Mikset ottanu korottomalla osarilla? Sen olis voinu maksaa sit heti poiskin halutessa.
Telian luottotilistä juurikin on kyse. Olin lyhennellyt sinne vähän ylimääräistäkin, että varmasti on sitten ostovaraa 🤣>
Aah jotenkin päässä kuvittelin kyseessä olevan luottokortin. 😁>
@Comayl kirjoitti:
Tämä vain varoituksena muille tulevaisuuden varalle ja palautteena Telialle, että ei kauheen hyvä maku jäänyt tästä ostotapahtumasta, varsinkin kun edes aspasta ei apua ollut.
Kiitos kun toit esille, ei varmasti jäänyt hyvä maku. Varsinkin, kun asia liittyy vain toimituskuluihin. Itse mietin, että siihen limiittiin voisi kuulua vain ne itse ostokset eli laitteet, ei toimituskulut (nouto tai kotiintoimitus). Toimitin tämän eteenpäin, josko tähän saataisiin jatkossa muutos.
Pahoittelut säädöstä joka tapauksessa.
Aika paljon paremmin kilpailija on päivittänyt tilaus- ja toimitusstatusta. Voiskohan täälläkin ottaa vähän mallia? 🙂>
@thankk kirjoitti:
Aika paljon paremmin kilpailija on päivittänyt tilaus- ja toimitusstatusta. Voiskohan täälläkin ottaa vähän mallia? 🙂>
Harmillisesti en pääse vielä kertomaan statusta, odottelemme laitteita vielä saapuvaksi varastoon 🙂>
Tilaus vielä käsittelyssä mikäs homma? ?
Edellisvuosiin verrattuna kyllä tuntuu vähän tahmeasti etenevän. Mutta on kyllä muutenkin tunnelma aikaisempiin vuosiin verrattuna vaisua. Tulevathan ne sieltä kuitenkin jossakin vaiheessa, ennemmin tai myöhemmin.
Eli turha muiden toivoa huomiseksi kuin pääkaupunkiseudulla asuvien. On surkeeta toimintaa esim. elisaan verrattuna.
Osaatko tai saatko @TeroRe vastata lähteekö nämäkin Akaan varastolta matkaan?
Edit MinnaLN: lisätty tägi.
@BiggieL kirjoitti:
Tilaus vielä käsittelyssä mikäs homma? ?
Tilauksia ei ole vielä pakattu matkaan, status muuttuu kun laite lähtee matkaan.
@Deize kirjoitti:
Eli turha muiden toivoa huomiseksi kuin pääkaupunkiseudulla asuvien. On surkeeta toimintaa esim. elisaan verrattuna.
Ainoa jolla on merkitystä että lähetys lähtee meiltä matkaan tiettyyn aikaan mennessä. Asuinpaikkakunnalla on toki merkitystä mutta lähetys kerkeää alle vuorokaudessa nopeasti aika pitkälle Suomessa.
--
Samalla kun kirjoittelin tätä niin sain kuulla, että nyt olisi varastoomme saapunut ainakin jonkin verran laitteita 🍏>
Ne laitteet jotka on tullut lähetetäänkö ne heti vai odotatte että, muut laitteet saapuvat? ?
@KpaLi kirjoitti:
Osaatko tai saatko @TeroRe vastata lähteekö nämäkin Akaan varastolta matkaan?
En paljasta paikkaa, pahoittelut 🙂> Sain tosiaan kuulla, että sieltä on tullut laitteita varastoomme mutta vain osa. Selvittelemme parhaillaan, että missä loput ovat.
Eli tänään ei tule mitään tekstaria tai mitään?
Tämähän on jännää 😉> kadonneiden puhelimien jäljitystä
@BiggieL kirjoitti:
Ne laitteet jotka on tullut lähetetäänkö ne heti vai odotatte että, muut laitteet saapuvat? ?
@BiggieL kirjoitti:
Eli tänään ei tule mitään tekstaria tai mitään?
Kyllä meillä pitää aloittaa työt heti, jotta saadaan ainakin ne laitteet matkaan mitä meille on tullut tähän mennessä. Ne mitkä lähtevät tänään niistä tulee sitten viestit tilaajille.
Jos on tilannut 3pv myöhässä niin meinaako se sitä etten saa sitä puhelinta tällä viikolla?
Kerrassaan harmittavaa jos oma malli on jossain kateissa. Toisaalta eipä tarvi ostaa väliaikaisia kuoria. 😀>
@TeroRe kirjoitti:
@Comayl kirjoitti:
Tämä vain varoituksena muille tulevaisuuden varalle ja palautteena Telialle, että ei kauheen hyvä maku jäänyt tästä ostotapahtumasta, varsinkin kun edes aspasta ei apua ollut.
Kiitos kun toit esille, ei varmasti jäänyt hyvä maku. Varsinkin, kun asia liittyy vain toimituskuluihin. Itse mietin, että siihen limiittiin voisi kuulua vain ne itse ostokset eli laitteet, ei toimituskulut (nouto tai kotiintoimitus). Toimitin tämän eteenpäin, josko tähän saataisiin jatkossa muutos.
Pahoittelut säädöstä joka tapauksessa.
Tähän sainkin jo vastauksen, eli olemme parhaillaan rakentamassa uutta verkkokauppaa ja tämä tilanne mistä nyt kerroit tulee korjaantumaan sinne. Tähän nykyiseen emme enää tee tätä muutosta. Uusi verkkokauppa rakentuu koko ajan, ihan kaikkia tuotteita siellä ei vielä ole mutta rakentuu hiljalleen.
Jos on tilannut 3pv myöhässä niin meinaako se sitä etten saa sitä puhelinta tällä viikolla?
@BiggieL kirjoitti:
Jos on tilannut 3pv myöhässä niin meinaako se sitä etten saa sitä puhelinta tällä viikolla?
Tässä vaiheessa en arvuuttele tilannetta, odotetaan että saadaan tilaamamme puhelimet sisään ja näemme missä mennään 🙂> Tässä on siis kyse siitä, että minkä verran juuri sitä mallia on tilattu minkä sinäkin tilasit. Ja missä vaiheessa jonoa tilauksesi on. Toimitus riippuu myös siitä, että missä asut.
Ei kai sitä ny kulaan osaa sanoo heti. Riippuu minkä mallin oot tilannu minkä värisenä ja millä muistilla. Ja seuraavaks siitä montako niitä apple on toimittanut. Sekä lopuksi siitä moniko ennen sua on samaisella konfiguraatiollatilannut ennen sua.
Aa joo ite tilasin pro max mallin hopeana ja 128 gb
Montako pro max mallia olette tilanneet jos saa kysyä?
Mä en tilannu yhtään. ?
Jos sulle ei tänään tule tekstaria sanotaanko vaikka hatusta vedettynä klo 20 mennessä, niin luulen, että et kerennyt ekaan satsiin.
Kannattaa stressata vähän vähemmän yhdestä puhelimesta, niin ei verenpaineet nouse liikaa.