Tallennuspalvelu ei tallenna MTV3-kanavia


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Taas on ongelma MTV3 tallennuksessa. Minulla on Emmerdale jatkuvalla tallennuksella mutta jaksoja ei näy tallennuksissa. Vika ilmeni tänään. Eilen toimi.

 

---

Muokkaus SonjaNii: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


33 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rekyl  kirjoitti:

Taas on ongelma MTV3 tallennuksessa. Minulla on Emmerdale jatkuvalla tallennuksella mutta jaksoja ei näy tallennuksissa. Vika ilmeni tänään. Eilen toimi.




Minkä kautta katsot Telia TV-palvelua? Testasimme Telia TV-sovelluksella sekä Telia TV-palvelun kautta, niin näytti toimivan ok. Onko sinulla käytössäsi Telia TV-digiboksi laajakaistalla? 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Kyllä on digiboksi laajakaistalla.

Tänään toimii normaalisti. Ainoastaan eilen tallenteet eivät näkyneet.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

@rekyl  kirjoitti:

Kyllä on digiboksi laajakaistalla.


Tänään toimii normaalisti. Ainoastaan eilen tallenteet eivät näkyneet.


 




Jos tuo uusiutuu, voit tehdä häiriöilmoituksen tästä. Voit laittaa lisätiedoksi mistä sisällöstä on kyse ja mihin kellonaikaan tallenne on tehty tai olisi pitänyt tapahtua. Voit myös mainita tuon eilisen Emmerdale -jakson siinä yhtenä esimerkkinä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Mtv3:n ohjelmia ei saa tallennettua sovelluksella. Viime aikoina ollut samaa vikaa ainakin hetkellisesti. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +7

Samaa vikaa ollu täälläkin.Parina päivänä yritin alkuillasta tallentaa,mut ei tapahtunu mitään.

Kunniamerkki

Tästä on yleinen häiriötilanne päällä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_528852652&lang=fi

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Taas sama ongelma

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Taas sama ongelma

Kiitokset huomiostasi! Häiriö on meillä parhaillaan korjauksessa, tiedotteestamme voit seurata miten korjaukset etenevät.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Mä kans, mullakaan ei kolmonen tallennu. (Vaikka se onkin jo korjauksessa)

Kunniamerkki

Ei toimi tallennukset vieläkään mtv3 kanavilla vaikka häiriötilanne piti päättyä 23.4

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Ei toimi tallennukset vieläkään mtv3 kanavilla vaikka häiriötilanne piti päättyä 23.4

Moikka @japavv57 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Millä laitteella yrität nyt tallennusta tehdä ja tuleeko jokin virheilmoitus? Suosittelen myös käynnistämään käytössä olevan laitteen uudelleen, toistuuko ongelma sen jälkeen?

Häiriötiedote avattiin eilen uudestaan, kun ongelman havaittiin palanneen. Tämä uusiutunut häiriö kuitenkin kuitattiin eilen illalla taas korjatuksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tänä aamuna oli Emmerdalen tallentanut, joka on uusinta. Mutta tämän illan Emmerdalea ei näy tulevissa tallennoksissa. Eilen illalla oli myös kahdeksalta jäänyt tallentamatta ohjelma. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Eilen illalla palvelussa oli häiriö, joten siksi klo 20 alkanut ohjelma ei tallentunut. Tallentuiko illan Emmerdale tänään vaikka se ei aiemmin näkynyt tulevissa tallenteissa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Eilen illalla palvelussa oli häiriö, joten siksi klo 20 alkanut ohjelma ei tallentunut. Tallentuiko illan Emmerdale tänään vaikka se ei aiemmin näkynyt tulevissa tallenteissa?

kyllä nyt on niin, että mtv tallennukset jälleen alhaalla.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Juuri näin meilläkin!

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Kiitokset havainnoista ja huomiostanne! Häiriötä korjataan parhaillaan ja tilanteen etenemistä voitte seurata häiriötiedotteeltamme.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Eilen illalla palvelussa oli häiriö, joten siksi klo 20 alkanut ohjelma ei tallentunut. Tallentuiko illan Emmerdale tänään vaikka se ei aiemmin näkynyt tulevissa tallenteissa?

