Yhteys kotiin -liittymän lopettaminen

  • 12 November 2021
  • 1 kommentti
  • 52 katselukertaa

Olen muuttanut nykyiseen osoitteeseen 1.10.2021. taloon tuli Telian 5G-laajakaista 1.11.2021 alkaen ja se sisältyy vuokraan. Olen kysynyt Yhteys-kotiin -liittymän lopettamisesta ja minulle sanottiin, että se käy päinsä. Sain juuri laskun ajalta 1.10.-3.11, ja siihen sisältyi vielä yhteys kotiin. Haluaisin saada vahvistuksen että seuraavassa laskussa ei enää laskuteta yhteys kotiin-liittymästä.


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Riitai ja tervetuloa Yhteisöön. Hienoa että löysit tiesi tänne 🙂> 

Maksullisen yhteyden voi meille kyllä irtisanoa, jos taloyhtiöön on tullut kiinteistösopimuksella uusi yhteys tarjolle.  Ihan alkuun haluan kuitenkin varmistaa että oletko siis irtisanonut tuon Yhteys kotiin -liittymän, eli onko irtisanomisesta sovittu ja jos on niin mille päivälle? Jos irtisanominen on hoidettu ja sovittu tiettyyn päivään, veloitetaan kuukausimaksut silloin tuohon sovittuun päivään saakka. Jos olet vain tiedustellut lopettamisesta mutta mitään ei varsinaisesti ole sovittu, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme esim. chatin kautta telia.fi -sivustolla niin kollegat siellä hoitavat homman kuntoon, kun kirjaudut sivulle verkkopankkitunnuksella tai Telia-tunnuksella. Tätä kautta emme tosiaan pääse tunnistamaan asiakasta ja sen vuoksi en pääse asiakastietoihisi käsiksi että voisin asian puolestasi tarkistaa.

Entä tuo uusi yhteys kiinteistösopimuksesta, oletko siitä tehnyt jo sopimuksen kanssamme? Jos et, se voidaan hoitaa samalla kun sovitaan tuosta irtisanomisesta. 

Vastaa