Prepaid-liittymä lakannut toimimasta - ei pysty enää soittamaan tai lähettämään viestejä

  • 26 September 2021
  • 1 kommentti
  • 310 katselukertaa

Minulla pieni ongelma lämmittimen prepaid kortin kanssa, kortti hankittu 2019 ja pari kertaa ladattu esim. 22.2.2020 10€ ja 19.2.2021 10€ nyt ilmeni sellainen vika että ottaa komennot vastaan mutta ei enää lähetä tekstiviestiä käynnistymisestä tai laiteraportin kyselyistä ( vastasi viellä 18.9.2021) mitään muutoksia ei ole tehty eikä laitteisiin ole koskettu kun hyvin ovat toimineet, sähkökatko on poissuljettu vaihtoehto kun virtaa tulee riittävästi Arskalta ja Tuulilta.


Nyt sitten otin sim-kortin puhelimeen ja koitin sillä soittaa niin ei edes hälytä vaan katkeaa noin sekunnin päästä, myöskään tekstiviestiä ei pysty lähettämään.


Puhelimeen kyllä voi soittaa ja puhelimen apit toimivat.


Saldoa myöskään ei pysty enää lataamaan vaan heittää suoraan ulos lataus ohjelmasta kun näppäilen kortin puh.numeron.


Kortti pitäisi ladata vasta seuraavaksi 18.2.2022 kun edellinen lataus vanhenee 19.2.2022.


Saldoa ei siis voi tarkistaa kun viestit ei mihinkään lähde.


10€ saldo muutenkin kestäisi normaaleilla viestien hinnoilla jopa vuosia, kun tekstiviestejä laite lähetää max.100 kpl vuodessa.


 


Edit SannaMKoo: Siirretty viesti omaksi aiheekseen


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Heippa @samuaarnio72 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön, kiva että löysit paikalle keskustelemaan! 


 


Kiitos kovasti tarkoista tiedoista prepaid-liittymäsi toiminnasta. Kuulostaa tosiaan siltä että olet nyt kaikki mahdolliset siellä jo testannut mitä voitkin itsenäisesti testata. Saldon latauksesta tulisi tosiaan liittymän olla vielä 12kk voimassa, eli siitä ei voi tässä olla kysymys että voimassaoloaika olisi umpeutunut. Lisäksi vaikka saldo olisi jostain kumman syystä loppunut, sinun pitäisi pystyä lähettämään maksuton viesti PREPAID SALDO numeroon 15400. 


 


Meidän olisi tärkeä tämä nyt tässä kohtaa saada häiriöpuolemme tutkittavaksi. Meidät tavoittaa parhaillaankin asiakassivujen chatista tai vaikka Facebookissa yksityisviestitse. Pääsemme sitä kautta sitten prepaidin liittymänumerollasi asiaa lisää tutkimaan. Tällaista vastaavaa ei ole omiin silmiin nyt aiemmin osunut, joten harmittavasti ei ole suoraan mitään kikka kolmosia antaa mistä tämä voisi johtua. 

Vastaa