Mahtavaa asiakaspalvelua! Aamulla viesti että puhelin saapunut. En vastannut koska olen tämän viikon matkoilla. Äsken tuli soitto liikkeestä ja selitin tilanteeni, luvattiin laittaa varaus puhelimelle niin et haen ens viikolla kun palaan Suomeen. Kiitos! Puhelin siis 7plus 32Gb?
iPhone 7 Plus mallista on saatavuus toistaiseksi heikko. Puhelimia toimitetaan sitä mukaa kun niitä meille saapuu mutta tarkempaa toimitusaikataulua emme ole saaneet. Kannattaa siis varautua että tuota mallia joutuu vielä hetken odotella.
Mikäs siellä on tilanne, oletko puhelimen jo saanut? Nimittäin meidän tietojen mukaan ennakkotilausjonot on suurelta osin päästy jo purkamaan tuon luurin osalta. Meidän verkkokaupasta näet myös myymäläkohtaisesti missä liikkeissä tuota puhelinta on saatavilla.
Joo sain puhelimen päivää kirjoitukseni jälkeen? Hyvää asiakaspalvelua oli !
Päivityksiä tilanteeseen kiitos? Oman plussan varannut Sonera kauppaan pari viikkoa sitten ja tänään siellä käydessäni ei osattu vielä(kään) kertoa koska olisi kyseistä mallia tulossa. Kovasti polttelee tilailla jo muualta missä tiedetään mitä tulee ja koska tulee mm DNA joka saa uusia eriä joka viikko.
Mitä *******iä oikeesti? Ei mitään viitsitty vastata, kuukauden odottanut jo omaa plussaa, Sonera kaupassa naureskellaan ja myydän "ei oota" vaikka 9.9 oli *******in kovat puheet sielä että 16.9 on luuri kädessä, samoin oma sonerassa jonotellaan ensin tunti pari sitten tarkistellaan kaiken maailman listoja puoli tuntia ja vastataan "en nyt osaa sanoa" soita sinne ja tänne, josta sieltäkään ei tiedetä yhtään mitään. Kyllä luulisi jonkinlainen tieto olla varastosaldosta, mutta kun ei, tiedottaminen ollut todella surkeaa. Etenkin Sonera kaupan toiminta suoraan sanoen *******ttaa tälläinen jumalauta kuukausi sitten luvattiin ja nyt myydään tyhjää.
Jumalauta
*******u mitä *******aa eniten *******ttaa tämä tyhjän lupailu ******* tilaisuuksia ollut *******eesti saada jo muualta mutta Soneraan olen luottanut että tulee silloin kun luvattu, menin perumaan monesta paikkaa eräältä operaattorilta olisin saanut suoraa hyllystä. No haetaan sitten ******* muualta kun ei *******u voida *******e tiedottaa mitään, tämä "klaani" ihan ******* turha tänne ei kukaan asioista tietävä jaksa/halua vastata. Kuluttajalle *******uilua tälläinen *******a, hävetkää jumalauta, antakaa vaikka ******* bännit tässä on varmasti monen *******uuntuneen asiakkaan mielipide tyhjän myyntiin. Terveisin ex asiakas haistakaa *******a!
Moro ! Ymmärrän hyvin, että pitkä odotus käy hermojen päälle. Pahoittelut omasta puolestani. Varsinkin Plus-mallien osalta saatavuus on ollut melko heikkoa ja tiedottamisessa on varmasti parantamisen varaa, sitä ei käy kieltäminen. Mikä malli on kyseessä (väri ja muistikoko)? Voin sitten laittaa kyselyä eteenpäin.
@IlariJR plus 256Gt Jet Black. Tätäkin mallia on saanut muutama tuttu suoraa hyllystä esimerkiksi powerista
Kiitos, laitoin kyselyä eteenpäin. Valitettavasti laitevastaavat ovat työreissulla, joten vastausta ei välttämättä ihan heti ole luvassa. Palaan kuitenkin asiaan mahdollisimman pian!
@IlariJR Eli vastauksen saaminen lasketaan kenties viikoissa?
Vastaus tulikin jo ja tilanne on valitettavasti se, että meillä on edelleen jonkin verran asiakkaita odottamassa näitä laitteita. Saatavuus on ollut erittäin huono, jonka vuoksi toimitukset ovat viivästyneet.
Kaikki verkkokaupan kautta tilatut laitteet on toimitettu ja Sonera Kaupan varauslistalla olevia laitteita toimitetaan sitä mukaa kun saamme laitteita. Tämän viikon lopulla tai ensi viikon alussa voimme toimittaa seuraavat 10 kpl laitteita alla olevassa varausjärjestyksessä kyseisiin kauppoihin:
9.9.2016 12:45 Pori
9.9.2016 13:36 Jumbo
9.9.2016 13:54 Hansa
9.9.2016 14:19 Forum Hki
9.9.2016 14:25 Koskikeskus
9.9.2016 15:02 Itäkeskus
9.9.2016 16:43 Skanssi
9.9.2016 17:05 Kamppi
9.9.2016 17:20 Kamppi
9.9.2016 18:04 Forum Hki
Toivottavasti sinun tilauksesi olisi tässä joukossa.
@IlariJR No eipä ole, näyttäisi olevan 6/10 liikkeistä PK seudulla? No eipä siinä sitten.
Okei, harmi homma. Pääkaupunkiseudulta varmaankin tulee melko suuri osa kaikista tilauksista ja laitteet toimitetaan varausjärjestyksessä paikkakunnasta riippumatta. Toivottavasti sinun tilauksesi toimitetaan sitten seuraavasta laite-erästä.
@IIariJR Haluaisin kysyä että minäkin tilasin 9.9 klo 10 :05 Oulusta IP7+ jet Black 128G . Eikä vielä tullut yhtään mitään tietoa. Voisitko selittää tämä kin?
@IlariJR seuraava laite-erä tulee koska? Vai onko sekin hämärän peitossa?
ja , laitoin tästä vielä uutta kyselyä eteenpäin.
@IlariJR Ei kiitos "ei tietoa" tms vastausta, sitä ollaan kuultu tarpeeksi Sonera kaupassa ja oma Sonerassa.
ja . Mielellään kertoisin tarkasti milloin teidän puhelimet toimitetaan, mutta tätä 10kpl erää lukuunottamatta aikataulu tai seuraavan laite-erän kappalemäärä on vielä avoinna.
@lIariJR tuo joukossa mä en saanut mitään tietoa. Koska olen tilannut joo 9.9 klo 10 :05. Kuten minä kerroin. Ajattelen että tuo joukossa ei oo Jet Black 128G mallia? Jos on miksi ei nä mun tilausta? Tuo listauksessa olivat porukkaa kaikki ovat mun perässä eikö niin?
Kyseinen listaus koskee siis pelkästään 256GB-mallia. 128GB:n suhteen tarkempaa tietoa ei tällä hetkellä valitettavasti ole.
@IlariJR Eli plussa 256Gt jet blackin saamiseen voi mennä vielä kuukausia?
Tuskin tässä enää kuukausia menee, mutta tarkempi aikataulu ei harmi kyllä ole tähän hätään saatavilla.
Onko minkään näköistä tietoa milloin 7+ 32GB mattamustia olisi mahdollista mennä kaupoista ostamaan?
Moi ! En valitettavasti osaa tuohonkaan vastata. Ei oikein muu auta kuin seurata tilannetta verkkokaupastamme, jossa näkyy myös myymäläkohtaiset saatavuudet.
@komraaz Kannattaa käydä paikanpäällä kyselemässä.