ETV kanava ei toimi

  • 17 March 2022
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Minulla en toimi etv kanava  hetkel ma en saa maksta suome verkkopankkas vaip lähetat lasku sähkepostti 


Kiitos


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa tarkennettu


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Rannastuaili  kirjoitti:

Minulla en toimi etv kanava  hetkel ma en saa maksta suome verkkopankkas vaip lähetat lasku sähkepostti 


Kiitos


 




Heippa @Rannastuaili ja lämpimästi tervetuloa tänne Telia Yhteisöön keskustelemaan! 


 


Ymmärsinkö siis oikein ettet ole päässyt maksamaan laskuasi ja tästä syystä ETV kanava ei näkyisi? ETV-kanava on saatavilla erilliskanavana kaapeli-TV:en tai Mix-pakettiin kaapeli-tv:ssä ja Telia TV-boksilla, eli siihen ei ainakaan ole tullut muutoksia ja sen pitäisi kyllä näiden kautta näkyä. 


 


Täällä Yhteisössä voimme auttaa kaikissa yleisissä kysymyksissä, mutta asiakastietoihin meillä ei ole pääsyä. Jos siis epäilet että kanava ei näkyisi avoimen laskun vuoksi, suosittelen sinua kirjautumaan Minun Telia -palveluun ja availe siellä chat-keskustelu kanssamme. Pystymme sitä kautta antamaan sinulle laskun maksutiedotkin tarvittaessa. Jos kirjautuminen ei ole mahdollista, voit myös soittaa asiakaspalvelun numeroomme 020690400, kaikki asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä

Vastaa