Spotifyn aktivointilinkki + ongelma

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei. Mulla oli spotify premium jo ennen 100/10 kuidun ottamista. Lopetin vanhan spotifyn tilauksen, ja muistin väärin päivämäärän jolloin spotify tilini muuttui spotify free:ksi.

Eli, yritin vahingossa tehdä spotify premium tiliä soneran sähköpostiini lähettällä aktivointilinkillä jo olemassa olevan premium tilauksen päälle, joka olisikin vanhentunut vasta kaksi pvää myöhemmin.(Kaikki meni hyvin viimeiseen vaiheeseen saakka, mutta sitten tuli virheilmo.)

Oon käynyt läheisen kauppakeskuksen soneraputiikissa jo 3x asian tiimoilta ja mitään ei saada aikaiseksi. Ovat lähettäneet minulle uudelleen saman alkuperäisen aktivointilinkin, joka antaa heti saman virheilmoituksen mistä juuri mainitsin. Lisäksi seuraavanlainen sähköposti on tullut minulle soneralta:

"Hyvä asiakkaamme, Olet irtisanonut tunnukselle #######(en tietty tässä tunnustani näytä) tilatun Sonera Spotifyn. Palvelu päättyy 21.07.2012. Ohjelmiston poistamiseksi koneeltasi tutustu käyttöohjeeseen.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.
Lisätietoja saat myös internetosoitteesta http://www.sonera.fi/internet.
Ystävällisin terveisin
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelusta aikaisemmin ymmärsin, että palvelu kytketään pois päältä ja taas päälle + lähetetään mulle uusi aktivointilinkki. Mutta nyt se siis on vain kytketty pois päältä? Mitään uutta mailia en asian tiimoilta ole saanut.

Ilmainen Spotify premium 2vuodeksi oli merkittävä syy miksi ylipäätään otin em. laajakaistaliittymän.
Olisiko teidän mahdollista ratkaista tämä ongelma viimein? Aktivoikaa spotify mulle uudestaan ja lähettäkää toimiva aktivointikoodi?

7 kommenttia

Hei akillezz,
Laitoin asian eteenpäin tutkittavaksi. Palaan asiaan tässä samassa viestiketjussa, kun saan valoitusta asiaan!
Kiitos pikaisesta vastauksesta. Toivottavasti myös edistystä asian tiimoilta alkaa tapahtua yhtälailla nopeasti. Turhauttava tilanne tämä.
Mia kirjoitti:
Hei akillezz,
Laitoin asian eteenpäin tutkittavaksi. Palaan asiaan tässä samassa viestiketjussa, kun saan valoitusta asiaan!


No, alkaisikohan asiaan tulla valoa vai ei? Alkaa tämä odottelu jo käymään hermoille, semminkin kun olen todella asiaa jo kolmeen kertaan käynyt selvittelemässä Vantaan Jumbon Soneraliikkeessä.

En millään jaksa ymmärtää että tämä ongelma olisi niin laaja tai vaikea, että asian selvittelyyn on tuloksetta vaadittu jo kuukausi!!!

T. Aki
Hei akillezz,
pahoittelen, että joudut odottelemaan vielä vastausta. Saadessamme lisätietoa, olemme pikimmiten sinuun yhteydessä.
Hei akillezz,
Olemme yrittäneet tavoitella sinua mutta emme ole onnistuneet. Palaamme asiaan vielä myöhemmin tänään!
Ongelma ratkaistu vihdoin. Kiitos siitä.
Hienoa, että asia tuli kuntoon 🙂 Nautinnollisia hetkiä musiikin parissa sinulle!

Vastaa