Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylen luonto-ohjelmista puuttuu suomenkielinen selostus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro!

 

Pikkuinen mutta ärsyttävä ongelma, jossain matkan varrella Telia TV:n apin päivityksessä ilmeni bugi, että esim. nyt klo 18.45 alkanut luonto-ohjelma TV1:lla tulee Telian sovelluksen kanssa englanninkielisellä selostuksella. Ja jos jokin ohjelma on jossa pitäisi olla tekstitys lisäksi, tekstit puuttuvat.

 

Olen tästä tehnyt vikailmoituksen jo kuukausia sitten, vika ei ole korjaantunut eikä mitään vastausta ole tullut.

 

Ok, voin toki vaihtaa siksi aikaa Yle Areena -appiin mutta silti, saisiko tuon kuntoon?? Turha maksaa Telialle tallennuksesta kun se tulee viallisena...

 

Laite: iPad Air 2, uusin iOS, uusin Telia TV-appiversio. Koetettu delete ja uudelleen asennus, ei vaikutusta.

6 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1917 custom-general.kudos
  • 2928 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri@  kirjoitti:

Moro!

 

Pikkuinen mutta ärsyttävä ongelma, jossain matkan varrella Telia TV:n apin päivityksessä ilmeni bugi, että esim. nyt klo 18.45 alkanut luonto-ohjelma TV1:lla tulee Telian sovelluksen kanssa englanninkielisellä selostuksella. Ja jos jokin ohjelma on jossa pitäisi olla tekstitys lisäksi, tekstit puuttuvat.

 

Olen tästä tehnyt vikailmoituksen jo kuukausia sitten, vika ei ole korjaantunut eikä mitään vastausta ole tullut.

 

Ok, voin toki vaihtaa siksi aikaa Yle Areena -appiin mutta silti, saisiko tuon kuntoon?? Turha maksaa Telialle tallennuksesta kun se tulee viallisena...

 

Laite: iPad Air 2, uusin iOS, uusin Telia TV-appiversio. Koetettu delete ja uudelleen asennus, ei vaikutusta.


Hei! Onko sulla niin, että ohjelmassa vaikka kertojan puhetta ei ole tekstitetty, mutta jos jokin muu henkilö puhuu, tekstit ovat? Itse olen törmännyt siihen, että osassa tekstit on ja osassa ei. Kannattaa tuosta tehdä uusi vikailmoitus.

 

Monesti nuo luonto-ohjelmat on puhuttu englanniksi kun esim BBC:n tuotantoja on, ei siis edes ole suomenkielistä selostusta. Tekstitys pitäisi kuitenki olla.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuritästä on olemassa meillä vikailmoitus, mitä korjataan heti kun mahdollista.  Tästä ei auta nyt tällä hetkellä asetusten muutos, eli vikatilanne on täällä meidän päässä. Korjauksen alla kuitenkin.

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Purnipsi@  kirjoitti:

@Vihuri@  kirjoitti:

Moro!

 

Pikkuinen mutta ärsyttävä ongelma, jossain matkan varrella Telia TV:n apin päivityksessä ilmeni bugi, että esim. nyt klo 18.45 alkanut luonto-ohjelma TV1:lla tulee Telian sovelluksen kanssa englanninkielisellä selostuksella. Ja jos jokin ohjelma on jossa pitäisi olla tekstitys lisäksi, tekstit puuttuvat.

 

Olen tästä tehnyt vikailmoituksen jo kuukausia sitten, vika ei ole korjaantunut eikä mitään vastausta ole tullut.

 

Ok, voin toki vaihtaa siksi aikaa Yle Areena -appiin mutta silti, saisiko tuon kuntoon?? Turha maksaa Telialle tallennuksesta kun se tulee viallisena...

 

Laite: iPad Air 2, uusin iOS, uusin Telia TV-appiversio. Koetettu delete ja uudelleen asennus, ei vaikutusta.


Hei! Onko sulla niin, että ohjelmassa vaikka kertojan puhetta ei ole tekstitetty, mutta jos jokin muu henkilö puhuu, tekstit ovat? Itse olen törmännyt siihen, että osassa tekstit on ja osassa ei. Kannattaa tuosta tehdä uusi vikailmoitus.

 

Monesti nuo luonto-ohjelmat on puhuttu englanniksi kun esim BBC:n tuotantoja on, ei siis edes ole suomenkielistä selostusta. Tekstitys pitäisi kuitenki olla.


Joo ei ole tuosta kysymys.

 

Siis jos käy katsomassa Areenasta niin äänet ja tekstit toimii niinkuin pitääkin. Mutta bugihan tuo on, kuten Telialta jo vastattiinkin

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja hyväksyn ratkaistuksi jahka Telia korjaa tuon ongelman. En ennen !

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Se sopii toki. 

Kehityspuolella tämä on selvityksessä.

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saitte näköjään kuntoon joten kiitokset, hyväksyin ratkaistuksi 🙂