Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV digiboksi: Ei kuvaa, ei ääntä, ei kanavia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Arris nettiboksi ei anna kuvaa eikä ääntä. Kanavia vain 1 ja122? Factory reset tehty useaan kertaan... Mikään ei auta,  alkaa vähitellen olla mitta täynnä. Tallennukset kyllä näkyvät? Mikä hemmetti tässä pa***ssa oikein mättää?

Edit MinnaLN: tarkennettu otsikkoa.

6 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 893 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JKS62  kirjoitti:

Arris nettiboksi ei anna kuvaa eikä ääntä. Kanavia vain 1 ja122? Factory reset tehty useaan kertaan... Mikään ei auta,  alkaa vähitellen olla mitta täynnä. Tallennukset kyllä näkyvät? Mikä hemmetti tässä pa***ssa oikein mättää?


Onko sinulla nettiyhteys digiboksiin mitä kautta, onko se meidän nettiyhteys vai muualta? Oletko käyttänyt nettikaapelia näiden välillä vai langattomana? 

JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian hybridimodeemi piuhalla kiinni digiboksissa. Ja aivan liian usein lähetys katoaa, ei ääntä ei kuvaa. Silloinkin tallennukset näkyvät ja samoin ohjelman saa siirrettyä alkuun vaikka itse suora lähetys ei näykään.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JKS62  kirjoitti:

Telian hybridimodeemi piuhalla kiinni digiboksissa. Ja aivan liian usein lähetys katoaa, ei ääntä ei kuvaa. Silloinkin tallennukset näkyvät ja samoin ohjelman saa siirrettyä alkuun vaikka itse suora lähetys ei näykään.


Tuleeko näkyviin mitään virheilmoitusta? Oletko kokeillut jo siis digiboksin ja hybridmodeemin resetointia? Toimii hybirdmodeemin kautta muiden laitteiden nettiyhteys hyvin ja palaako mikään valo punaisena hybridissä?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei virheilmoitusta. Nettiyhteys muihin laitteisiin toimii. Boksi resetoitu moneen kertaan, ei välitöntä apua. Hybridimodeemikin käynnistetty uudellen, ei missään vaiheessa punaisia valoja. Kuva ja ääni palaavat kyllä jossain vaiheessa mutta siihen saattaa mennä vuorokausi.

 

Tyypillisin tapa menettää kuva&ääni on katsoa tallennettua ohjelmaa ja sen jälkeen palata suoraan lähetykseen.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JKS62  kirjoitti:

Ei virheilmoitusta. Nettiyhteys muihin laitteisiin toimii. Boksi resetoitu moneen kertaan, ei välitöntä apua. Hybridimodeemikin käynnistetty uudellen, ei missään vaiheessa punaisia valoja. Kuva ja ääni palaavat kyllä jossain vaiheessa mutta siihen saattaa mennä vuorokausi.

 

Tyypillisin tapa menettää kuva&ääni on katsoa tallennettua ohjelmaa ja sen jälkeen palata suoraan lähetykseen.


Kokeilisitko vielä seuraavaa: Ota digiboksista virtajohoto irti ja jätä se irti. Palauta hybridmodeemille tehdasastukset, eli resetoi se. Hybridmodeemin resetin jälkeen odota, että kolme ensimmäistä valoa vasemmalta palaa kiinteästi vihreänä. Sen jälkeen kytke digiboksin virtajohto takaisin ja testaa toimiiko kanavat oikein. Tämä järjestys on tärkeää, koska hybridmodeemin täytyy ensin käynnistyä kokonaan, jotta se toimii digiboksin kanssa.

Jos tämäkään ei auta ja ongelma jatkuu, tulisi tätä tutkia tarkemmin asiakastietojen kanssa asiakaspalvelussamme.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
JKS62
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Muistaakseni tuokin on joskus tehty, täytyy varmaankin illalla kokeilla uudelleen.