Puhelinliittymän päivittäminen / peruutus

  • 10 October 2019
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olin Teliassa 2 päivää sitten ja muuttunut siellä uusi liittymä eSIM älykelloon. Mutta osoittautui, että ei sovi eSIM älykelloon. Haluaisin palauttaa saman liittymä kun oli.


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei! Oletko ollut yhteydessä Telian asiakaspalveluun? Suosittelen siinä tapauksessa lämpimästi ottamaan yhteyttä Telian asiakaspalveluun esim. Omien Sivujen chat-palvelussa, yhteydenottolomakkeella, puhelimitse tai vierailemalla Telia Kaupassa. Täällä julkisella keskustelufoorumilla ei voi käsitellä asiakastietoja :) 


 


Telian asiakaspalvelun yhteystiedot:


telia.fi/24

Moi @ZULIK88! Saitko liittymän palautettua?

Vastaa