Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
RipsaK
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Numeron siirto työnantajalta toiselle Yritysportaalissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei

Sivustolla: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/liittymat-ja-laitteet/puhelinliittymat/uusi-tai-lahteva... ohjeistetaan (kahdessa erillisessä) kohdassa: Matkapuhelinliittymän luovutus yritykseltä toiselle yritykselle omistuksen siirrossa.

Valtakirja: https://www.telia.fi/dam/jcr:22746677-d772-4c90-abed-73085246a1a8/Valtakirja_liittyman_siirto_Yritys...

sekä yritysportaalin kautta tehtävä siirto.

Onko siis mahdollista siirtää työntekijän lähtiessä hänen aiemmin itse omistamansa matkapuhelinnumero hänen tulevalle työnantajalleen suoraan portaalissa?

Vai onko siirto tehtävä ensin työntekijälle ja häne siirtää/anta aluvan siirtoon uudelleen työnantajalle? 

1 vastaus
TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @RipsaK ja kiitos kysymyksestä! Voit tosiaan luovuttaa työntekijän liittymän toiselle yritykselle kätevästi suoraan Yritysportaalissa Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, mikäli liittymä tällä hetkellä on yrityksenne nimissä. 

Toimi siis Yritysportaalin Minun Telia Yrityksille -palvelun Hallinnoi-osiossa näin: 

1. Kirjaudu
  2. Siirry Mobiililiittymät-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle
  3. Etsi ja valitse käyttäjä 
  4. Valitse Luovuta liittymä työntekijälle / Yritykselle
  5. Valitse Luovutan liittymän toiselle yrityksille ja valitse irtisanomispäivä, jolloin liittymä irtisanotaan, jos sopimusta ei ole uuden yrityksen kanssa

Yritysasiakaspalvelusta ollaan yhteydessä uuden työnantajan yhteyshenkilöön, kunhan nämä tiedot löytyvät palvelupyynnöstä. 

Yritysportaalin Minun Telia Yrityksille -palvelun chatissa autetaan sinua myös mielellään palveluaikojen puitteissa (arkisin kello 8 - 17), mikäli tulee jotain mutkia matkaan!

Edit: päivitetty ohjeet ajantasalle 25.11.2021

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