Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2480 custom-general.kudos
  • 3839 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Klaanin arvonimet

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten nämä klaanin arvonimet tulevat? Ensin ollaan uusi jäsen ja sitten vissiin maanviljelijä. Muotoutuuko arvonimi viestien lukumäärällä vai miten? Ihan vaan mielenkiinnosta tällä hetkellä Suutari kyselee 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
5 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5396 custom-general.kudos
  • 4898 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Hyvä kysymys 🙂

Sen verran paljastan että alkuvaiheessa riittää jopa pelkät vierailut täällä, sitten se kun kirjoittelet tänne Klaaniin. Myöhemmin kuvaan astuu myös muut tekijät eli mm. kuinka paljon jäsen on ratkonut muiden probleemeita (= hyväksyttyjä ratkaisuita) sekä saanut kirjoituksilleen muilta Kehuja.

Tuolleen palastellen kertyypi uusia arvonimiä ja arvomerkkejä 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5396 custom-general.kudos
  • 4898 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Käytän tätä ketjua kertoakseni pikku mokasta jonka tein:

Osalle jäsenistä on voinut tulla eilen ilmoitus uudesta arvonimestä --> Ex-soneralainen.

Tässä oli siis kyseessä mun moka, olin muokkaamassa soneralaisten arvonimiä eli kun työntekijä lopettaa talossa työt niin hänen arvonimi täällä Klaanissa lähtee pois (nyt se on joko "Soneralainen" tai "Asiantuntija") ja tilalle vaihtuu "Ex-soneralainen". Pienen kämmin takia osalle Klaanin jäsenille, jotka olivat eilen tuohon tiettyyn aikaan sisällä tai just kirjautumassa sisälle, tuli hetkeksi tuo kyseenalainen arvonimi.

Pahoittelut tästä, tilanne korjaantui kun jatkoin ruuvailujani vähän pidemmälle 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

kjns
Kunniajäsen
  • 717 custom-general.kudos
  • 1282 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

No mää vähän ihmettelinki 😄

Tosin, mähän olen ex-soneralainen, vaikkakin jokusen vuoden takaa, niin ajattelin että se oli joku kunnianosoitus 😉

Poistettu käyttäjä

Perhanan Tero,  kun Tälleen säikyttelet. Hymiö Kieli

aina
Konkari
  • 69 custom-general.kudos
  • 575 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Minullakin Klaanille nettiin tullen ilmoituksissa on tuollainen ex-soneralaisen arvonimen anto. Soneralla en ole töissä ollut. Jotain laskujakin TeliaSoneralta vielä tulee, vaikka "Omilla sivuilla" ei enää aḱtiivisia Soneran liittymiä ja "Omien Sivujen" mainos "Tilaa maksuttomat tunnukset ja saat TV:n sisällöt mukaasi" ei toimi. Omille sivuille oli vaihdettu  toimiva osoite ennen inet.fi -osoitteiden päättymistä. TeleFinlandin puolella samalla "Sonera Tunnuksella" tiedoissa on toimiva sähköpostiosoite. "Sonera Tunnuksella" olen Klaaniin keskustelemaan kirjautunut.

Kun ei ole tullut Klaanin ilmoituksia sähköpostiin, niin olisin tarkistanut Klaaniin talletetun sähköpostiosoitteen, mutta enpä onnistunut sitä Klaanin asetuksista löytämään. Ei tiennyt Soneran chattikaan mistä löytyisi, mutta neuvoi minut itse kirjoittamaani postinkieltoselitykseen Klaanissa Hymiö Onnellinen Siis linkki Klaanin asetusten helppiin please.

Näin aina