Uudet Apple iPhonet sekä Apple Watchit, tietoa kootusti



Näytä ensimmäinen kirjoitus

473 kommenttia

Menee kyllä läpi tutustu ja tilaa napista, mutta sitten tulee "HUPS, etsimääsi sivua ei ole olemassa" ?

Miksi iPhone XS MAX 64GB ei löydy kaupasta?

Elisalle senkun meni sivuille ja tilaus läpi noin 20sekunnissa.. kiitos Telia, lutta jäitte ilman asiakasta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@thobie mikä väri?

iPhone XS MAX 64GB ei löydy kaupasta _mitään_väriä_, alussivun linkki ohjaa sivulle "HUPS! Tuotetta ei löytynyt."

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@SamuL mikä malli kyseessä?


 


@Chagrin harmi kuulla, nyt tilanne on hiljalleen paranemassa. Toki hyvä sinun kannaltasi että sait puhelimesi mutta mielellämme olisimme sen myyneet sinulle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@thobie nyt on korjattu, kiitos kun kerroit.

Joo koko mallia ei tunnu löytyvän vaan valittaa, että sivua ei löydy

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@SamuL mikä malli? XS Max 64GB oli hetken aikaa poissa kaupasta mutta nyt se on siellä jälleen. Tarkoitatko sitä puhelinta?

@TeroRe onko sieltä montaki tilausta tullut jo? ite pääsin vasta tuohon siirry kassalle ja siinäkin oon jumittanut ny 5 min 

@Chagrin Elisa aloitti myyntinsä jo eilen joten mahtaa olla sielläkin jo pitkä jono. 

Joo juuri tuo malli ja nyt löytyy. Ostoskoriin saamisessa ongelmia

Mä oon nyt täällä ostoskorissa jumittanut kassalle pääsyä 46min. Miten tää voidaan vetää näin vatuilleen joka kerta?!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@saparoPossu @SamuL ongelmia on edelleen vaikka tilanne on hivenen parempi kuin vähän aikaa sitten ?

vai onko telia sit vaan niin suosittu et kaikki tilaa täältä. Itse siis aina ajattelen sen näin että tämä ei ole suosittu ja täältä puhelimen saisi nopeempaa kun esim gigantista, mutta näköjään kaikki tilaa täältä :O

Tilaus on nyt mennyt läpi ja toivottavasti olin ensimmäisten joukossa vaikkakin näin myöhään meni läpi

 

EDIT: Unohtui vielä kiittää vaikka ongelmia olikin, mutta toivottavasti perjantaina saa uutta luuria

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Leleso en lähde tässä vaiheessa spekuloimaan tai kommentoimaan, keskitymme tällä hetkellä tilanteen korjaamiseen.


 


Pahoittelut ongelmista, not good.

@SamuL itselläkin meni nyt läpi ja toivon kans todellakin että olen ensimmäisten joukossa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@saparoPossu voisin kuvitella että olet oikeassa, meiltä tilataan myynnin alkaessa ja muutoinkin paljon iPhoneja.


 


@SamuL hienoa, sitten vain odottamaan toimitusta ??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tekemämme toimenpiteet alkavat nyt vaikuttamaan ja tilanne alkaa hiljalleen laukeamaan. Ruuhkaa ja liikennettä on toki edelleen mutta parempaan suuntaan ollaan menossa ??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Nyt tilanne alkaa tasoittumaan ja tilaukset toimivat tällä hetkellä normaalisti ?


 


Vielä muistutuksena, että te jotka kerkesitte tilaamaan puhelimen tästä pienestä erikoiserästä niin tulette saamaan toimituksesta tekstarin torstaina 20.9.

Ei enempää olisi voinut mennä Telialta *******iksi tämä! Sain laitteen ostoskoriin ensimmäisillä sekunneilla. Jumitti melkein tunnin, kun vihdoin pääsin kassalle niin osamaksua ei myönnetty ilman mitään syytä. Siinä sitten asiakaspalvelijoiden ja asiakastiedon kanssa pompoteltiin mua soittelemaan ympäriinsä ja lopuksi sanottiin että ”ei mahda mitään”. Tein tilauksen elisalta ja meni heti läpi ilman ongelmia. Elisa aloitti myyntinsä jo eilen ja sain tilaukseni heille vasta hieman ennen 12 joten puhelimen saan varmaan keväällä. Kiitos *******isti ja jatkossa ei koskaan enää Teliaa! 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Leleso ymmärrän että olet vihainen. Ei ollut hyvä tilanne tänään.


 


En ota kantaa muiden yritysten tekemiseen mutta Applen globaali virallinen myynninaloitus oli tänään, ei eilen.

Sain tilauksen viimein sisään klo 10:50 ja tilauksen seurannasta seurantakoodilla saa näkyviin seuraavat tiedot:

 

14.9.2018 klo 10:52Tilaus on käsittelyssä.

14.9.2018 klo 10:50Tilaus on vastaanotettu

 

Onko näistä tarkoitus tulla myös jokin tilausvahvistus sähköpostiin, sillä vieläkään ei ole tullut mitään? Viime vuonna sähköpostivahvistus tuli saman tien kun teki tilauksen vai onko tänä vuonna tällä palvelun tukkeutumisella vaikutusta siihen, että sähköpostivahvistusta ei tule? 

Mullekaan ei mailia ole vielä tipahtanut, vaikka tilaus meni sisään ennen klo 11. Chatin tyypit tiesivät kuitenkin kertoo, et 24h sisään pitäis mailia saapua. Mulla ei heti tilauksen jälkeen näkyny seurannassakaan mitään. Unohdin tokkiinsa napata myös seurantakoodin siitä talteen, niin ei voi tarkistaa tilannetta tällä hetkellä. Noh, eiköhän tämä tästä 🙂

Vastaa