Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneran lähettämät tekstiviestit

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi Sonera lähettää matkapuhelinliittymääni tekstiviestejä, vaikka olen asiakastiedoissani ottanut rastin pois lähettämisen sallivasta ruudusta?
Vikailmoituksiin ja palvelupyyntöihin liittyvät viestit ovat ok, mutta palveluiden mainostaminen vastoin tahtoa ei ole asiallista toimintaa.
Viestejä kun tuntuu vielä tulevan aivan liian usein.

Harrastukseni (vapaaehtoispalokuntatoiminta) luonteen takia en halua mitään ylimääräisiä tekstiviestejä puhelimeeni, koska jokainen tekstiviesti voi olla pyyntö (käsky) lähteä auttamaan hädässä olevaa lähimmäistä.


Hauskaa ja turvallista Vappua kaikille!
20 vastausta
Suski_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 163 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tiedoissasi näkyy yhä markkinointilupa tekstiviestitse. Mikäli muutoksen päivittäminen ei onnistu Omien Sivujen kautta, voit ilmoittaa siitä asiakaspalveluumme puhelimitse tai jättämällä Palvelupyynnön.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oma apu nopein apu, myös hätätilanteessa 😉

Mistä kohdasta omia sivuja tieto päivitetään?
Ainakaan kohdassa Liittymänhallinta - Asiakastiedot - Tietoa asiakaseduista ei ole rastia kummankaan vaihtoehdon ruudussa.

Jauhetaan asiaa sen takia, että joku voi joskus löytää tästä avun vastaavaan ongelmaansa.
Tero__
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Liittymänhallinta -> Asiakastiedot, markkinointiluvat kysytään kahdessa eri "osiossa": asiakas- ja käyttäjäosiossa. Katsoithan molemmat osiot läpi? Jos kummassakaan osiossa markkinointilupia ei näy, suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluumme kuten Suski ohjeisti.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä, www.twitter.com/sonera_palvelu
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voi Eerik, Eerik...
Kun ei ole mitään käyttäjätieto kohtaa olemassa, koska olen vain laajakaista-asiakas.
Matkapuhelinasiakkaalla käyttäjätiedot ehkä onkin.

No koska oma apu ei onnistunut, täyttelin nettilomakkeella markkinointiluvan peruutuslomakkeen.
http://www.sonera.fi/asiakastuki/markkinointilupa/esto


Sitä vain jäin ihmettelemään, että milloin olen luvan antanut.
Asiakassuhde on ollut voimassa yli kymmenen vuotta ja viestejä on tullut vain ihan viime viikoina.
(Markkinointiviestikielto tehty jo vuosia sitten aikaisemmin, kun oli vielä matkapuhelinliittymäkin Soneralta.)
Tero__
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juuri näin, matkapuhelinasiakkaalla näkyy tiedot noin kuten kirjoitin. Laajakaista-asiakkaan kohdalla tiedot päivitetään siellä missä itsekin olet jo käynyt niitä katsomassa ja siellä ei tosiaan kysytä käyttäjätietoja. Hyvä, että täytit peruutuslomakkeen, saadaan asia kohdallasi kuntoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä, www.twitter.com/sonera_palvelu
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Edelleen Sonera muistaa minua markkinointi viesteillä.
Voisitteko ystävällisesti lopettaa tekstiviestien lähettämisen!

Vai onko minun käännyttävä asiassa tietosuojavaltuutetun puoleen, koska jätätte noudattamatta tekemääni suoramarkkinointi kieltoa?

Pystytte varmasti selvittämään puhelinnumeroni asiakasnumeroni perusteella, joten soittakaa jos ette muuten ymmärrä asiaani. Olettehan saaneet numeroni selville tekstiviestien lähettämistäkin varten.

Maksava Asiakas
Sami_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
maksavaasiakas: Asiakastiedoissasi ei ole tällä hetkellä voimassa tekstiviestien markkinointilupaa. Jos saat vielä markkinointiviestejä Soneralta matkapuhelimeesi, pyytäisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi palvelupyynnön lähettämällä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Palvelupyyntö jätetty keskiviikko iltaisen viestin johdosta.

Kehitystoive:
Vaikka olen vain laajakaista asiakkaanne, tein palvelupyynnön matkapuhelin puolelle. Syy tähän on se, että laajakaista-osiossa ei ollut yhtään vaihtoehtoa joka kuvaisi ongelmaani. Matkapuhelin puolelta löytyi muita asioita kohta, josta ei auennut lisäkyselyä vaan pääsin heti kirjoittamaan asiani.
Vastaava kohta saisi löytyä myös laajakaista puolelta.
maksavaasiakas
Vakiokalustoa
  • 6 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kuinkahan kävi, tuliko palvelupyyntöni perille?
Sain klo 14.56 sähköpostiin seuraavan sisältöisen sähköpostin osoitteesta internetpalvelut@sonera.com
Hei,

kiitos yhteydenotostasi.

Laajakaista-, TV- ja kotipuhelinasiakaspalvelumme on muuttunut, internetpalvelut@sonera.com -osoitteeseen lähetettyjä sähköpostiviestejä ei käsitellä enää. Hoitaaksesi asiasi voit jättää palvelupyynnön asiakaspalveluumme osoitteessa http://www.sonera.fi/24<http://www.sonera.fi/24>. Hoidamme asiasi saman vuorokauden kuluessa tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tiesithän, että asiakaspalvelumme palvelee sinua vuorokauden ajasta riippumatta osoitteessa http://www.sonera.fi/24<http://www.sonera.fi/24>. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit - Tervetuloa!


Ystävällisin terveisin,

Sonera Asiakaspalvelu

0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16:30, mpm/pvm)

Huom! Tämä on automaattinen viesti, joten ethän vastaa tähän viestiin. Kiitos!
Systeeminne kaipaisivat hieman virittämistä...
Tämän osion uusimmat keskustelut