Tietokonetta ei toimitettu ja nyt maksua ei palauteta


Hei,

 

milloinhan voisin saada rahani marraskuun alun nettiostoksesta, jonka Telia peruutti ?

 

Ostin tietokeen Telian nettikaupasta tyttärelleni (Helsinki)  marraskuunalussa. Kun toimitusta ei kuulunut, ajauduin puhelinralliin, jota kautta reilun viikon viiveellä selvisi että läppäriä toimiteta. Syy kuulemma se että virallinen osoitteeni oli ulkomailla. Ei iso rikos ihmiskuntaa vastaan omissa papereissani, olihan toimitusosoite tyttärelleni Helsingissä, mutta siis fair enough, ulkosuomalainen ei siis saa ostaa tavaroita Telian Nettikaupasta. Ihmetytti ettei mitään ilmoitusta tilauksen perumisesta minulle esitetty. Raha kyllä kelpasi (luottokorttiostos Paytrailin kautta).

 

Sain pyynnöstä Telialta yhden sähköpostin, jossa luvattiin maksu palauttaa. Kannatti kysyä, koska nyt kuusi viikkoa myöhemmin raha ei ole vieläkään palautunut. Onpahan edes yksi meili Telialta, jonka perusteella asia ehkä etenee. Jos ei muuten, niin oikeusteitse.

 

Kaiken tämän aikana yksi asia ihmetyttää. Miksi asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa sähköpostitse ? Miksi asiakaspalvelua, joka ei ilmoita tilauksen peruuntumisesta, ei maksa rahoja takaisin, ei voi lainkaan lähestyä kirjallisesti ? Eikö nettikaupalla ole laillista velvollisuutta osoittaa osoitetta kirjallisille asiakasvalituksille ?

 

 


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @PetriAndrei ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


En ole Telialaisia siis henkilökuntaa, mutta tiedän yhteydenottopyyntölomakkeen joka vastaa sähköpostia ja pitäisi mennä oikeaan paikkaan nopeammin kuin sähköposti eli 


https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @PetriAndrei ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

En ole Telialaisia siis henkilökuntaa, mutta tiedän yhteydenottopyyntölomakkeen joka vastaa sähköpostia ja pitäisi mennä oikeaan paikkaan nopeammin kuin sähköposti eli 

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=1 


Aa hienoa. Kiitos @kiisseli67. Hyvin ystävällistä. Yritän saada rahojani takaisin myös kyseistä kautta.


@PetriAndrei@  kirjoitti:

Hei,


 


milloinhan voisin saada rahani marraskuun alun nettiostoksesta, jonka Telia peruutti ?


 


Ostin tietokeen Telian nettikaupasta tyttärelleni (Helsinki)  marraskuunalussa. Kun toimitusta ei kuulunut, ajauduin puhelinralliin, jota kautta reilun viikon viiveellä selvisi että läppäriä toimiteta. Syy kuulemma se että virallinen osoitteeni oli ulkomailla. Ei iso rikos ihmiskuntaa vastaan omissa papereissani, olihan toimitusosoite tyttärelleni Helsingissä, mutta siis fair enough, ulkosuomalainen ei siis saa ostaa tavaroita Telian Nettikaupasta. Ihmetytti ettei mitään ilmoitusta tilauksen perumisesta minulle esitetty. Raha kyllä kelpasi (luottokorttiostos Paytrailin kautta).


 


Sain pyynnöstä Telialta yhden sähköpostin, jossa luvattiin maksu palauttaa. Kannatti kysyä, koska nyt kuusi viikkoa myöhemmin raha ei ole vieläkään palautunut. Onpahan edes yksi meili Telialta, jonka perusteella asia ehkä etenee. Jos ei muuten, niin oikeusteitse.


 


Kaiken tämän aikana yksi asia ihmetyttää. Miksi asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa sähköpostitse ? Miksi asiakaspalvelua, joka ei ilmoita tilauksen peruuntumisesta, ei maksa rahoja takaisin, ei voi lainkaan lähestyä kirjallisesti ? Eikö nettikaupalla ole laillista velvollisuutta osoittaa osoitetta kirjallisille asiakasvalituksille ?


