Moi,
Eilen esiteltiin uudet iPhone mallit.
Koska Telia lisää tuotteet verkkokauppaan, että niitä voisi varata ennakkoon?
Kilpailijalla on asiasta jo tietoa omilla sivuilla.
____
Muokkaus AaTanja: siirretty aloitus aihetta käsittelevään uuteen ketjuun.
Moi,
Eilen esiteltiin uudet iPhone mallit.
Koska Telia lisää tuotteet verkkokauppaan, että niitä voisi varata ennakkoon?
Kilpailijalla on asiasta jo tietoa omilla sivuilla.
Eilen tosiaan oli suuri päivä, kun uusi julkaistiin! Ennakkomyyntiin se tulee meillä ylihuomenna eli perjantaina 15.9.
Oli kyllä erittäin surkeasti hoidettu tämä ennakkomyynti. Sivut olivat aivan jumissa, rahoituksen tunnistautuminen hidasteli.
Nyt rahoituksessa kuitenkin otettu rahat mutta mitään tilausvahvistusta ei ole saapunut. Kuulemma tilaus on kuitenkin kunnossa, mutta en tiedä voiko tuohon nyt sitten luottaa. Toivottavasti voi että puhelimen kuitenkin saisi jotenkin järkevässä ajassa.
Oli kyllä erittäin surkeasti hoidettu tämä ennakkomyynti. Sivut olivat aivan jumissa, rahoituksen tunnistautuminen hidasteli.
Nyt rahoituksessa kuitenkin otettu rahat mutta mitään tilausvahvistusta ei ole saapunut. Kuulemma tilaus on kuitenkin kunnossa, mutta en tiedä voiko tuohon nyt sitten luottaa. Toivottavasti voi että puhelimen kuitenkin saisi jotenkin järkevässä ajassa.
Sama juttu täällä, puoli tuntia kesti jumittaa rahotuksen tunnistaumisella, kysyin telialta että onko kaikki ok, niin kuulemma on että tilausvahvistuksessa saattaa kestää.. 7h myöhemmin ei vieläkään vahvistusta
Oli kyllä erittäin surkeasti hoidettu tämä ennakkomyynti. Sivut olivat aivan jumissa, rahoituksen tunnistautuminen hidasteli.
Nyt rahoituksessa kuitenkin otettu rahat mutta mitään tilausvahvistusta ei ole saapunut. Kuulemma tilaus on kuitenkin kunnossa, mutta en tiedä voiko tuohon nyt sitten luottaa. Toivottavasti voi että puhelimen kuitenkin saisi jotenkin järkevässä ajassa.
Sama juttu täällä, puoli tuntia kesti jumittaa rahotuksen tunnistaumisella, kysyin telialta että onko kaikki ok, niin kuulemma on että tilausvahvistuksessa saattaa kestää.. 7h myöhemmin ei vieläkään vahvistusta
juu ei kuulu ei näy. Eiköhän tämäkin tilaus ole taas jossain Telian mustassa aukossa. Kaupassa vielä naureskeltiin että ”näitä on tilattu niin paljon että varmasti tulee”
varmasti on tilattu, eriasia kuinka monta niitä tulee
Kuinka monella sakkasi ennakkotilauksen teko?
Entä oletko saanut tilausvahvistuksen?
Itse tarkastin Telian chatista tilauksen läpimenemisen ja kuulemma pitäisi olla ok, ja että tilausvahvistuksen saanti vaan kestää. Lähinnä ihmetyttää että vielä 48tunninkaan jälkeen ko. vahvistusta ole tullut..
----
Muokkaus Merja_J: siirretty toisesta ketjusta
Mitä nyt muita foorumeita seurannut niin aika monella tuntuu olevan tasan sama tilanne. Tilausvaiheessa systeemit jumittunut ja lopulta tullut ilmoitus ettei luottotilin kate riitä. Kuitenkin tilaus näkyy financen katteessa ja aspan mukaan tilaus olisi ihan ok.
Tilausvahvistusta ei kuitenkaan ole tullut.
Mitä nyt muita foorumeita seurannut niin aika monella tuntuu olevan tasan sama tilanne. Tilausvaiheessa systeemit jumittunut ja lopulta tullut ilmoitus ettei luottotilin kate riitä. Kuitenkin tilaus näkyy financen katteessa ja aspan mukaan tilaus olisi ihan ok.
Tilausvahvistusta ei kuitenkaan ole tullut.