Ei tallentunut illan Emmerdale mutta huomenna  näyttää tallentuvan jälleen 😃

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Eilen illalla palvelussa oli häiriö, joten siksi klo 20 alkanut ohjelma ei tallentunut. Tallentuiko illan Emmerdale tänään vaikka se ei aiemmin näkynyt tulevissa tallenteissa?

Ei tallentunut illan Emmerdale mutta huomenna  näyttää tallentuvan jälleen 😃

Muutos, taas on poistunut tuleva Emmerdale tallennus tältä päivältä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Eilen illalla palvelussa oli häiriö, joten siksi klo 20 alkanut ohjelma ei tallentunut. Tallentuiko illan Emmerdale tänään vaikka se ei aiemmin näkynyt tulevissa tallenteissa?

Ei tallentunut illan Emmerdale mutta huomenna  näyttää tallentuvan jälleen 😃

Muutos, taas on poistunut tuleva Emmerdale tallennus tältä päivältä.

Kiitokset ilmoituksesta, tallennuksessa on vieläkin haasteita. Toivottavasti saataisiin häiriö pian korjattua. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ettei vain yhtä kanavaa moitita, niin huomasin just, että ei ole Orvillen tallennusta ollut muutamaan viikkoon Starilla. 🥺

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Ettei vain yhtä kanavaa moitita, niin huomasin just, että ei ole Orvillen tallennusta ollut muutamaan viikkoon Starilla. 🥺

Star Channelin tallennus näyttäisi toimivan ainakin testilaitteilla! Oletko ehtinyt käyttää digiboksia vielä virroitta valitsemalla “Käynnistä uudelleen” Järjestelmäasetuksista? Näkyvätkö muut tallennukset normaalisti (MTV3:sta lukuunottamatta tässä kohtaa toki)?  

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Vika ei ole ainoastaan digiboksitallenteissa. Ei näy kännykän sovelluksella ja netissäkään. Emmerdale ja Salkkarit ainakaan eivät tallentuneet tänäänkään.  26.4.2023

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Star Channelin tallennus näyttäisi toimivan ainakin testilaitteilla! Oletko ehtinyt käyttää digiboksia vielä virroitta valitsemalla “Käynnistä uudelleen” Järjestelmäasetuksista? Näkyvätkö muut tallennukset normaalisti (MTV3:sta lukuunottamatta tässä kohtaa toki)?  

Olen vasta laittanut kaikki tehdasasetuksille ja olen käyttänyt töpselin irti ja uudelleen käynnistyksen asetuksista.. Eli kaiken mitä mulle on keinoiksi sanottu noin vuoden sisällä. Niin ja modeemistakin käytin virrat pois. Itseasiassa mulle tuli ongelmat, kun otin jonkun päivityksen vastaan. Mutta Starilta on ongelmat alkanut jo ennen sitä päivitystä. Siellä on ollut tallentamattomuutta säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta tuo Orville nyt vaan harmittaa ☹️

En ole huomannut muilla kanavilla tallennusongelmia.

 

-----

Muokkaus SonjaMelina: siistitty lainausta

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Olen vasta laittanut kaikki tehdasasetuksille ja olen käyttänyt töpselin irti ja uudelleen käynnistyksen asetuksista.. Eli kaiken mitä mulle on keinoiksi sanottu noin vuoden sisällä. Niin ja modeemistakin käytin virrat pois. Itseasiassa mulle tuli ongelmat, kun otin jonkun päivityksen vastaan. Mutta Starilta on ongelmat alkanut jo ennen sitä päivitystä. Siellä on ollut tallentamattomuutta säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta tuo Orville nyt vaan harmittaa ☹️

En ole huomannut muilla kanavilla tallennusongelmia.

Ongelma voi johtua toisesta laajemmasta häiriöstä, jonka vuoksi osa tallennuksista ei onnistu. Oletko kokeillut lopettaa Orville -ohjelman tallennusta ja aloittaa sitä sitten uudelleen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ongelma voi johtua toisesta laajemmasta häiriöstä, jonka vuoksi osa tallennuksista ei onnistu. Oletko kokeillut lopettaa Orville -ohjelman tallennusta ja aloittaa sitä sitten uudelleen?

En tiedä milloin Orville tulee, vain kerran viikossa, en siis ole voinut kokeilla tallennoksen poistoa jne.

 

----

Muokkaus SonjaMelina: siistitty lainausta

Vastaa