Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MiinaKi
Moderaattori
Moderaattori
  • 16 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Minun Telia Yrityksille -palvelun vinkit- Liittymämuutoksen tekeminen netissä säästää aikaa ja rahaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

telianyritysliittymienhallinta.jpg

 

Iltateellä mieleesi juolahtaa, että työntekijäsi Maria pyysi uutta SIM-korttia liittymälleen puhelimen vaihtuessa. Eihän tätä muistanut hoitaa kesken työpäivän kaiken kiireen keskellä. Ja Petri jää kuukauden päästä eläkkeelle ja haluaa käytössään olevan liittymän itselleen. Kirjanpitäjällekin pitäisi yksi laskukopio viime vuodelta toimittaa.

 

Päätät soitella heti yritysasiakaspalveluun jotta asioiden hoito ei taas unohdu. Mutta yritysasiakaspalveluhan on jo tältä päivältä kiinni, mitenköhän muistaisi huomenna hoitaa nämä asiat?

 

Ei tarvitse, koska nämä kaikki asiat hoituvat tältä istumalta Minun Telia Yrityksille -palvelusta.

 

Yritysportaali2.jpg

 

Yrityksesi palvelut yhden kirjautumisen takana 24/7

 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu on usealle yritysasiakkaallemme tuttu itsepalvelukanava, josta saat kokonaisnäkymän yrityksesi palveluihin.

 

Palvelussa muutokset onnistuvat aikaan ja paikkaan katsomatta. Monet yritysasiakaspalvelun kautta maksulliset toimenpiteet voi tehdä maksutta itsepalveluna palvelusta. Saat esimerkiksi laskukopion tai PUK-koodin Minun Telia Yrityksille -palvelusta velotuksetta milloin vain.

 

Yritysasiakaspalvelumme palvelee numerossa 020 355 800 maanantaista perjantaihin klo 8-17. Soittamisesta veloitetaan normaali puhelumaksu. Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu on käytössäsi vuorokauden ympäri maksutta.

 

Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit reaaliajassa muun muassa

 

  • Avata uusia liittymiä
  • Tilata ja vaihtaa liittymälle SIM-kortin
  • Vaihtaa liittymälle paketin ja hallinnoida lisäpalveluita
  • Aktivoida loma- tai poissaolotiedotteen
  • Tulostaa laskukopion ja tarkistaa onko lasku maksettu
  • Tehdä maksusopimuksen laskulle
  • Luovuttaa liittymän työntekijälle tai toiselle yritykselle
  • Tarkistaa liittymän PUK-koodin
  • Hallinnoida käyttöoikeuksia

 

Minun Telia Yrityksille -palvelun pääkäyttäjä hallinnoi ja jakaa oikeuksia

 

Minun Telia Yrityksille -palvelun pääkäyttäjänä pidät langat käsissäsi ja lisäät näppärästi uusia käyttäjätunnuksia haluamillesi henkilöille haluamillasi oikeuksilla.

 

Kaikkien käyttäjätunnusten ei siis tarvitse sisältää kaikkia portaalin toimintoja: kirjanpitäjälle voit antaa käyttöoikeuden laskutusosioon ja liittymämuutoksia tekevälle henkilölle oikeuden hallinnointiosioon. Voit myös luoda uusia pääkäyttäjiä, jolloin annat täydet oikeudet yrityksesi palveluiden hallintaan myös jollekin toiselle henkilölle.

 

Useamman yrityksen palvelut on mahdollista saada saman käyttäjätunnuksen taakse, jolloin kokonaisuuksien hallinta ja näkyvyys helpottuvat. Pääkäyttäjänä määrittelet itse sen, mitä yritystä kukakin käyttäjä saa hallinnoida.

 

Telia.jpg

 

Ota Minun Telia Yrityksille -palvelu käyttöösi jo tänään! Lue lisää palvelun käyttövinkkejä Liittymän siirto on nopeaa ja helppoa netin kautta -kirjoituksesta! 

 

Joskus asia tai tilanne vaatii asiantuntijan kanssa keskustelua itsepalvelun sijaan tai sen tueksi. Yritysasiakaspalvelumme on paikalla sinua varten! Kurkkaa Kiitos palautteestasi - yritysasiakaspalvelu on kuulolla! -blogista kuinka saat meihin yhteyden.

 

Minun Telia Yrityksille -palvelua kehitetään jatkuvasti asiakkailta saadun palautteen perusteella. Käytätkö sinä palvelua? Mistä tykkäät? Mitä mielestäsi tulisi kehittää tai lisätä?

 

Edit 15.3.2021: Päivitetty yritysasiakaspalvelun puhelinnumero. 

Edit: 29.11.2021: Päivitetty ohje ajantasalle

0 vastausta