Mua todella turhauttaa tää epätietosuus ja onko odottelua mahollisesti kuukaus kun ei tiedä missä tilausvahvistus menee
Mitä nyt muita foorumeita seurannut niin aika monella tuntuu olevan tasan sama tilanne. Tilausvaiheessa systeemit jumittunut ja lopulta tullut ilmoitus ettei luottotilin kate riitä. Kuitenkin tilaus näkyy financen katteessa ja aspan mukaan tilaus olisi ihan ok.
Tilausvahvistusta ei kuitenkaan ole tullut.
Mua todella turhauttaa tää epätietosuus ja onko odottelua mahollisesti kuukaus kun ei tiedä missä tilausvahvistus menee
Palataan näihin huomenna, kunhan saadaan lisätietoa!
@juicz ja @Senza ja muutkin, jos tilausvahvistusta ei ole vielä kuulunut niin melkeinpä suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta päästään ikävästä epätietoisuuden tilasta. Kannattaa varata keskusteluun tiedoksi asiakaspalvelijalle seuraavat tiedot:
- Tilausnumero (jos on)
- Puhelinnumero, jonka olet tilausta tehdessä antanut
- Sähköpostiosoite, johon tilauvahvistuksen olisi pitänyt saapua
- Tilauksessa oleva tuote tai tuotteet
- Maksutapa
@juicz ja @Senza ja muutkin, jos tilausvahvistusta ei ole vielä kuulunut niin melkeinpä suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta päästään ikävästä epätietoisuuden tilasta. Kannattaa varata keskusteluun tiedoksi asiakaspalvelijalle seuraavat tiedot:
- Tilausnumero (jos on)
- Puhelinnumero, jonka olet tilausta tehdessä antanut
- Sähköpostiosoite, johon tilauvahvistuksen olisi pitänyt saapua
- Tilauksessa oleva tuote tai tuotteet
- Maksutapa
Eipä saanut aspa oikein mitään uutta irti. Rahoituksessa tilaus “näkyy” mutta mitään muuta ei kuulemma tiedoilla löydy, kun ei ole tilausnumeroa ja numerolla ja sähköpostillakaan ei oikein mitään irronnut.
@juicz ja @Senza ja muutkin, jos tilausvahvistusta ei ole vielä kuulunut niin melkeinpä suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta päästään ikävästä epätietoisuuden tilasta. Kannattaa varata keskusteluun tiedoksi asiakaspalvelijalle seuraavat tiedot:
- Tilausnumero (jos on)
- Puhelinnumero, jonka olet tilausta tehdessä antanut
- Sähköpostiosoite, johon tilauvahvistuksen olisi pitänyt saapua
- Tilauksessa oleva tuote tai tuotteet
- Maksutapa
Eipä saanut aspa oikein mitään uutta irti. Rahoituksessa tilaus “näkyy” mutta mitään muuta ei kuulemma tiedoilla löydy, kun ei ole tilausnumeroa ja numerolla ja sähköpostillakaan ei oikein mitään irronnut.
Sama vika, aspa kyllä teki jonkun selvityspyynnön asiasta ja lupasi palata huomenna asiaan. Vähän arvuuttelulta kuulosti “on varmaan mennyt läpi kun rahotuksessa näkyy”
@juicz @Senza Kyselin vielä tilausten perään. Selvitämme parhaillaan onko asiakkaiden tilauksia jumissa, ja jos näin on niin kenen tilauksia se koskee. Kun asia selviää, niin tilaukset pyritään lähettämään heti uudelleen ja sitten kyseisille asiakkaille lähtee tilausvahvistus.
@juicz @Senza Kyselin vielä tilausten perään. Selvitämme parhaillaan onko asiakkaiden tilauksia jumissa, ja jos näin on niin kenen tilauksia se koskee. Kun asia selviää, niin tilaukset pyritään lähettämään heti uudelleen ja sitten kyseisille asiakkaille lähtee tilausvahvistus.
Tarkoittaako tää, että ne joilla tilaukset on jumissa, niin viikonlopun aikana menneet tilaukset tai ylipäätään tilaukset mistä on saatu tilausvahvistukset, on menneet meidän jotka eivät ole saaneet vahvistusta ohi?
Täällä sama homma!
Tilausta yrittäessä sain hylsyn, ”emme voi myöntää luottoa”mutta luoton saldo on kasvanut iP15 Pro Maxin verran. Tilausvahvistusta en ole saanut. Chatissä yritin tänään asiaa selvittää ja siellä sanottiin että tilaus on kuitenkin mennyt läpi. Pyysin että laittakaa nyt ihmeessä jonkilainen vahvistus siitä, se luvattiin mutta en ole sitä vieläkään saanut. Tästä on nyt 6h. Harvinaisen surkea esitys Telia!
