Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jarski60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian sähköpostiongelma?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi

Onko kenelläkään muulla ongelmana Telian sähköpostissa postien epämääräinen näkyminen?

Tällä tarkoitan, että osa teksteistä ei näy kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Olen yrittänyt kysyä tuolta tuesta olisiko jotain tehtävissä, mutta ketään ei kiinnosta. Yksikin vastasi , että tyhjennä välimuisti.

Hupaisinta tässä on, että postit näkyvät samallalailla huonosti myös android puhelimessa. Siitä päätellen vika ei ole minun tietokoneessani.

Minä käytän selaimena Firefoxia. Ohessa yksi kuvakaappaus. Telian posteissa on puolikuiden välissä tyhjää. Niissä varmaan on jotain oleellista tietoa, mutta minulla ne on tyhjät.Screenshot 2022-01-02 at 15-23-22 Sähköposti.png

 

 

Edit AaTanja: siirretty kommentti toiseen osioon. 

6 vastausta
Jarski60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuollaisena näkyy Telian sähköpostitTuollaisena näkyy Telian sähköpostit

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jarski60  kirjoitti:

Moi

Onko kenelläkään muulla ongelmana Telian sähköpostissa postien epämääräinen näkyminen?

Tällä tarkoitan, että osa teksteistä ei näy kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Olen yrittänyt kysyä tuolta tuesta olisiko jotain tehtävissä, mutta ketään ei kiinnosta. Yksikin vastasi , että tyhjennä välimuisti.

Hupaisinta tässä on, että postit näkyvät samallalailla huonosti myös android puhelimessa. Siitä päätellen vika ei ole minun tietokoneessani.

Minä käytän selaimena Firefoxia. Ohessa yksi kuvakaappaus. Telian posteissa on puolikuiden välissä tyhjää. Niissä varmaan on jotain oleellista tietoa, mutta minulla ne on tyhjät.


Onko viestit Saapuneet-kansiossa, eikä esimerkiksi roskaposteissa? Vastaavaa esiintyy itsellä toisen palveluntarjoajan sähköpostilla viestien osalta jotka ovat päätyneet roskaposteihin.

Tiedossa ei ole yleisesti tuollaista ongelmaa meidän sähköpostin kanssa. Voitko kokeilla vielä että esiintyykö samaa jos avaat webmailin vaikka Chrome- tai Edge-selaimella?

Jarski60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kokeilin kummallakin. Sama vika.

Olen yrittänyt viestittää ongelmasta aina sillointällöin chatin ja viimeksi teknisen tuen kautta, mutta vastaukset ovat liibalaabaa jaos edes vastaavat mitään.

Viimeksi teknisentuen vastaus oli, että pitäisi mennä maksulliselle puolelle. Vastasin siihen takaisin, mutta vastausta ei ole viikkoon kuulunut.

Ja paras vastaus oli kerran, että tyhjennä välimuisti.

Osan sähköposteistani olen suosiolla siirtänyt muualle, mutta tämä on ollut käytössä n20vuotta. Kaikkea ei voi siirtää.

Sama vika on niinkuin aloitusviestissä kirjoitin myös android laitteilla selatessa.

Jarski60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Unohdin mainita, ettei postit ole roskapostikansiossa vaikka laatu onkin tuollaista. Tosin sehän olisi hupaisaa jos Telian postit päätyisivät sinne vai mitä?

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 149 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jarski60  kirjoitti:

Kokeilin kummallakin. Sama vika.

Olen yrittänyt viestittää ongelmasta aina sillointällöin chatin ja viimeksi teknisen tuen kautta, mutta vastaukset ovat liibalaabaa jaos edes vastaavat mitään.

Viimeksi teknisentuen vastaus oli, että pitäisi mennä maksulliselle puolelle. Vastasin siihen takaisin, mutta vastausta ei ole viikkoon kuulunut.

Ja paras vastaus oli kerran, että tyhjennä välimuisti.

Osan sähköposteistani olen suosiolla siirtänyt muualle, mutta tämä on ollut käytössä n20vuotta. Kaikkea ei voi siirtää.

Sama vika on niinkuin aloitusviestissä kirjoitin myös android laitteilla selatessa.


Tästä pitäisi saada nyt häiriöilmoitus meille tutkintaan ongelman selvittämiseksi. Jos asia ei meinaa edetä yhteydenotolla asiakaspalvelukanavissamme niin voit linkata tämän keskustelun että näin on ohjattu tekemään. 


@Jarski60  kirjoitti:

Unohdin mainita, ettei postit ole roskapostikansiossa vaikka laatu onkin tuollaista. Tosin sehän olisi hupaisaa jos Telian postit päätyisivät sinne vai mitä?


Kaikki on toki mahdollista, mutta toivottasti ei tuohon päädytä 😁 Toki roskaposti-kansioon voi päätyä viestejä muutenkin kuin meidän yleisen suodatuksen kautta, esimerkiksi itse asetetuilla suodattimilla. 

Jarski60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tein nyt sitten vikailmoituksen. Suhtaudun kyllä hyvin skeptisesti sen toimivuuteen.

Tämän osion uusimmat keskustelut