 


 




Laitteet toimitetaan aina viralliseen osoitteeseen turvallisuussyistä ja väärinkäytösten ehkäisemiseksi. Tässä sinun tapauksessa sitten peruuntui harmillisesti koko tilaus, kun osoite ei ollut suomessa. Ikävää, että tämä kävi ilmi vasta jälkikäteen.

Rahojen tulisi palautua noin viikossa käsittelyn jälkeen. Jotain on mennyt mönkään ja paras konsti onkin lähestyä asiakaspalveluamme asian selvittämiseksi. @kiisseli67 antama yhteydenottolomake on hyvä keino tavoittaa asiakaspalvelumme. Kaiki yhteydenottotavat löydät meidän sivuiltamme. Joka tapauksessa rahat varmasti saadaan sinulle takaisin! Pahoittelut puolestani sattuneesta.


@MinnaLN@  kirjoitti:


@PetriAndrei@  kirjoitti:

Hei,


 


milloinhan voisin saada rahani marraskuun alun nettiostoksesta, jonka Telia peruutti ?


 


Ostin tietokeen Telian nettikaupasta tyttärelleni (Helsinki)  marraskuunalussa. Kun toimitusta ei kuulunut, ajauduin puhelinralliin, jota kautta reilun viikon viiveellä selvisi että läppäriä toimiteta. Syy kuulemma se että virallinen osoitteeni oli ulkomailla. Ei iso rikos ihmiskuntaa vastaan omissa papereissani, olihan toimitusosoite tyttärelleni Helsingissä, mutta siis fair enough, ulkosuomalainen ei siis saa ostaa tavaroita Telian Nettikaupasta. Ihmetytti ettei mitään ilmoitusta tilauksen perumisesta minulle esitetty. Raha kyllä kelpasi (luottokorttiostos Paytrailin kautta).


 


Sain pyynnöstä Telialta yhden sähköpostin, jossa luvattiin maksu palauttaa. Kannatti kysyä, koska nyt kuusi viikkoa myöhemmin raha ei ole vieläkään palautunut. Onpahan edes yksi meili Telialta, jonka perusteella asia ehkä etenee. Jos ei muuten, niin oikeusteitse.


 


Kaiken tämän aikana yksi asia ihmetyttää. Miksi asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa sähköpostitse ? Miksi asiakaspalvelua, joka ei ilmoita tilauksen peruuntumisesta, ei maksa rahoja takaisin, ei voi lainkaan lähestyä kirjallisesti ? Eikö nettikaupalla ole laillista velvollisuutta osoittaa osoitetta kirjallisille asiakasvalituksille ?


 


 




Laitteet toimitetaan aina viralliseen osoitteeseen turvallisuussyistä ja väärinkäytösten ehkäisemiseksi. Tässä sinun tapauksessa sitten peruuntui harmillisesti koko tilaus, kun osoite ei ollut suomessa. Ikävää, että tämä kävi ilmi vasta jälkikäteen.

Rahojen tulisi palautua noin viikossa käsittelyn jälkeen. Jotain on mennyt mönkään ja paras konsti onkin lähestyä asiakaspalveluamme asian selvittämiseksi. @kiisseli67 antama yhteydenottolomake on hyvä keino tavoittaa asiakaspalvelumme. Kaiki yhteydenottotavat löydät meidän sivuiltamme. Joka tapauksessa rahat varmasti saadaan sinulle takaisin! Pahoittelut puolestani sattuneesta.




Hei @MinnaLN,


 


kiitos avusta ja lisäneuvoista. Olen nyt laittanut viestin myös kyseisellä lomakkkeella.


 


Laitoin kyllä sähköpostiviestiä jo viime keskiviikkona Telian asiakaspalvelijalle (henkilölle joka vahvisti tilaukseni peruuntumisen kirjallisesti marraskuussa). En ole saanut vastausta.


 


Kiitos kannustuksesta. Eletään toivossa.


 


Edit MinnaLN: lisätty tägi ja poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä Yhteisön profiilistasi kuvauksen.


@PetriAndrei@  kirjoitti:




Hei @MinnaLN,


 


kiitos avusta ja lisäneuvoista. Olen nyt laittanut viestin myös kyseisellä lomakkkeella.


 


Laitoin kyllä sähköpostiviestiä jo viime keskiviikkona Telian asiakaspalvelijalle (henkilölle joka vahvisti tilaukseni peruuntumisen kirjallisesti marraskuussa). En ole saanut vastausta.