@juicz @Senza Kyselin vielä tilausten perään. Selvitämme parhaillaan onko asiakkaiden tilauksia jumissa, ja jos näin on niin kenen tilauksia se koskee. Kun asia selviää, niin tilaukset pyritään lähettämään heti uudelleen ja sitten kyseisille asiakkaille lähtee tilausvahvistus.
Tarkoittaako tää, että ne joilla tilaukset on jumissa, niin viikonlopun aikana menneet tilaukset tai ylipäätään tilaukset mistä on saatu tilausvahvistukset, on menneet meidän jotka eivät ole saaneet vahvistusta ohi?
Tämähän siinä nyt pelkona juuri onkin. Jos tilaus on jossain jumissa ja se “luodaan”/”lähetetään” uudestaan niin tuskin se tilausjonopaikka silloin säilyy.
Tilausten selvitys on vielä parhaillaan käynnissä, mutta laitoin kyselyä eteenpäin tuota koskien miten tilauksen paikalle jonossa käy jos tilaukset ovat jumissa. Palaamme ketjuun kun saamme tätä koskien lisätietoja!
Tilausten selvitys on vielä parhaillaan käynnissä, mutta laitoin kyselyä eteenpäin tuota koskien miten tilauksen paikalle jonossa käy jos tilaukset ovat jumissa. Palaamme ketjuun kun saamme tätä koskien lisätietoja!
Olisihan se vallan ikävää että jonopaikan menettäisi teidän ohjelmien toimimattomuuden takia. Kuitenkin me asiakkaat olemme aktiivisesti olleet teihin päin yhteydessä ja ainakin allekirjoittaneella on aspan vahvistus pe. 15.9. klo 15.38 että tilaus on mennyt läpi.
Tilauksia käydään tosiaan läpi parasta aikaa ja mikäli siellä havaitaan jonon hännille tippumista niin tilanne päästään kyllä korjaamaan.
Kuinka paljon on tilauksia tullut Pro Max? Mitä nyt Elisan yhteisöstä näkee, niin suosituimpia olleet nuo Pro Max mallit.
Itsellä tilaus sisään 15.00 ja vahvistus 15.05 sähköpostiin. Musta PM 256 Gt. Tilaus meni läpi ilman ongelmia, eli eiköhän tuo perjantaiksi tule.
Tilauksia käydään tosiaan läpi parasta aikaa ja mikäli siellä havaitaan jonon hännille tippumista niin tilanne päästään kyllä korjaamaan.
Eikö ole vieläkään mitään väliaikatietoja antaa?
Eikö ole vieläkään mitään väliaikatietoja antaa?
Saamani tiedon mukaan tilausten tutkiminen on edelleen kesken, mutta pyritään saamaan tämän päivän aikana selvitettyä.
Telian pitkäaikaisena asiakkaana olin tilaamassa Telialta uutta iPhone 15pro:ta, mutta kun sattumalta huomasin että DNA antaa sille pidennetyn 3 vuoden takuun enkä vastaavaa löytänyt Telialta, niin tilaus meni sitten sinne, Hyvä kilpailuvaltti.
Telian pitkäaikaisena asiakkaana olin tilaamassa Telialta uutta iPhone 15pro:ta, mutta kun sattumalta huomasin että DNA antaa sille pidennetyn 3 vuoden takuun enkä vastaavaa löytänyt Telialta, niin tilaus meni sitten sinne, Hyvä kilpailuvaltti.
Liittymäasiakkaana olet meilläkin oikeutettu pidennettyyn kolmen vuoden takuuaikaan automaattisesti, kun ostat meiltä uuden puhelimen. Hyvä kuitenkin että sopiva puhelin löytyi!
@juicz ja @Senza ja muutkin, jos tilausvahvistusta ei ole vielä kuulunut niin melkeinpä suosittelen olemaan uudelleen yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta päästään ikävästä epätietoisuuden tilasta. Kannattaa varata keskusteluun tiedoksi asiakaspalvelijalle seuraavat tiedot:
- Tilausnumero (jos on)
- Puhelinnumero, jonka olet tilausta tehdessä antanut
- Sähköpostiosoite, johon tilauvahvistuksen olisi pitänyt saapua
- Tilauksessa oleva tuote tai tuotteet
- Maksutapa
Nämä tilausvahvistukset ovat Telian ongelmana tilasit sitten mitä tahansa. Tilasin kaksi päivää sitten MultiSim rinnakkaiskortin puhelimitse, ja pyysin/vaadin tilausvahvistuksen sähköpostiini johon se luvattiin heti lähettää….mutta eipä ole kuulunut? Sama on ollut kanavapakettien tilausteni kanssa...luvataan mutta ei lähetetä.