23-01-2018 00:07
Telia tv ios vikakoodi cv12:73006 - miten tästä toivutaan
Ipad kirjautuu palveluun ihan OK mutta sisältö ei ala näkymään vaan tulee tuo vikakoodi.
On kokeiltu poistaa sovellus, käynnistää ipad ja asentaa uudestaan - sama tulos. Tunnarit palveluun toimivat muilla laitteilla. Ja vain yksi mobiili kirjautuneena kerrallaan. En myöskään yritä striimata telkkarille vaan vain katsoa padillä.
Homma toimi tällä samalla ipadilla vielä viimevuoden puolella OK
Telian asiakaspalvelu kertoi ettei voi auttaa. "Ongelma ei ole verkossa eikä palvelussa"
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
23-01-2018 08:08
Hei @PeeAaaa ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Onko iPadissa päivitetty viimeisin iOS? Laitoin tästä vikakoodista viestiä Telialle, jos sieltä joku tietäisi vähän enemmän tästä 🙂
23-01-2018 08:29
iOS 9.3.5.
iPad mini ohjelmistopäivitys kertoo että "iOS 9.3.5 Ohjelmisto on ajan tasalla"
23-01-2018
09:35
Muokattu
23-01-2018
09:38
@PeeAaaa, kyseessä on vika, jonka korjaamiseen tarvitaan sinun asiakastietosi. Pahoittelut ettei asia edennyt ensimmäisellä kerralla. Jätä meille häiriöilmoitus vielä täältä tai ole vaikkapa chatin kautta yhteydessä. Laita saatteeksi linkki tähän keskusteluun.
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
24-01-2018 11:53
Ei onnistunut häiriöilmoitus.
Kyllä - linkki keskusteluun oli mukana
Seuraava steppi on etsiä toimiva vaihtoehto.
Hei, Telia Tv mobiilissa oli yleistä vikaa toissa päivänä, joka aiheutti sen että sovellus toimi osalla laitteista mutta osalla ei. Tähän auttaa kun asentaa sovelluksen kokonaan uudelleen laitteiseen. Eli poistakaa sovellus kokonaan Ipadista, sen jälkeen asentakaa se uudelleen sovelluskaupasta. Terveisin,Telia häiriöilmoitukset
24-01-2018 12:37
Koititko asentaa sovelluksen uudestaan? Sen voisit vielä kerran tehdä. Viikonloppuna näissä oli siis vikaa, mutta vika on saatu korjattua, ja suurin osa saatu tällä toimella kuntoon 🙂
24-01-2018 12:49
Kyllä, asensin heti kun häiriöilmoituksen ohjeet tulivat. about klo 11
Ilmeisesti ticketin uudelleen avaus ja palaute täällä vaikutti johonkin...
Nyt toimii.