Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


309 vastausta
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mano75@  kirjoitti:

Ei alkanut toimiin vaikka käyttänyt kuinka monesti virtajohtoa irti. Toistuvia tallennuksia on poistunut itsestään. Välissä näyttää että tallennuksia ei löydy. Ja todella monimutkainen jos vaikka laitat jatkuvan tallennuksen nii sitten kuitenkin on yksittäisten listalla. 


Käytätkö Telia TV Digiboksia Telian laajakaistalla vai ilman Telian laajakaistaa? Asetitko tallennuksia verkkosivuilla vai suoraan digiboksilla? 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Julkaisimme viime keskiviikkona (17.3.) päivityksen katoaviin tallenteisiin liittyen. Oletteko huomanneet että tallenteita olisi vielä tämän jälkeen kadonnut? 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 130 custom-general.kudos
  • 703 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass@  kirjoitti:

Kiitos hienosta palvelusta, joka loppui joulukuussa. Sen jälkeen on telia tv tarjonnut pelkkää tuskaa. Verkkosivun guidesta ei voi ajastaa mitään kanavia tälläkään viikolla. Ja tallennusten kelaaminen tökkii tosi pahasti. Mitähän vielä? No tuo sekuntilähettiläs ei tajunnut minun pointtia tuossa edellä. Kysyn edelleen, että kannattiko mennä sotkemaan toimiva systeemi?


Verkkosivujen etätallennuksessa on havaittu häiriötä ja sitä korjataan. Päivitämme tietoa korjauksesta häiriötiedotteessamme.

Tallenteiden tökkivään kelaukseen on viimeviikolla tehty korjauksia. Kokeilethan vielä käynnistää palvelun uudelleen digiboksin valikosta -> Järjestelmä -> Uudelleenkäynnistys, auttaako tämä ongelmaan?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 130 custom-general.kudos
  • 703 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mano75@  kirjoitti:

Ei alkanut toimiin vaikka käyttänyt kuinka monesti virtajohtoa irti. Toistuvia tallennuksia on poistunut itsestään. Välissä näyttää että tallennuksia ei löydy. Ja todella monimutkainen jos vaikka laitat jatkuvan tallennuksen nii sitten kuitenkin on yksittäisten listalla. 


Kokeiletko vielä myös digiboksin asetuksien kautta käynnistää palvelun uudelleen: Asetukset -> Järjestelmä -> Uudelleenkäynnistys. Auttaako tämä?

Osa tallenteista voi tallentua väärillä tiedoilla, jolloin myös kansikuva voi olla väärä tai se puuttuu, mutta itse tallennus on olemassa. Löytyisikö siis kadoksissa olevat tallenteet vain väärillä tiedoilla? Tätä väärän kansikuvan tai sen puuttumista tutkitaan omalla häiriötiedotteella.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 130 custom-general.kudos
  • 703 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Wiikari@  kirjoitti:

Tallennus digiboksista kaukoksäätimellä. Ei anna mitään varoituksia. Ei vaan tallenna, ei edes tule tallentamisen "rec" kuvaketta. Johoa on irroteltu tavan takaa.


Ottaisitko tästä yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin saamme häiriön tarkempaan tutkintaan asiakastietojen kanssa.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Edelleen pitää tehdä uudelleenkäynnistys pari kertaa päivässä, jotta saa kelauksen toimimaan.Boottauksen jälkeen puolisen päivää toimii normaalisti.

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisiko tallenteisiin mahdollista saada poistumisaika näkyviin. Aiemmin ne näkyivät, mutta nyt vain tallennuspäivä ja alkamisaika.

 

Mihin on hävinnyt asetuksista mahdollisuus valita, minkä alueen Ylen paikallisuutiset näkyvät? Asetuksissa vain Uusimaa sekä joku toinen eteläisen Suomen alue. Ei paljon innosta täällä Pohjois-Pohjanmaalla.

jarkko35
Konkari
  • 302 custom-general.kudos
  • 540 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eilen digiboksiin tuli uusi ohjelmistoversio, versio 7.37.94... Mitä tämä päivitys piti sisällään? Mitään muutosta aiempaan en huomannut. Ei vieläkään suomalainen veronmaksaja saanut boksille Yle Areenaa, eikä tietenkään Netflixiä.

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Japeaa@  kirjoitti:

Tallenna kaikki jaksot-toiminto.
Miksi tallentamiset pitää pysäyttää, jos haluaa poistaa kaikki jaksot?

Eikö tallennukset voisi jatkua, vaikka edelliset jaksot poistaisi?


Kiitoksia kehitysehdotuksesta, pistämme tämän pohdintaan 🙂

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jannen78 , @Katti37 , @madass ja @Ocxid : mainitsitte haasteista kelaamisessa. 

Ongelma on selvityksessä. Selvitystyötä auttaa, jos voisitte kertoa katsotteko tallenteita sovelluksella vai digiboksilla? Onko käytössä Telian nettiliittymä? Lisäksi olisi hyvä tietää mitä sisältöä katsoessa ongelma ilmenee, esim. pelkästään tietyltä kanavalta tallennetuissa ohjelmissa? Jos haaste koskee kaikkia tallenteita, esimerkit voivat auttaa syyn selvittämisessä. 🙂

 

Voitte tottakai olla myös yhteydessä asiakaspalveluun