Spotify tilauksen peruuttaminen


Hei, voisitteko poistaa spotify tilaukseni liittymästäni? Asiakasnumeroa en saanut laitettua koska se valittaa et "Asiakasnumero" arvo on liian suuri.

12 kommenttia

Hei Myytti,


Syötäthän asiakasnumeron kenttään ilman mitään välilyöntejä tai ylimääräisiä kirjaimia?

Voidaan katsoa asiaa tarkemmin sitten kun saadaan se näkyville. 🙂
Mariela kirjoitti:
Hei Myytti,


Syötäthän asiakasnumeron kenttään ilman mitään välilyöntejä tai ylimääräisiä kirjaimia?

Voidaan katsoa asiaa tarkemmin sitten kun saadaan se näkyville. :)


Kyllä se on täysin oikein jota yritän syöttää, noissa laskuissa oleva asiakasnumero taitaa olla sit väärin.
Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.
Mariela kirjoitti:
Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.
Terve, olen tässä samalla asialla eli voisitteko poistaa tuon Spotify Premiumin liittymästäni, ei ole käyttöä sille. Asiakasnumero löytyy profiilista ja pitäisi olla oikein. Kiitos :)

- Karri Koski
Myytti kirjoitti:
[quote="Mariela":mefm3p6h]Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.[/quote:mefm3p6h]


Asiakasnumerosi löydät Omilta Sivuilta kohdasta Asiakkuuteni sekä laskuistasi, ja näissä se on tuo sama jonka olet tännekin lisännyt. Eli sen suhteen asia kunnossa. :)
Sinulla on Spotifysta tarjous menossa, eli se on maksuton 12.9.14 saakka. Haluatko silti irtisanoa sen jo nyt?
KarriKoski kirjoitti:
Terve, olen tässä samalla asialla eli voisitteko poistaa tuon Spotify Premiumin liittymästäni, ei ole käyttöä sille. Asiakasnumero löytyy profiilista ja pitäisi olla oikein. Kiitos :)

- Karri Koski


Sinulla on myös tarjous meneillään, eli Spotify on maksuton 28.1.16 saakka! 🙂 Miten haluat, jätetäänkö vielä kuitenkin voimaan?
KatjaN kirjoitti:
[quote="Myytti":2qou84ex][quote="Mariela":2qou84ex]Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.[/quote:2qou84ex]


Asiakasnumerosi löydät Omilta Sivuilta kohdasta Asiakkuuteni sekä laskuistasi, ja näissä se on tuo sama jonka olet tännekin lisännyt. Eli sen suhteen asia kunnossa. :)
Sinulla on Spotifysta tarjous menossa, eli se on maksuton 12.9.14 saakka. Haluatko silti irtisanoa sen jo nyt?[/quote:2qou84ex]
Haluan irtisanoa sen nyt.
Hei Myytti !

Tämä tällä kunnossa, Spotify Premium on irtisanottu tälle päivälle. Tunnuksesi on käytettävissä edelleen Free-versiona, ja jos haluat ottaa Premiumin uudellen käyttöösi, se onnistuu 30 päivän kuluttua tästä päivästä.
KatjaN kirjoitti:
[quote="KarriKoski":1kcjurvf]Terve, olen tässä samalla asialla eli voisitteko poistaa tuon Spotify Premiumin liittymästäni, ei ole käyttöä sille. Asiakasnumero löytyy profiilista ja pitäisi olla oikein. Kiitos :)

- Karri Koski


Sinulla on myös tarjous meneillään, eli Spotify on maksuton 28.1.16 saakka! 🙂 Miten haluat, jätetäänkö vielä kuitenkin voimaan?[/quote:1kcjurvf]


Ei kiitos, eli irtisanotaan.

- Karri Koski
Hei KarriKoski!

Spotify on nyt pyynnöstäsi irtisanottu tästä päivästä alkaen.
Haluaisin irtisanoa tuon spotify premiumin. Puhelinmyyjän mukaan onnistuu omilla sivuilla, mutta en kyllä löydä missä siellä???

Vastaa