkelo,

Laitoin osoitteen tulemaan sinulle txt-viestillä yhteystiedoissasi olevaan numeroon!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Chef_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Chatissa asiakaspalvelija sanoi minulle, että laitteet voi palauttaa Sonera kauppaan. Määrä-aikainen sopimukseni Sonera Viihteestä loppuu huomenna 26.02.14, mihin ilmoitan, että sopimusta ei jatketa ja miten nyt sitten käytännössä laiteet pitää palauttaa? Kuitenkin sinne tukkuun?
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Chef! Oikea paikka palauttaa laitteet on saamasi Tukun osoite. Pahoittelut että olet saanut virheellistä tietoa palautuspaikasta. Sonera Viihteen irtisanomisen saat hoidettua puhelimitse Asiakaspalvelumme kanssa. Yhteystietomme löydät tästä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Sotkelo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Huomasin, että ilmeisesti minulla on sellainen puhelinnumero yhteystiedoissani, että en ole tuota viestiä saanut. Sim-kortti saattaa olla tabletissani, joka ei tue tekstiviestejä.

Voisitko laittaa tuon osoitteen vaikka Sonera-sähköpostiini tai osoitteeseen xxxxx.com.

Kiitos.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sotkelo,

Lähetin tukun yhteystiedot sähköpostitse mainitsemaasi osoitteeseen. Muista tarkistaa myös hotmailin roskapostikansio jos viestiä ei näy saapuneet kansiossa. Ilmoitathan mikäli viesti ei tullut perille!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Sotkelo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitti, tuli perille.
pnuf_
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
pitäisi myös palauttaa noita laitteita, mutta alkuperäinen viesti on jossain bittiavaruudessa, voisiko joku Soneralta laittaa lähetystiedot minullekin? Kiitos.
Tämän osion uusimmat keskustelut