Sonera tunnus

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Moi.

Olen yrittänyt luoda sonera tunnuksia ilman menestystä. Eli liittymä tunukseni toimii, mutta en pysty luomaan sonera tunnuksia. Varmennan itseni verkkopankin kautta ja saan vain "virhe" viestin
"Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille:" Ja linkin ohjeet sivulle.

Olen yrittänyt kahdella eri verkkopankki tunnuksilla, jotka molemmat ovat minun nimissäni. Pankit ovat Säästöpankki ja S-pankki

7 kommenttia

Hei macmakkara!

Eli kyseinen ilmoitus tulee kuin joku muu yrittää luoda tunnuksia kuin omistaja. Onhan tämä liittymä sinun henkilötunnuksen alla? Jos on niin, voisit kokeilla seuraavaa: tyhjennä välimuisti ja uudelleen käynistys. Varmista että sinulla on viimeisin versio selaimesta(kannattaa testata myös toisella selaimella). Jos ei vieläkään lähde toimimaan, niin laitatko meille tulemaan tarkemmat tiedot, esimerkiksi facebookin yksityisviestinä niin päästään katsomaan tarkemmin tätä.
Täysin sama ongelma minullakin ja sama virheilmoitus. Ja kyllä henkilötunnus täsmää.
Hei Macmakkara ja Jamallers!

Kyselin tästä tekniseltä puolelta ja tällä hetkellä on nyt yleistä vikaa tunnuksien luomisessa. Vika on tiedossa ja selvityksessä ja uskon myös että tästä syystä ei toimi teilläkään. Pahoittelen tästä aiheutuneesta haitasta. http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/vika+ja+hairiotiedotteet?Someid=Some3827 Vika on alkanut eilen.
Ok. Kiitoksia tiedosta.
Minulla sama ongelma, kuin edeltävillä. Ihmettelen vain, että kuinka kauan tämä ongelma mahtanee kestää? Olisi ihan mukava käydä pistämässä ohjelmia tallennukseen, vaikka ne saa digiboksinkin kautta. Aikaa vaan kuluu paljon enemmän, ohjelmalistaa selatessa.
Moi aulua!

Vika on nyt korjattu, eli ei muuta, kun Sonera Tunnuksia luomaan 🙂
Ei kyllä vieläkään toimi Soneran palvelut Säästöpankin kautta.
Virhettä lyö joka kerta joka selaimella.

Vastaa