 


Kiitos kannustuksesta. Eletään toivossa.




Ahaa aivan! Tämä sähköposti ei ole meidän virallinen yhteydenottoreitti ja yleensä meidän mahdolliset sähköpostiviestit tuleekin sähköpostista johon ei voi vastata. Tuolla yhteydenottolomakkeella homma menee nyt eteenpäin oikealle taholle. 👍> Tosin huomauttaisin, että näin joulun alla yhteydenottolomakkeiden käsittelyssä tuppaa olemaan hieman ruuhkaa.


@MinnaLN@  kirjoitti:


@PetriAndrei@  kirjoitti:




Hei @MinnaLN,


 


kiitos avusta ja lisäneuvoista. Olen nyt laittanut viestin myös kyseisellä lomakkkeella.


 


Laitoin kyllä sähköpostiviestiä jo viime keskiviikkona Telian asiakaspalvelijalle (henkilölle joka vahvisti tilaukseni peruuntumisen kirjallisesti marraskuussa). En ole saanut vastausta.


 


Kiitos kannustuksesta. Eletään toivossa.




Ahaa aivan! Tämä sähköposti ei ole meidän virallinen yhteydenottoreitti ja yleensä meidän mahdolliset sähköpostiviestit tuleekin sähköpostista johon ei voi vastata. Tuolla yhteydenottolomakkeella homma menee nyt eteenpäin oikealle taholle. 👍> Tosin huomauttaisin, että näin joulun alla yhtedenottotlomakkeiden käsittelyssä tuppaa olemaan hieman ruuhkaa.




Hei @MinnaLN ,


 


puolestani huomauttaisin että verkkokauppiaan on Suomessa lain mukaan ilmoitettava sähköpostiosoitteensa, johon huomautuksen voi osoittaa. Yhteydenottolomake ei ole lainsäädännössä tarkoitettu sähköpostiosoite. Mikähän kyseinen Telian sähköpostiosoite on ?


 


 


Edit HannaMarikaL: Lisätty tägäys ja poistettu allekirjoitus. Halutessasi voit kertoa itsestäsi profiilisi tiedoissa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@PetriAndrei@  kirjoitti:


@MinnaLN@  kirjoitti:


@PetriAndrei@  kirjoitti:




Hei @MinnaLN,


 


kiitos avusta ja lisäneuvoista. Olen nyt laittanut viestin myös kyseisellä lomakkkeella.


 


Laitoin kyllä sähköpostiviestiä jo viime keskiviikkona Telian asiakaspalvelijalle (henkilölle joka vahvisti tilaukseni peruuntumisen kirjallisesti marraskuussa). En ole saanut vastausta.


 


Kiitos kannustuksesta. Eletään toivossa.




Ahaa aivan! Tämä sähköposti ei ole meidän virallinen yhteydenottoreitti ja yleensä meidän mahdolliset sähköpostiviestit tuleekin sähköpostista johon ei voi vastata. Tuolla yhteydenottolomakkeella homma menee nyt eteenpäin oikealle taholle. 👍> Tosin huomauttaisin, että näin joulun alla yhtedenottotlomakkeiden käsittelyssä tuppaa olemaan hieman ruuhkaa.




Hei @MinnaLN ,


 


puolestani huomauttaisin että verkkokauppiaan on Suomessa lain mukaan ilmoitettava sähköpostiosoitteensa, johon huomautuksen voi osoittaa. Yhteydenottolomake ei ole lainsäädännössä tarkoitettu sähköpostiosoite. Mikähän kyseinen Telian sähköpostiosoite on ?


 


 


Edit HannaMarikaL: Lisätty tägäys ja poistettu allekirjoitus. Halutessasi voit kertoa itsestäsi profiilisi tiedoissa.




Olemme mahdollistaneet asiakkaillemme ottaa yhteyttä meihin sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta. Yhteydenottolomake on kaikille avoin ja sitä kautta voi antaa palautetta sekä hoitaa esimerkiksi liittymäasioitaan. Kyseinen yhteydenottolomake täyttää kriteerit niin asiakkaan yksityisyyttä, viestintäväylän avoimuutta kuin viestien joutuisaa ja tehokasta käsittelyä ajatellen.

Kiitos vastauksesta.  Valitettavasti se on asiasisällöltään virheellinen.

