Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mallu81
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettiliittymätilauksen peruuttaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aloin kysymään voiko tilauksen peruuttaa/lopettaa. Jos voi haluaisin sen tehdä.

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.

2 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1894 custom-general.kudos
  • 2896 custom-general.replies
  • 129 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

 

Jos liittymässä ei ole määräaikaa, niin liittymät voi irtisanoa koska vain. Etämyynnissä (puhelinmyynti ja nettikauppa mainitakseni) sitä paitsi on 14pv palautusoikeus. Liittymissä yleisesti pätee 14pv irtisanomisaika, lisätietoa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/irtisanomisajan-laskutus

Eri asia sitten on, jos on myyjän kanssa ollut sopimus esim. kokeilusta/testistä. Tiedän että joskus kivijalkakaupassa näitä on asiakaskohtaisesti sovittu. Määräaikaisestakin liittymästä pääsee kyllä eroon, jos liittymä ei toimi palvelusopimuksessa kerrottujen nopeusrajojen puitteissa, eikä siihen ole Telian puolelta parannusta tulossa. Muissa tapauksissa määräaikaisen liittymän irtisanomisessa joutuu maksamaan sopimusrikkomuksesta korvauksena jäljelle jääneet kuukausierät.

ReOlivia
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 295 custom-general.kudos
  • 471 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Mallu81

 

@Purnipsi tuossa kertoikin kattavasti neuvoja. Saitko liittymän peruutettua?