Sähköpostin salasanan vaihtaminen ei toimi


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.


14 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1  kirjoitti:

Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.




Millä selaimella kokeilit vaihtoa? Itse kokeilin juuri Mozilla Firefoxilla, kirjauduin laajakaistatunnuksella -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista ja sitten avautui kyllä se valikko, mistä myös pääsi salasanan vaihtamaan. Suosittelen myös kokeilemaan selaimen välimuistin tyhjennystä tai testimielessä yksityisistunnolla, eli "private window" tai "incognito" -tilassa, nimitys vaihtelee selaimien välillä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.

Tulee:

Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!

 

Käyttäjätaso 7

@Tomppa_1  kirjoitti:

Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.

Tulee:

Hups!

Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!


Tuo virheilmoitus näyttää samalta kuin Firefoxilla tulee Vastaajan asetuksiin yrittäessä. Olisikohan Firefoxin Private-tilasta apua? Se auttaa ainakin Vastaajan asetuksiin pääsyssä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?

Käyttäjätaso 7

@Tomppa_1  kirjoitti:

Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?


Kun klikkaat esim. kirjanmerkeissä sivun linkkiä hiiren oikealla napilla , niin avautuu pudotusvalikko , josta valitset Open in Private Window / Avaa Yksityisessä ikkunassa. No tuosta suomenkielisestä tekstistä en ole varma , kun itsellä on englanninkielinen Firefox.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.

 

Voisiko lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.

Käyttäjätaso 7

@Tomppa_1  kirjoitti:

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.


Aha. Ilmeisesti kyse on erilaisesta ongelmasta , vaikka itse virheilmoitus on sama kuin Vastaajankin osalta. No ainahan sitä voi testailla toimiiko sama lääke. Jos ei , niin eipä siinä paljon menetä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1  kirjoitti:

Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.


 


Voisiko @HenriLie lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.




Voin toki tätä yrittää toistaa eri laiteyhdistelmillä, mutta olisi tärkeää saada myös sinulta tiedot ylös tutkintaa varten. Yhteisössä emme voi asiakastietoja kysyä, joten pyytäisin olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä jotta voimme välittää ongelman tiedot eteenpäin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1  kirjoitti:

Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.




Selvä, ongelma voi siis nyt liittyä tunnukseen. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1  kirjoitti:

Oletteko tutkineet tarkemmin tämän toimivuutta ?




Itselleni ei ole tullut tietoon, että tukintaa olisi aloitettu. Oletko ollu asiakaspalveluumme yhteydessä? Jos olet ja sinulle on kuitattu häiriön selvitys aloitetuksi niin varmasti tutkinta on käynnissä.


 


Ilman asiakastietoja ja tunnusta, jolla kirjaudut, ei tutkintaa voida aloittaa koska emme ole itse pystyneet toistamaan ongelmaa. Tutkintaa varten tolisi tärkeää tietää: asiakasnumero, käytettävä tunnus, ongelman esiintymisen ajankohdat, käytettävä selain ja sen versio. Näitä asiakastietoja emme voi kysellä täällä Yhteisössä, siksi olen pyytänyt olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Tomppa_1  kirjoitti:

Tilasin aamulla soittopyynnön häiriöpuolelta, ja minulle soitettiin iltapäivällä. Tekninen asiantuntija sai myös saman virheilmoituksen käyttäjätunnuksellani eli jotain teknistä häiriötä on. Löytyykö tämä ongelma vikailmoituslistalta ?




Harmi, ettemme pysty Telia Yhteisön kautta katsomaan tätä asiaa tarkemmin. Häiriöilmoitukset ilmeisemminkin teki tästä ilmoitusta eteenpäin. Yleistä vikatilannetta tästä ei ole tiedossamme, joten jäänee tunnuskohtaiseksi häiriötilanteeksi. Saat siitä kyllä vastausta, kun tilanne on tutkittu. 

Vastaa