 

Yhteydenottolomake ei ole kuluttajansuojalaissa edellytetty yhteystieto eikä täytä laissa esitettyä laatimusta sähköpostiosoitteen ilmoittamisvelvollisuuden osalta.

 

Lainsäädännön mukaan verkkokaupassa kuluttajakauppaa harjoittavan yrityksen on esitettävä riittävät yhteystiedot. Yrityksen yhteystietojen tulee olla selkeästi ja helposti saatavilla. Perusyhteystietoja ovat yrityksen nimi, katuosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja y-tunnus.

 

Yhteydenottolomake ei ole vaihtoehtoinen sähköpostiosoitteen tarjoamiselle. Syykin on selvä. Yhteydenottolomake ei täytä kuluttajan oikeuksia yhteydenoton todentamisen osalta. Kuluttajalla, joka käyttää yhtyedenottolomaketta, ei ole mahdollista todentaa sitä, että on hän ottanut verkkokauppaan yhteyttä. Kuluttaja ei voi erityisesti  todentaa yhteydenottonsa sisältöä. Tietenkin nämä molemmat ovat kuluttajan perusoikeuksia.

 

Liäsksi 15.2.2016 lähtien velvollisuus sähköpostiosoitteen ilmoittaminen liittyy eurooppalaiseen riidanratkaisufoorumi-mekanismiin (ODR). Verkkokauppaa harjoittavan yrityksen on mainittava verkkosivuillaan sähköpostiosoitteensa, jota kuluttaja voi käyttää käynnistääkseen asian käsittelyn ODR-foorumissa.

Käyttäjätaso 7

@PetriAndrei@  kirjoitti:

 

Yhteydenottolomake ei ole vaihtoehtoinen sähköpostiosoitteen tarjoamiselle. Syykin on selvä. Yhteydenottolomake ei täytä kuluttajan oikeuksia yhteydenoton todentamisen osalta. Kuluttajalla, joka käyttää yhtyedenottolomaketta, ei ole mahdollista todentaa sitä, että on hän ottanut verkkokauppaan yhteyttä. Kuluttaja ei voi erityisesti  todentaa yhteydenottonsa sisältöä. Tietenkin nämä molemmat ovat kuluttajan perusoikeuksia.


Olen ottanut Telian aspaan yhteyttä tuolla yhteydenottolomakkeella ja siihen laitetaan mm. oma s-postiosoite. Joka kerta olen paluupostina saanut sähköpostiini samat tiedot sisältävän viestin eli se yhteydenotto sisältöineen on asiakkaalle tullut tiedoksi ja on todennettevissa.

 

Ainoa puute on , että se viesti tulee osoitteesta , johon ei voi vastata sähköpostilla ja jatkaa aiheen käsittelyä samassa viestiketjussa. Tämän kun saisi korjattua , niin sitten alettaisiin olla jo lähellä maalia.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@PetriAndrei@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.  Valitettavasti se on asiasisällöltään virheellinen.


 


Yhteydenottolomake ei ole kuluttajansuojalaissa edellytetty yhteystieto eikä täytä laissa esitettyä laatimusta sähköpostiosoitteen ilmoittamisvelvollisuuden osalta.


 


Lainsäädännön mukaan verkkokaupassa kuluttajakauppaa harjoittavan yrityksen on esitettävä riittävät yhteystiedot. Yrityksen yhteystietojen tulee olla selkeästi ja helposti saatavilla. Perusyhteystietoja ovat yrityksen nimi, katuosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja y-tunnus.


 


Yhteydenottolomake ei ole vaihtoehtoinen sähköpostiosoitteen tarjoamiselle. Syykin on selvä. Yhteydenottolomake ei täytä kuluttajan oikeuksia yhteydenoton todentamisen osalta. Kuluttajalla, joka käyttää yhtyedenottolomaketta, ei ole mahdollista todentaa sitä, että on hän ottanut verkkokauppaan yhteyttä. Kuluttaja ei voi erityisesti  todentaa yhteydenottonsa sisältöä. Tietenkin nämä molemmat ovat kuluttajan perusoikeuksia.


 


Liäsksi 15.2.2016 lähtien velvollisuus sähköpostiosoitteen ilmoittaminen liittyy eurooppalaiseen riidanratkaisufoorumi-mekanismiin (ODR). Verkkokauppaa harjoittavan yrityksen on mainittava verkkosivuillaan sähköpostiosoitteensa, jota kuluttaja voi käyttää käynnistääkseen asian käsittelyn ODR-foorumissa.




