Miten on mahdollista että vielä muutamaa päivää ennen julkaisupäivää täällä ilmoitetaan että jos tilaat niin saat puhelimen jo 10.4 mutta paljon aikaisemmin tilanneillekin ilmoitetaan nyt että teillä ei ole yhtään edge malleja varastossa vieläkään. Eikö tämä ole jo kusetusta sen varsinaisessa muodossa vai
kuulluuko valehtelu Soneran asiakas malliin.
25.03.2015 klo 02:22Tilaus on vastaanotettuSamsung Galaxy S6 Edge 32GB Gold.25.03.2015 klo 03:22Tilaus on käsittelyssäSamsung Galaxy S6 Edge 32GB Gold.
Tuo on vieläkin tilanne!!!! Siis mitä V----ua.
Mikäköhän näiden tilauksen tilanne on? Itse tilasin Samsung Galaxy S6 64GB Gold mallin . Hyvissä ajoin 26.3.2015. Tilaus käsittelyssä ei mitään infoa mistään milloin tämä sapuu. Todella odotin saavani tämän ajoissa :smileysad:
Samaa minäkin tässä päivittelen, että kovasti kehoitetaan ennakkoontilaamaan ja nyt kun puhelinta pitäisi saada, kuten luvattiin, niin ei kuulu puhelinta, eikä näy puhelinta.
26.03.2015 klo 14:23 | Tilaus on vastaanotettu | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Gold. |
26.03.2015 klo 15:24 | Tilaus on käsittelyssä | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Gold. |
Ollaan laitettu näistä toimituksista kyselyä eteenpäin, palataan heti kun saadaan lisäinfoa! :)
Hienoa! Vihdoin puhelin saatu postiin :smileyvery-happy:
Aika | Tila | Lisätietoja |
10.03.2015 klo 13:08 | Tilaus on vastaanotettu | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Gold. |
10.03.2015 klo 14:09 | Tilaus on käsittelyssä | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Gold. |
15.04.2015 klo 15:51 | Lähetetty | Postin seurantatunnus: |
Mites ennakkotilaajien kesken suoritettava arvonta? Joko on onnelliset neljä valittu? P.S. Koska sitä 64GB "normi" mustaa tulee?
No nyt tuli vihdoin tilaus vahvistus :smileyhappy: Kiitos! :smileyhappy:
@kimame, emme harrasta sitä k:lla alkavaa sanaa ja sitä aktiviteettia :)
Tilannetieto oli koko ajan se että siihen tiettyyn päivään mennessä tilatut kerkeävät perjantain postituksiin, ja ihan viime metreillä tulikin tieto että toimituksissa on haasteita tiettyjen mallien suhteen (että kaikkia malleja emme saaneetkaan ensimmäisissä kuormissa). Jos tämä tieto olisi ollut aikaisemmin niin tottakai olisimme sen kertoneet aikaisemmin.
@tsuum_i, palaan asiaan kun tiedän vastauksen kysymyksiisi.
Jäihän sieltä jopa ensimmäisenä ennakkovaraus päivänä varanneilta puhelimia saamatta ja . Ja kun jopa kerrottu että kaikki on postitettu. Ja paljon muuta. Ei nyt oikein mene läpi tuo jatkettu valehtelu, en yymmärrä että ette voi sitä edes myöntää! Asiahan on kuitenkin täysin selvä niin kyllä minusta ainakin antaa vähän oudon kuvan ja kun chatissakin kyselee että miksi noin ison firman täytyy valehdella asiakkaille niin ei edes anteeksi pyyntöä esitetty eikä esitetä. Mutta jos aiheesta tuohtunut ja valheista loukkaantunut asiakas käyttää kahta hieman arveluttavaa sanaa niinn jo on herne nenässä jota en voi uskoa nähndessäni sen. Eli valehdella asiakkaille saa mutta teille ei saa kansan kielellä edes siitä huomauttaa saati anteeksi pyyntöä odottaa.
Kellä herne on nenässä, el ainakaan tällä puolen ruutua :)
Piti ihan selata tämä koko keskustelu läpi jotta löytäisin kohdan jossa tässä on valehdeltu, ja löysin maininnan että henkka967:lle oli Facebookissa kerrottu että kaikki ennakkotilaukset olisi jo postitettu. Ja se oli kieltämättä väärä tieto, pahoitteluni hänen puolestaan joka näin kertoi.
