Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV - kerro mikä toimii ja mikä ei

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 22.9.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 21.8.2021:
Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta. Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


309 vastausta
Sepkup
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaikuttaisi siltä että Telian ohjelmoijat eivät tiedä ohjelminnin sääntöjä/rajoitteita, kun eivät saa virheitä poistettua. Basicissa oli 80-luvulla rajoitus, että kahta vertausta ilman basic kielistä välillä toimii väärin. Testasin erästä ohjelmaa laski väärin, vaikka ei tiltannut.

Sama virhe oli Ärrä kioskilla, kun uusivat muutama vuosi sitten kassa ohjelmansa, ei myynyt samaa tavaraa kuin kaksi peräkkäin, jos ei ollut toista tavara koodia välissä.

Excel taulukkolaskenta laskee oikein vertaamalla kuusi peräkkäistä laskua, mutta seitsemännestä alkaen väärin. 

Sama kuin tämä muuttujan pituus määritys, kuinkahan moni luulee että se on 16 bittiä, kumminkin se on 15 bittiä, ainakin Pascalissa oli. Ihmettelin kun tilttasi vaikka en löytänyt virhettä. Sitten katsoin arvon ja se oli maksimissaan 15 bittiä.

 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@madass@  kirjoitti:

Telian laajakaista on ja tallennukset pitää asettaa suoraan boxilta, koska nettisivujen guide ei toimi, tästähän olen kirjoittanut jo aiemmin.


Kiitos lisätiedoista. Onko vastaavaa tapahtunut vielä viime viikkoisen jälkeen? Jos virhe vielä toistuu, olethan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluumme

Muokkaus TeroRe: Lisäsin lainauksen 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Massabanaani@  kirjoitti:

Ohjelman/sarjan laittaminen suosikkeihin. Enkö vaan osaa, vai miks tämä on aina niin hankalaa, olen kuitenkin digiboxia käyttänyt reilut 2 vuotta, ja silti se on niin hankalaa.

 

Suosikkilistat. Voisko näissä näkyä jotenkin että on jo jakson katsonut. Ärsyttää kun monesti kansiossa näkyy kaikki mahdolliset sarjan jaksot viikon ajalta, vanhatkin kaudet 

 

Haku, miten voi olla noin surkea. Tiistaina tuli jakso The curse of oak islandista, ollut suosikeissa todella kauvan. Tiistaina jäi kahtomatta, keskiviikkona ei näkynyt enään koko kansiota suosikeissa. Haulla ei löydy mitään, mutta kun päivä kerrallaan selaa, niin löytyy että launataina tuleekin klo:23.00 ja tätäkään kun ei voi tallentaa, kun katsoo samaan aikaa eri ohjelmaa.

 

Täytyy kyllä sanoa että kannattaisi digiboxin ohjelman kehittäjien vakoilla vaikka että miten toimii canaldigitalin boxit ja sovellukset, tallennukset 


Kerrotko vähän tarkemmin miten ohjelmien lisääminen suosikkeihin on hankalaa? Törmäätkö johonkin virheeseen? Miten ominaisuutta voisi kehittää? 

 

Kiitos kehitysehdotuksistasisuosikkilistojen ja haun parantamiseksi, pistämme nämä pohdintaan. 🙂

Wiikari
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asia ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mutta sivuaa tarpeeksi läheltä. Kauanko tätä on nyt jatkunut? Olemmeko toimineet "beta testaajina" Telialle. Näin uskon. Tänään tuli aika jolloin sopimus piti uusia. Sopivan tarjouksen sain, eli jatkuu samalla hinnalla. Kun kysyin onko Telia valmis jotenkin hyvittämään tätä "beta testaajana" oloa... Ei mitään, ei edes kuukaudeksi mitään maksullista kanavaa. Onko näin tiukaksi menny?

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 68 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko mitään uutta kehitysrintamalla? Paitsi tietysti tallennuspalvelun tulipalon sammuttelua...

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä tuoreimpia kuulumisia Telia TV tiimistä.

 

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.

jarkko35
Konkari
  • 302 custom-general.kudos
  • 540 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt kuulostaa todella hyvältä! Näyttää siltä, että Telia alkaa vihdoin arvostamaan omaa tv- palveluaan ja haluaa tehdä siitä parhaan mahdollisen kokonaisuuden. Hieno juttu! Yksi mitä toivoisin, että imdb-arviot tulisivat saataville myös sarjoihin, eli esimerkiksi C More- kirjaston sarjoissa näkyisi imdb-arvostelut. Nykyäänkin on kyllä huippua, että kun on katsomassa jotain sarjaa C more- kirjastosta digiboksilla, niin voi jatkaa katselua myös reissun päällä ollessa Telia tv- sovelluksesta. Harmi, että tallenteissa tämä ei toteudu, eli en voi jatkaa sen tallenteen katselua mitä olen digiboksilla katsonut reissussa ollessani sovelluksen kautta. Tallenteet eivät siis kommunikoi keskenään.

madass
Kommentaattori
  • 17 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Terveisiä täältä toisesta päästä. Ajastetut ohjelmat jää tallentumatta, tallennetut ohjelmat pätkii, virhekoodi 722, modeemi pyörtyilee. Juu, tiedän: otan virtajohdon irti ja kierrän sen kaulan ympäri...

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taas on hävinnyt tallenteita. Tällä kertaa ainakin kaksi Neloselta tallennettua ohjelmaa. Aamulla näkyivät vielä listalla, mutta olivat poistuneet muita tallenteita katsoessani. Olivat pian poistuvia tallenteita, mutta katseluaikaa oli kuitenkin vielä 1-2 päivää jäljellä. Tallennettu 28.2.-1.3. Kokeilin käynnistää järjestelmän uudelleen, mutta siitä ei ollut apua. Tämä tallenteiden katoaminen pitäisi saada jo kuntoon. On todella tympeää, kun sarjoista jää osa jaksoista näkemättä.

RootBear
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Suurin puute on Netflix, jota ei ole Telia TV 5305w-purkissa.