Täydentääkseni vielä aiempia kommentteja tulin kertomaan, että meillä yritystiedoissa on löydettävissä sähköpostiosoitekin. Sitä ei, kuten meidän lukuisia muita asiointikanavia, kuitenkaan ylläpidä satapäinen asiakaspalvelumme eikä se ole aktiivinen asiointikanava. Siksi s-postia suosivia asiakkaitamme suosittelemmekin aina käyttämään yhteydenottolomaketta, johon vastataan joko s-postitse tai puhelimitse aiheesta ja tapauksesta riippuen. 


 


Yhteydenottolomake on siitäkin syystä hyvä vaihtoehto, ettei sen käsittely ole yhden ihmisen varassa toisin kuin henkilökohtaiset sähköpostit aina ovat. Jos henkilö, jolle viesti on lähetetty privaattiin s-postiin jääkin vaikka sairaslomalle tai vuosilomalle pidemmäksi aikaa, ei asia silloin etene. Yhteydenottolomakkeita meillä kuitenkin käsitellään päivittäin useamman henkilön toimesta, jolloin tällaiset yhden ihmisen mahdolliset poissaolot eivät vaikuta asianhoitoon. 


 


@AaTanja@  kirjoitti:

@PetriAndrei@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.  Valitettavasti se on asiasisällöltään virheellinen.

 

Yhteydenottolomake ei ole kuluttajansuojalaissa edellytetty yhteystieto eikä täytä laissa esitettyä laatimusta sähköpostiosoitteen ilmoittamisvelvollisuuden osalta.

 

Lainsäädännön mukaan verkkokaupassa kuluttajakauppaa harjoittavan yrityksen on esitettävä riittävät yhteystiedot. Yrityksen yhteystietojen tulee olla selkeästi ja helposti saatavilla. Perusyhteystietoja ovat yrityksen nimi, katuosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja y-tunnus.

 

Yhteydenottolomake ei ole vaihtoehtoinen sähköpostiosoitteen tarjoamiselle. Syykin on selvä. Yhteydenottolomake ei täytä kuluttajan oikeuksia yhteydenoton todentamisen osalta. Kuluttajalla, joka käyttää yhtyedenottolomaketta, ei ole mahdollista todentaa sitä, että on hän ottanut verkkokauppaan yhteyttä. Kuluttaja ei voi erityisesti  todentaa yhteydenottonsa sisältöä. Tietenkin nämä molemmat ovat kuluttajan perusoikeuksia.

 

Liäsksi 15.2.2016 lähtien velvollisuus sähköpostiosoitteen ilmoittaminen liittyy eurooppalaiseen riidanratkaisufoorumi-mekanismiin (ODR). Verkkokauppaa harjoittavan yrityksen on mainittava verkkosivuillaan sähköpostiosoitteensa, jota kuluttaja voi käyttää käynnistääkseen asian käsittelyn ODR-foorumissa.


Täydentääkseni vielä aiempia kommentteja tulin kertomaan, että meillä yritystiedoissa on löydettävissä sähköpostiosoitekin. Sitä ei, kuten meidän lukuisia muita asiointikanavia, kuitenkaan ylläpidä satapäinen asiakaspalvelumme eikä se ole aktiivinen asiointikanava. Siksi s-postia suosivia asiakkaitamme suosittelemmekin aina käyttämään yhteydenottolomaketta, johon vastataan joko s-postitse tai puhelimitse aiheesta ja tapauksesta riippuen. 

 

Yhteydenottolomake on siitäkin syystä hyvä vaihtoehto, ettei sen käsittely ole yhden ihmisen varassa toisin kuin henkilökohtaiset sähköpostit aina ovat. Jos henkilö, jolle viesti on lähetetty privaattiin s-postiin jääkin vaikka sairaslomalle tai vuosilomalle pidemmäksi aikaa, ei asia silloin etene. Yhteydenottolomakkeita meillä kuitenkin käsitellään päivittäin useamman henkilön toimesta, jolloin tällaiset yhden ihmisen mahdolliset poissaolot eivät vaikuta asianhoitoon. 

 


Hei -

 

tämä saaga varmaan jatkuu jouluun 2021. Näänköhän koskaan rahojani ?