Myönnän ettei tämä ennakkotilauskuvio mennyt aivan nappiin mutta korostan tosiaan sitä ettei kyse ole ollut huijaamisesta eikä tietoisesta huijaamisesta. Ulkomuistista heitän sen että me tilasimme Samsungilta x verran kaikkia laitteita joiden piti tulla keskiviikkona ja postituksen piti käynnistyä torstaina jolloin laitteet olisivat asiakkailla perjantaina. Keskiviikkona kaikkia tilattuja malleja ja laitteita meille ei kuitenkaan sitten tullut ja tästä tämä koko souvi johtuu. Nämä päivät siis ulkomuistista kaivettuna, voi olla että laitteiden piti tulla torstaina jolloin niiden postitus oli myös asiakkaille, anyways tilatut laitteet tulivat meillekin tosi viime tipassa jolloin myös selvisi se että kaikkia ei erässä tullutkaan.
Minä voin pyytää tottakai anteeksi, siitä ei ole kyse, mutta tulkitsin että et ole hakemassa anteeksipyyntöä vaan selitystä tapahtuneelle ja ennenkaikkea tilaamaasi laitetta.
Anteeksi kimame ja muut, ei ole hyvä tilanne meillä tämä. Kaivelen koko ajan lisätietoa seuraavien toimitusten suhteen.
Kyllähän nyt tuo tavan meikäläisen pitäisi ymmärtää et tyhjästä on vaikea nyhjästä, joten ei se ole Soneran vika jos heille ei tule sitä mallia x muistilla xx ja väriä xx. Kaikki tässä on luottanut et se määrä tulee niitä laitteita mitä on tukkurit luvannut, mutta jos heille ei tule niin ei niitä tule muillekaan. Muistan oman asian aikoinaan iPhone 5s kohdalla et laitteita piti tulla kaikkia värejä ja kaikkilla muistimäärillä, mut ei ja silloin haukuin mielessäni koko sakin alimpaan piip, mutta tajusin kun aspan henkilö soitti ja ystävällisesti selosti tilanteen mikä on niin ajattelin et turhaan tässä kyntilää polttaa molemmista päistä. Toivotaan nyt et kaikki saavat luurinsa pian ja voivat olla sitten huoleti. Mutta huolellisuutta pitää olla ettei sanota meille maksaville asiakkaille mitä sattuu ja viittaan noihin naamakirjassa luvattuihin juttuihin, hyvä olisi varmistaa vielä et onko näin vai ei vaikka toisen kerran. :)
Tämän on nyt varmaan on jokainen ymmärtänyt, että puhelimia ei ole vaan teillä, muuta entä sen jälkeen?
ESIMERKKI HYVÄSTÄ ASIAKASPALVELUSTA:
Ville Co. myy uutta mullistavaa lyijykynää ja ottaa ennakkovarauksia vastaan yhteensä 30 kpltta ja tilaa toimittajalta niitä 45kpltta. Tukkuri toimittaakin kyniä vain 25kpltta, jolloin 5 asiakasta, jotka on tilannut kyniä ennakkoon jää ilman. Tällöin jos Ville Co. toimii oikein, niin ilmoittaa näille 5:lle asiakkaalle, että hei nyt kävi näin ja toimitamme niitä kyniä heti kun saamme niitä vaan ja sinä olet jonossa 1., 2., 3., 4. tai 5. Jajatkaa tätä informointia siihen asti kunnes nämä viis ovat saaneet kynänsä.
ESIMERKKI HUONOSTA ASIAKASPALVELUSTA:
Eikä niin, kuin Sonera toimii nyt on hiljaa ja selitää jälkikäteen, että selvitellään milloin puhelimia tulee lisää jos tulee.
Tästä tulee vaan sellainen fiilis, että ette edes tiedä kuinka moni on saanut puhelimen, ettekä tiedä kenelle lähetetään uusi seuraavassa erässä.
Olen kanssasi samaa mieltä. Minusta pitäisi tämä koko ennakomyynti homma lopettaa ja aloittaa myynti sitten kun laitteet on varastossa. Tuo ennakkomyynti ei ole toiminut ikinä kunnolla ja sama muillakin operaattoreilla, aina joku naukuu et ei saanut luuria jne.
Kyllä minä siitää tuohduin kun ei chatissa vastattu kysymyksiin eikä soneralta tullut juuri sitä tietoa missä mennään vaan asiakkaalle sanottiin että voipi tulla jo huomenna tai...eli jos on pettynyt jo kerran niin tulisi juuri kommentoija Janozin tavan mukaan toimia ja selvittää jokaiselle jolle ei ole pystytty toimittamaan mikä on tilanne jotta ei pidettäisi asiakasta ns. löysässä hirressä eikä vähäteltäisi tapahtunutta harmia asiakkaalle joka nimenomaan ennakkotilaajana on halunnut varmistaa jotta saisi laitteen ensimmäisten joukossa kosa osalle on juuri silläkin merkitystä muutenhan jokainen voisi odottaa että niitä on varmasti varastossa.
