Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Anne_Ii
Telialainen
Telialainen
  • 8 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu on yritysasiakkaan arjen apuri

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oletko miettinyt, kuinka mukavaa olisi pystyä hoitamaan liittymäasioita ajasta ja paikasta riippumatta - myös silloin, kuin asiakaspalvelu ei ole avoinna?

 

Tiesithän, että omatoimiasiointi on mahdollista maksuttomassa Minun Telia Yrityksille -palvelussa? Suosittelemme lämpimästi tutustumaan palveluun!

 

Palvelussa voit mm.:

  • Hallinnoida liittymiäsi ja palveluitasi
  • Löytää liittymien PUK-koodit
  • Tilata uusia liittymiä ja laitteita
  • Selata ja tulostaa laskuja 24 kk:n ajalta
  • Lähettää viestejä/työpyyntöjä asiakaspalveluun ja seurata asian käsittelyä.
 

Rekisteröityminenkin onnistuu näppärästi henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla täällä.

 

Onko sinulla ideoita tai toiveita, millaisia asioita haluaisit hoitaa Yritysportaalissa nykyisten toimintojen lisäksi? Olisi kiva kuulla ideasi!

Edit: päivitetty tiedot ajantasalle 25.11.2021

Bongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Kehu"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


0 vastausta