 

Yhteydenottolomakkeella tehtyjä yhteydenottoja ei näköjään käsitellä ilman kirjautumista. Tuli automaattinen vastaus meiliin.

 

Minä en ole liittymäasiakas enkä voi käyttää mobiilitunnistetta kun asun ulkomailla. Pankkitunnukset minulla on käytössä mutta eipähän tietenkään niitäkään saa käyttää.

 

Mikähän se sähköpostiosoite yhteydenottoon olisi ?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@PetriAndrei@  kirjoitti:


@AaTanja@  kirjoitti:


@PetriAndrei@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.  Valitettavasti se on asiasisällöltään virheellinen.


 


Yhteydenottolomake ei ole kuluttajansuojalaissa edellytetty yhteystieto eikä täytä laissa esitettyä laatimusta sähköpostiosoitteen ilmoittamisvelvollisuuden osalta.


 


Lainsäädännön mukaan verkkokaupassa kuluttajakauppaa harjoittavan yrityksen on esitettävä riittävät yhteystiedot. Yrityksen yhteystietojen tulee olla selkeästi ja helposti saatavilla. Perusyhteystietoja ovat yrityksen nimi, katuosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja y-tunnus.


 


Yhteydenottolomake ei ole vaihtoehtoinen sähköpostiosoitteen tarjoamiselle. Syykin on selvä. Yhteydenottolomake ei täytä kuluttajan oikeuksia yhteydenoton todentamisen osalta. Kuluttajalla, joka käyttää yhtyedenottolomaketta, ei ole mahdollista todentaa sitä, että on hän ottanut verkkokauppaan yhteyttä. Kuluttaja ei voi erityisesti  todentaa yhteydenottonsa sisältöä. Tietenkin nämä molemmat ovat kuluttajan perusoikeuksia.


 


Liäsksi 15.2.2016 lähtien velvollisuus sähköpostiosoitteen ilmoittaminen liittyy eurooppalaiseen riidanratkaisufoorumi-mekanismiin (ODR). Verkkokauppaa harjoittavan yrityksen on mainittava verkkosivuillaan sähköpostiosoitteensa, jota kuluttaja voi käyttää käynnistääkseen asian käsittelyn ODR-foorumissa.




Täydentääkseni vielä aiempia kommentteja tulin kertomaan, että meillä yritystiedoissa on löydettävissä sähköpostiosoitekin. Sitä ei, kuten meidän lukuisia muita asiointikanavia, kuitenkaan ylläpidä satapäinen asiakaspalvelumme eikä se ole aktiivinen asiointikanava. Siksi s-postia suosivia asiakkaitamme suosittelemmekin aina käyttämään yhteydenottolomaketta, johon vastataan joko s-postitse tai puhelimitse aiheesta ja tapauksesta riippuen. 


 


Yhteydenottolomake on siitäkin syystä hyvä vaihtoehto, ettei sen käsittely ole yhden ihmisen varassa toisin kuin henkilökohtaiset sähköpostit aina ovat. Jos henkilö, jolle viesti on lähetetty privaattiin s-postiin jääkin vaikka sairaslomalle tai vuosilomalle pidemmäksi aikaa, ei asia silloin etene. Yhteydenottolomakkeita meillä kuitenkin käsitellään päivittäin useamman henkilön toimesta, jolloin tällaiset yhden ihmisen mahdolliset poissaolot eivät vaikuta asianhoitoon. 


 




Hei -


 


tämä saaga varmaan jatkuu jouluun 2021. Näänköhän koskaan rahojani ?


 


Yhteydenottolomakkeella tehtyjä yhteydenottoja ei näköjään käsitellä ilman kirjautumista. Tuli automaattinen vastaus meiliin.


 


Minä en ole liittymäasiakas enkä voi käyttää mobiilitunnistetta kun asun ulkomailla. Pankkitunnukset minulla on käytössä mutta eipähän tietenkään niitäkään saa käyttää.


 


Mikähän se sähköpostiosoite yhteydenottoon olisi ?




Yhteydenotto olisi pitänyt kyllä sinulle tulla, ilman automaattisia vastauksia. Ymmärrän harmituksen, kun asia ei ole nyt edennyt, mutta varmasti saadaan tämä kuntoon. Täältä löydät meidän perustiedot. 

Vastaa