Iloinen olen siitä että vihoviimein anteeksipyyntö on esitetty!
Olet oikeassa ja kyllä voitasiin paremmin infota asiakasta ja kertoa tilanne niin kuin se on tai ei sano mitään ennen kuin on varmaa tietoa asiasta. Varmaan tuollakin päässä toinen sanoo toista ja toinen toista ja ketä siinä sitten uskoo niin asiakas kuin Soneran työntekijäkin, jos ylemmältä taholta tulee tietoa voi sekin olla päin seiniä ei heilläkään tunnu aina olevan varmaa tietoa asioista ja sen takia minusta nää ennakko hössötykset saisi lopettaa kokonaan koska tämä ei kertakaikkiaan toimi ja tuskin tulee toimimaan.
Ilmeisesti tällä viikolla ei enää goldeja lähde? Tuleeko teillä kuormat keskiviikkoisin? Onko siis odotettavissa seuraava postitusta taas ens ke? Itse tilannut vasta viime ke joten saan varmaan odottaa useamman viikon?
@TeroRe Jotain tietoa "normaalien" mustien 64GB saatavuudesta tai arvonnan lopputuloksesta?
11.3. tilattu normi musta 64g lähtee tänään tulemaan joten ovat vähän ainakin saaneet...
@tsuum_iei ole ikävä kyllä tuoretta tilannetietoa. Olen kaivellut kissojen ja koirien kanssa. Palaan kun saan infoa.
Sähköpostiin oli tullut viesti, että tilaus on postitettu. :D
Eli eiköhän se alkuviikosta sieltä tule.
Vielä kun tuon mainostamanne arvonnan tulokset saisi jostain...
Ei ilmeisesti vieläkään tietoa 64 edge goldeista?
Multahan tämä Sonera oli perunut S6 Edge 64gt tilauksen, enkä näe selvää syytä siihen miksi se olisi pitänyt perua. Ensin Sonera kusettaa minua että laite on lähtenyt postissa tuleen minulle, vaikka ei ole lähteny, sitten vielä kehtaatte perua ilman syytä tilauksen.
@tsuum_i, kisan voittajat on arvottu eilen ja heihin ollaan meiltä yhteydessä henkilökohtaisesti. Kisan tulokset julkaistaan lähiaikoina ainakin Facebook-sivullamme ja kopsaan sieltä tiedon myös tänne.
@henkka967, olethan kysynyt tilannetta asiakaspalvelustamme, että miksi tilaus on peruutettu-tilassa?
Minulla on edelleen tiedustelut sisässä S6 ja S6 Edgen saatavuuksista, olen pahoillani että vieläkään lisäinfoa ei ole tipahdellut minulle asti.
Väliaikatietoa laitteiden saatavuuksista, ei ikävä kyllä hirmu paljon uutta kerrottavaa:
Ensinnäkin olemme pahoillamme että ennakkotilauksia on edelleen toimittamatta ja että tiedottaminen on ollut vaillinaista. En halua sen kummemmin selitellä mutta haluan tuoda esille sen että näiden kahden laitteen kohdalla tukkurin/myyjän rooli on haasteellinen: kaksi eri mallia, S6 ja S6 Edge joista molemmista on kolme eri versiota riippuen muistin koosta ja vieläpä kahdessa versiossa on kolme ja yhdessä versiossa värivaihtoehtoja on kaksi. Joten erilaisia tuotteita on 16 joka tuo haastetta varsinkin toimituksien alkuvaiheessa jolloin laitteiden saatavuus on nihkeintä.
Uusia eriä laitteita tulee viikottain ja jaamme niitä viipymättä ennakkotilanneille ja myyntikanaviimme. Ikävä kyllä jokaisessa saapumiserässä ei ole kaikkia eri versioita. Toivomme saatavuustilanteen paranevan ja helpottuvan toukokuun aikana.
Okei ymmärrän, että jonot on pitkät mutta katsellen esimerkiksi Elisaa ne toimittavat kasapäin puhelimia jatkuvaati. Onko mahdollista että toiset firmat vain saa puhelimia enemmän? Onko gold niin vaikea että olisiko mahdollista vaihtaa puhelin toiseen väriin ja se mahdollistaisi puhelimen nopeamman saatavuuden? Olen vanhan puhelimen myynyt jo ja uudelle olisi pikainentarve jo. Ja kun ei yhtään tiedä meneekö toimituksessa vielä viikko vainperäti kuukausi tai jopa enemmänkin. Samsungille voisi laittaa palautetta asiasta. Turhautunut olo.